E tam nie wszystkie telefony dual sim są paskudne, też kiedyś się nad nimi zastanawiałam, z tego co pamiętam jest np. Motorola wygladająca a'la Blackberry.
też ma ktoś problem z internetem w Play? Zastanawiam się czy to coś z moim telefonem czy coś nie tak z siecią. Strony chodzą jakby chciały a nie mogły a fb nie hula w ogóle 🤔
Mam od dwóch miesięcy abonament w Play. I już mnie zdążyli wkurzyć.
Wybrałam opcję 59 zł + telefon Lg L5 no i się zaczęło. Na początku był problem z wyłączeniem dodatkowych (gratisowych rzekomo) opcji, które po 3 miesiącach mają być płatne. Płatne były od początku (do dzisiaj nie mogę doprosić się wyłączenia grania na czekanie i pobierają mi 2 zł -_-). O co chodzi z tym podatkiem vat 23%? Mi na fakturze widnieje jako osobna suma doliczana do abonamentu. JAKIM CUDEM? Oczywiście od konsultanta idioty nie doczekałam się odpowiedzi, która by wyjaśniła to to coś.
Play też pogrywa sobie nierówno z nowymi klientami, bo nic a nic nie informują o opłacie aktywacyjnej (50 zł chyba) i zonka wielu moich znajomych załapało przy braniu nowego numeru telefonu, bo pierwszy rachunek przychodził podwójny (a ma być wyrównaniem do końca miesiąca -_-). Kpina.
Notarialna, granie na czekanie i inne pakiety możesz sobie wyłączyć z poziomu strony play24 - bardzo wygodnie tam to działa, przynajmniej ja powyłączałam tam wszystkie dodatkowe pakiety. O opłacie aktywacyjnej nas poinformowano (zresztą - wiedziałam tak czy siak, normalne), więc nie byłam zaskoczona. Z zasięgiem w Playu nie mam większych problemów, a pałętam się po różnych dziurach małopolskich, w porównaniu z Plusem jest niebo a ziemia. A, i pierwsze 3 miesiące miałam abonament tańszy o połowę - taka jakaś promocja chyba była.
W Playu jestem od października i bardzo, bardzo sobie chwalę.
Elbus, To widocznie trafiłam na pracownika ignoranta, który miał w nosie klienta i nie raczył poinformować o opłacie aktywacyjnej. Szkoda, że muszę psuć sobie nerwy i użerać się z konsultantami przez tel. :/
Czy można w Play zrezygnować z efaktury i zażyczyć sobie rachunek tradycyjny?
czy cos sie teraz pozmienialo w Play? nie ma juz Play Fresh? nie moge kupic juz zadnego pakietu (jest tylko dla jakichś formul S,M,L), nie moge nawet sprawdzic jaka mam taryfe (wydaje mi sie, ze Fresh, bo zawsze na to kupowalam pakiety), generalnie nic nie moge 🙁
Kochałam T-mobile miłością wielką. Jeszcze za czasów ERY miłość się narodziła. I guzik. Wszystko cacy jak robisz co oni chcą (płacisz FV, korzystasz z ich dobrodziejstw). Ale jak Tobie życiowy zakręt się trafi i mimo, że grzecznie piszesz przed wszelaką zaległością, jaką zamierzasz popełnić, to oni mają Ciebie w duuuupie. Jak straciłam robotę, to pierwszą sprawą był telefon do BOA, później pismo z prośbą o możliwość wydłużenia czasu płatności bez wyłączania numeru. Niby się zgodzili - niby, bo pismo mi nabazgrali, ze ok i że idą mi na rękę, a już tydzień później pierdyknęli mi Przedsądowne wezwanie do zapłaty. No to ja nasmarowałam pismo z odpowiedzią i czekam. To tak w telegraficznym skrócie. Po co niby się godzą na specjalne warunki, o które proszę, skoro za tydzień straszą sądem?
Potrzebuję porady :kwiatek: Chcę przenieść numer do jakiejś innej sieci, aktualnie mam Orange i nie jestem zadowolona. Interesowałby mnie oferta na kartę, najlepiej z pakietem internetowym. Czy możecie coś polecić? Ewentualnie w jakiej sieci najlepiej szukać takiej oferty? :kwiatek: I czy przy przenoszeniu numeru muszę mieć udokumentowane jakieś zarobki? Czy mogę sobie tak po prostu z marszu coś wziąć? :kwiatek:
Mieszkam w dziurze bez zasięgu. Aby normalnie porozmawiać trzeba hasać po ogrodzie w poszukiwaniu "dwóch kresek". Czy mogę się upominać u operatora o jakiś wzmacniacz sygnału? Edit: To występuje tylko u nas, sąsiedzi nie mają tego problemu
Ja jestem wPlayu już kilka lat i dzieki ich cyklicznym zagrywkom mam ich serdecznie dosć. W styczniu 2014 kończy mi sie umowa i zdecydowanie zwiewam do innej sieci.
Mam dość. Codziennie dostaje ok 4 smsów od wróżek/wróżbitów i durnych konkursów. jak się tego pozbyć? Oczywiście sieć Play. Moja mama ma to samo, a nigdy nie wysyłałyśmy żadnego smsa do wróżek! :/
Spróbój wysłac sms o tresci "LISTA" na numer 8888, w odpowiedzi otrzymasz informację jaką subskrypcje masz aktywną (np. PRZEPOWIEDNIE), więc jak już wiesz to piszesz smsa STOP (to co CI podano w smsie np. STOP PRZEPOWIEDNIE) na numer 60128 i powinien przyjśc sms, że dezaktywacja się powiodła.