Forum konie »

Siodło skokowe

Ja, ostatnio jezdziłam w Wintecu skokowym i mimo, że było za duże to jeździło mi się i skakało bdb. Klocki sobie ustawiałam i nie przeszkadzało mi zbytnio, że sa na rzepy tylko.... trzeba trochę czasu żeby je symetrycznie przyczepić. I nie sądze, żeby mogły się odczepić.
A dziś miałam do testów Daw-Maga GP i jestem zdecydowana na zamianę mojego Golden Stara na Daw-Maga. Siodło troszkę głębsze, na płasko dużo lepiej trzyma i skacze się niczego sobie🙂. A czy ktoś z użytkowników Daw-Maga może się wypowiedzieć jak to siodło zachowuje się po upływie np. roku czy dwóch?

edit:literowka
noraka, ja miałam dwa lata Daw-Maga. Sprzedałam w stanie idealnym.
Mam do was wielką prośbę.
Ile może kosztować takie siodło co to za model i co o nim możecie powiedzieć. Mam je dostać w rozliczeniu za inne ale chciałabym wiedzieć ile jest warte. Nie znam się zbytnio ale jest to chyba siodło skokowe, wiem że ma 3 lata. Proszę napiszcie jak najwięcej na temat tego siodła i podajcie jego wartości na tyle na ile jest to możliwe ze zdjęcia.
Sprawa dosyć pilna więc proszę o szybką odpowiedź.

Z góry baaaaaaardzo wam dziękuję za pomoc.  🙇 🙇 🙇 🙇
nie widzę za dobrze, ale to nie jest przypadkiem siodło Stubben Siegfried CS Close Contact ?
A za jakie siodlo w rozliczeniu masz dostać tego Stubbena..bo ciężko tak określić wartość siodła..czasem warte jest tyle ile klient jest gotowy zapłacić  😉 Posiada gwarancje, papiery?

ALLEGRO:

[[a]]http://www.allegro.pl/search.php?string=siod%C5%82o[[a]]+stubben&buy=0&new=0&pay=0&vat_inv=0&personal_rec=0
opolanka, chyba tak, skakało mi sie nim bosko.

Ja natomiast po dlugim weekendzie bedzie próbować Henri de rival i Euroriding Achat.
nie widzę za dobrze, ale to nie jest przypadkiem siodło Stubben Siegfried CS Close Contact ?

Jest bardzo podobne więc chyba masz rację.