buty dla koni

Potrzebowałabym kupić buty dla konia, natomiast jestem kompletnie zielona w tym temacie... czy jest tutaj ktoś, kto potrafiłby nam doradzić jaki model butów wybrać? 🙏
Koń z syndromem trzeszczkowym
Patrycja95, napisz do koń w butach albo hoofbeats, doradzą Ci.

Czy ktoś użytkuje Scooty? Koń mi wyrósł wszerz z Flexów, nie bardzo łapie się w inny rozmiar. Pasują nam Scooty 7R, ale czytałam parę opinii, że potrafią obcierać, a mój to delikates. Od Flexów nic mu nie było, ale one są miękkie i mają neoprenowy gaiter, więc nie ma tam za bardzo co obcierać.
Kopyta są w miarę prawidłowe, normalnej wysokości piętki itp, nie żadne płaskie płetwy.
Buty użytkuję w tereny.

A może ktoś używa Equine Fusion? Z tabeli wygląda jakby rozmiar 15 z Active Jogging miał nam pasować, ale nie wiem jak użytkowanie takiego pełnego buta w terenach? Jak piach jakiś się nasypie od góry?
Fokusowa, mam te Equine Fusion dla ochwatowej kucki i dla nas są świetne. Porusza się w tym po różnych nawierzchniach, nigdy nie otarły nawet przy wysokich temperaturach. Wyściółka cały czas jest miękka i elastyczna, mimo mycia po każdym użyciu. Ściśle przylegają do pęciny i raczej ciężko, żeby coś tam wpadło.
Konik też je lubi, bo pozwala sobie zakładać, a nie wszystko przy kopytach toleruje po tym, co przeszła😉
Evka, a macie właśnie te active jogging czy jakiś inny model? Na instagramie jest jedna dziewczyna, która ma all terrain ultra i zasuwa w butach na 4 nogach po lesie w każdym chodzie, skacze przez powalone drzewa itp i nie spadają, bardzo mnie zachęciły te filmiki, a Twoja opinia to potwierdza.
Fokusowa, mamy all terrain (bez ultra😉), zapinają się całe na rzepy, to nie boję się że coś urwę albo zgubię 😅
Co fajne, nie obcierały nawet przy kiepskim dopasowaniu, bo ochwatowe kopytka przepoczwarzały się w sobie znanym rytmie i formie, tak, że czasem but był na styk, czasem rozmiar za duży.
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
13 maja 2024 11:07