willow dzięki Wam mam już namiary na szewców gdzie wymienię suwak, jeśli producent tego nie uczyni 😉 Naprawię buty i po kłopocie. Mnie przede wszystkim chodzi o podejście do klienta, gdyby było to powiedziane w uprzejmy sposób, z uśmiechem to wygladałoby inaczej. Dwa lata temu w sklepie turystycznym reklamowałam suwak w butach trekkingowych mojego męża, zamek właściwie tylko przykrywajacy sznurowadła, specjalnej funkcji nie pełni. Producent Salomon :kwiatek: ekspres wymienił, nawet wkładki w buty włożyli nowe. Także można klienta traktować odpowiednio dobrze lub odpowiednio źle. Balajlama klienci są różni, wiadomo. Wiem coś o tym, bo pracuję u agenta Orange więc gwarancja i rękojmia to częste u nas tematy 😉 Nie oczekuję, że buty będą jak nowe przez dwa lata 😉 Nie reklamuję przetarć na łydce, ani klapnięcia 😉 w kostce, bo wiem, że to kwestia użytkowości. Ale suwak to inna sprawa. Zreszta jak już pisałam wcześniej wszystko zależy od podejścia i interpretacji. Reklamowanie klapek wartości 5 zł rzeczywiście może bawić, ale oficerki nie kosztują tyle 🙂
Widać w GNLu nie chcą mieć klientów, szkoda "nerw" gdy rzeczywiście szewc powinien to zrobić ( i zrobi ). Ja mojego szewca prosiłam o zdjęcie wym i szyliśmy oficerki pod wymiar, ale ich nie mam 😕. W trakcie pracy zakład się spalił wraz z moją podkową i skóra... Kupiłam inne, ale chciałabym "jeszcze raz"- takie szyte na zamówienie, bo nogi mam jakieś takie inne ;-). Nie wiecie jak się ucieszył jak przyszłam z zamówieniem, że "dawniej takie robiłem, teraz nikt nie chce szyć butów, wszystko kupują" i miły starszy pan był bardzo zadowolony z wyzwania. Ale pech.
W sztylpach (tu można samemu - igła groszuwa i dratwa) czy sztybletach też szewc za grosze i szybciorem wymieni. Nie ma co się wykłócać ze sklepami. Ja nie mam do nich cierpliwości, a but potrzebny.
Słuchajcie czy w Łodzi pojawiła się może jakaś pralnia akcesoriów zoologicznych? Ew. czy wiecie gdzie aktualnie można oddać derkę zimową do prania? Niestety grube dery nie mieszczą mi się do pralki, a należałoby je już uprać...
Ja co prawda w stacjonarnym sklepie byłam tylko 2 razy po odbiór zamówionych rzeczy, ale obsługa była bardzo miła. Bardzo pozytywnie odebrałam też nastawienie do klienta, kiedy kontaktowałam się ze sklepem e-mailowo w sprawie munsztuka, który chciałam zamówić. Jak wysłałam zdjęcia pomiarów munsztuka, który pożyczyłam od trenerki dosłownie w ciągu pięciu minut dostałam odpowiedź od Pań ze sklepu i pomoc w wyborze odpowiedniego rozmiaru przy zamówieniu.
Zwykle wiele się tu nie udzielam, ale jeszcze mnie trzyma po Cavaliadzie :-) . Powiem tak - z wiedzą i doświadczeniem to się wszyscy ogłaszają. Ja przerobiłam kilka takich osób, co to po kursach byli i.......porażka. Mi do moich koni od jakiegoś czasu siodła dobiera Olka Szmidt, jest po studiach z rehabilitacji koni, ze znajomością anatomii i biomechaniki koni a nie po weekendowym kursie. No i w końcu jest dobrze! Z resztą co do masaży i zabiegów po kontuzjach też ją polecę, bo widać efekty. Jej nr 785 313 754.
też ją mogę polecić. 🙂 mój koń jest pod jej opieką i jesteśmy bardzo bardzo zadowoleni. 🙂 gdy kupowałam siodło to miary brał właściciel Equitomu, ale jest on przedstawicielem Daw Maga, więc nie wiem czy inne siodła też dopasuje.
Łodzianie mam do Was nietypową prośbę (mam nadzieję, że pytając o to nie popełniam jakiegoś faux pas) Rozglądam się za kucem dla córki i znalazłam jednego, konkretnie tego: http://ogloszenia.re-volta.pl/konie/szczegoly/35160?q=Byron+ex+Barong&plec=&masc=&rasa=&lokalizacja=&przeznaczenie=&cena=&strona= Czy ktoś zna może tego kuca. Może podzielić się jakimiś opiniami. Szukam doświadczonego profesora, dla 10 cio letniej córki. Proszę o informacje na PW.