Ja, ostatnio jezdziłam w Wintecu skokowym i mimo, że było za duże to jeździło mi się i skakało bdb. Klocki sobie ustawiałam i nie przeszkadzało mi zbytnio, że sa na rzepy tylko.... trzeba trochę czasu żeby je symetrycznie przyczepić. I nie sądze, żeby mogły się odczepić. A dziś miałam do testów Daw-Maga GP i jestem zdecydowana na zamianę mojego Golden Stara na Daw-Maga. Siodło troszkę głębsze, na płasko dużo lepiej trzyma i skacze się niczego sobie🙂. A czy ktoś z użytkowników Daw-Maga może się wypowiedzieć jak to siodło zachowuje się po upływie np. roku czy dwóch?
Mam do was wielką prośbę. Ile może kosztować takie siodło co to za model i co o nim możecie powiedzieć. Mam je dostać w rozliczeniu za inne ale chciałabym wiedzieć ile jest warte. Nie znam się zbytnio ale jest to chyba siodło skokowe, wiem że ma 3 lata. Proszę napiszcie jak najwięcej na temat tego siodła i podajcie jego wartości na tyle na ile jest to możliwe ze zdjęcia. Sprawa dosyć pilna więc proszę o szybką odpowiedź.
Z góry baaaaaaardzo wam dziękuję za pomoc. 🙇 🙇 🙇 🙇
A za jakie siodlo w rozliczeniu masz dostać tego Stubbena..bo ciężko tak określić wartość siodła..czasem warte jest tyle ile klient jest gotowy zapłacić 😉 Posiada gwarancje, papiery?
nie widzę za dobrze, ale to nie jest przypadkiem siodło Stubben Siegfried CS Close Contact ?
Jest bardzo podobne więc chyba masz rację.
A siodło dostaję w rozliczeniu za siodło west , oczywiście plus dopłata dlatego chciałabym znać chociaż przybliżoną wartość takiego siodło. Czy to będzie ok. 600-800zł, może więcej?
Brzask to tak jak pisalam wyżej - myślę, że technologicznie KenTaur poszedł do przodu i raczej siodełka sa okej, jednak ja pamiętam jak sie przesiadłam z mojego wysłużonego siodła na Prestiga 😉 Chociaż ten, w ktorym Ty jeździłaś z pewnością był nowszy od mojego kilka lat, więc może był nieco ulepszoną wersją, wykonana staranniej i z lepszych materiałów.