Forum towarzyskie »

Body Modifications ( dawniej "piercing, tatuaże " )

Jak nie kult to może 9th Circle?
W sumie to pierwszy raz słyszę, jakieś bliższe informacje   :kwiatek:  ?

Btw - jak z jazdą konną po zrobieniu tatuażu ?
Ja do stajni miałam na początku tatuaż zakryty folia przez pierwsze dni,a później w miarę gojenia tylko ubraniem. Teraz już normalnie jest odkryty i nic się nie stało🙂
ja też się zastanawiam nad zrobieniem tatuażu, ale nie mam jeszcze pomysłu jaki bym chciała  😎
tak więc długa droga jeszcze przede mną, ale mam nadzieję, że zawitam tutaj do wątku z fotą w najbliższej przyszłości  😜
jeszcze jedno pytanie od laika- do Bee. przykladowo (bo robilas napis):
ile Cie taka przyjemnosc kosztowala ?
ja także jestem laikiem!
więc kasska powiem Ci tak. za ramię płaciłam 200, za nadgarstek 150, ale to już po znajomości w tym samym studiu. notabene w jednym z najlepszych studiów w gda, wycenili mi ten sam napis (mówię o ramieniu), na 350-450 z terminem na początku przyszłego roku.  🤣 więc to wszystko zależy od studia, od dobrej woli tatuatora, no i od stawki, jaką bierze za tzw. rozłożenie sprzętu. bo to taka stawka, od której się zaczyna i rośnie proporcjonalnie do wielkości tatuażu. najlepiej (z tego co widzę jesteś z Wawy/Kielc? to duże miasta, więc nie masz jednego na krzyż studia  ; ) ) byłoby pochodzić po różnych LEPSZYCH/ZAUFANYCH studiach i popytać o cenę. no i przede wszystkim, przed rozpoczęciem tatuowania zapytać (chociażby któryś raz z kolei!) na jaką cenę się umawiamy. bo, bądź co bądź, jak już zrobi, może krzyczeć jaką kwotą chce.  😁 mam nadzieję, że rady się przydadzą.
jasna sprawa, ze jak juz sie na 100% zdecyduje to nie bede miala wyjscia jak pochodzic/podzwonic po studiach i osobiscie sie zorientowac w cenach ,po jakims przestudiowaniu forow, bo znajomych ktorzy by sie na tym znali raczej nie mam- chyba ze kot mialaby cos ciekawego do powiedzenia w kwestii scyzorykowa 😎 (omg jakie dlugie zdanie mi wyszlo..)