powiedzmy środa, 08.04? bo w święta będę poza domem, inni pewnie też chcieliby spokojnie spędzić czas z rodzinami. 🙂 więc wtorek po świętach (07.04) bym Wam zostawiła na ostateczne zastanowienie się, listę zamówień bym zamknęła w środę dn. 08.04, a zamówienie złożyła jeszcze tego samego dnia lub najpóźniej 09.04 rano.
Wszystkich stopniowo dopisuję. 🙂 sporo nas, fajnie.
Jeszcze jedna sprawa. Poorientujcie się, czy rzeczy, które Was interesują są na pewno dostępne. ja już wiem, że moja rzecz nie jest... czekam na odpowiedź z hooksa, czy mogę na nią liczyć w najbliższym czasie. 🙁
przed wersją "europe" zamawialismy z hooks.se i nie bylo problemu 😉 wcześniej RV tez przeciez brała ze szwecji.... (zawsze tam wybieralam i korony przeliczałam 😉 a troche hooksowego sprzetu mam ...)
no ale moze sie cos pozmienialo? lepiej wyslac zapytanie....
jednak napiszę post pod postem, by podbić wątek z powrotem na pierwszą stronę, by ta wiadomość nie umknęła. mam nadzieję, że modzi mi to wybaczą :kwiatek:
uzyskałam odpowiedź od hooksa. W koronach szwedzkich można zrobić zamówienie tylko wtedy, gdy będzie ono dostarczone na adres w Szwecji. Także nam pozostaje tylko zamówienie w euro.
Niektórzy z Was dawali mi już też sygnały, że interesują ich rzeczy z wyprzedaży i boją się, czy im nie umkną w wyniku czekania na pozostałych. Generalnie w tej kwestii odpowiedź dostałam, by złożyć zamówienie teraz, by nic nie stracić. Po prostu mam zrobić dopisek, że zamówienie ma być "przetrzymane" dopóki wszystkie artykuły nie będą dostępne. Ja wiem, że na swoją rzecz będę musiała poczekać najprawdopodobniej właśnie do 10.04, więc zamówienia wcześniej nie puszczę do realizacji. Także gdybyście coś mieli z wyprzedaży - dajcie znać, a wrzucę je do zamówienia, by już czekało.
Na chwilę obecną z re-volty do zamówienia dołączają się:
no niestety, zamówienia w koronach tylko w Szwecji. 🙁 ok, nie ma problemu, dziękuję za informację. 🙂 pozostali nadsyłajcie na PW swoje zamówienia. bo widzę, że będzie trzeba i tak czekać na niektóre rzeczy. a jak będę je miała już teraz to będą mogli w hooksie zacząć je kompletować i sprowadzać.
i znowu post pod postem, ale sporo czasu upłynęło.
mały update. 🙂
po pierwsze przekroczyłyśmy kwotę 300 euro, więc będzie darmowa wysyłka. 🙂 po drugie zamówienie ruszyło do kompletowania, żeby nic nam nie umknęło i było w tych cenach co teraz. ale wciąż jeżeli coś będziecie chciały "dorzucić" to jest taka możliwość do 07.04 - tak jak pisałam wcześniej. wtedy pewnie też się ostatecznie dowiem, co jest na 100%, a czego im się nie udało zdobyć. wtedy też poproszę Was o zapłatę za swoje produkty.
ale to na spokojnie po świętach. 🙂 dziękuję za tak szybki odzew na PW. :kwiatek: w razie pytań do mnie lub do hooksa - piszcie śmiało, jesteśmy w stałym kontakcie. 🙂