Ankieta do pracy licencjackiej

Cześć! 🙂


Studiuję dietetykę i piszę pracę licencjacką na temat "Poziom wiedzy żywieniowej i suplementacja u osób profesjonalnie i rekreacyjnie (amatorsko) uprawiających jeździectwo". W związku z tym zwracam się do Was z ogromną prośbą o poświęcenie kilku minut na wypełnienie ankiety, która jest całkowicie anonimowa 🙂


Z góry bardzo Wam dziękuję! 🙂


Ankieta dla profesjonalnych (czynne starty w zawodach, również towarzyskich):

https://docs.google.com/forms/d/1Pcw8BNriwKIniRYr_RtxtLfTwiadp7Oo3ZqJwCslT8M/viewform?usp=send_form

Ankieta dla rekreacji i amatorów:

https://docs.google.com/forms/d/1gjQLBrju3OECbsZ-IDPbx7WWot6GpTNd9oTrMjuo3p8/viewform?usp=send_form


Pozdrawiam,

Kasia
Poszło 🙂
A ja próbowałam, ale odbiłam się jakoś. 
Lubię wypełniać, ale nie tym razem.
Może miałam zły dzień.
Tania, pewnie odpowiedzi wykluczające się się to pułapki dla tych co słyszą że dzwoni ale nie wiedzą w jakim kościele  🙂
Ja jakoś bardzo się nie zastanawiałam ale strasznie nie lubię jak jest pytanie z odpowiedziami w stylu: tak, nie, nie dotyczy i potem kolejne wymagające ustosunkowania się do tak lub nie.
W tym przypadku jest ankieta dla laików/amatorów a trzeba zaznaczyć ujeżdżenie, skoki itp. Z braku wyboru zaznaczyłam ujeżdżenie chociaż to zbyt szumne określenie.
Dziękuję wszystkim za wypełnienie ankiet, bardzo mi pomogliście! 🙂

Chess, zdaję sobie sprawę że pytanie o uprawianą dyscyplinę jeździecką może być kłopotliwe dla osób jeżdżących rekreacyjnie/amatorsko. Powodem dla którego się tam znalazło, jest fakt, że generalnie jest tylko jedna wersja ankiety (obydwie ankiety są takie same, rozdzielone są tylko po to, żeby wyniki automatycznie gromadziły się osobno, co ułatwia ich późniejszą analizę i porównanie).

Pozdrawiam 😉
Tania, pewnie odpowiedzi wykluczające się się to pułapki dla tych co słyszą że dzwoni ale nie wiedzą w jakim kościele  🙂