Aktualności:
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Re-volta.pl  |  Forum główne  |  Konie  |  Wątek: sklepy internetowe

poprzednia następna
Strony: 1 ... 301 302 [303] 304 305 ... 308 Odpowiedz Drukuj
Autor Wątek: sklepy internetowe  (Przeczytany 1136868 razy)
_Gaga


Moje ogłoszenia
« #9060 : Listopad 10, 2019, 18:29:32 »
Odpowiedz cytując
Sivrite, nawet skojarzenie w dobrym kierunku, bo chodziło o pędzle do kopyt. Zamówiłam za 14 (czy 12), dostałam za 7. Niby tylko 12 - 14 zł różnicy, ale tych za 7 nie chciałam  zły szczególnie, że kupiłabym je za 5 zł w sklepie firmowym producenta, kilometr od domu  kukunamuniu
Tak czy siak pomyłki zdarzają się wszędzie bo jesteśmy tylko ludźmi i ja nie mam z tym problemu generalnie
Ale totalny brak reakcji na 2 czy 3 maile w sklepie opisanym jako internetowy, w tygodniu - nie jest już fajne smutek
Mam nadzieję, że uda się zwrócić towar bezproblemowo, oraz odzyskać kasę za całość.
Szkoda tej nieudanej transakcji, bo sklep ma ciekawą ofertę. Mnie niestety zraził.
#link
Lepiej profesjonalnie odstawiać amatorkę, niż amatorsko silić się na profesjonalizm
anetakajper
Skąd: tam gdzie asfalt się zwinął.


Dolata i spółka



« #9061 : Grudzień 02, 2019, 13:24:09 »
Odpowiedz cytując
- dla beckersport zamówienie z 04.10 czas realizacji do 21 dni. Zamówienia nadal ni ma.
#link
...walczyć mogę tylko o coś, co miłuję. Miłuję tylko to, co szanuję, a szanuję jedynie to, co rozumiem!
Moon
Skąd: Kurort.


We go exactly where we belong...


WWW Moje ogłoszenia
« #9062 : Grudzień 02, 2019, 19:49:37 »
Odpowiedz cytując
Jak zwykle, nudny plus dla Bergo i plus dla sklepu Hoof Gold Polska :-)
#link
Paulinaa


Moje ogłoszenia
« #9063 : Grudzień 02, 2019, 21:25:14 »
Odpowiedz cytując
(-) nie polecam sklepu internetowego Parkur z Chwarzczyna. Właściciel nie chce zwrócić pieniędzy za niezrealizowane zamówienie - Sklep nie odpowiada na maile, nie odbiera telefonów, nie odpisuje na SMS. Niestety opinie o sklepie przeczytałam dopiero po zrobieniu zamówienia. Patrząc na skalę, właścicielem, powinna zająć się prokuratura.
#link
siwaaa
Skąd: zachodniopomorskie.



Moje ogłoszenia
« #9064 : Grudzień 03, 2019, 12:25:19 »
Odpowiedz cytując
Jak wygląda wysyłka ze sklepu Kucyka Świat.  Zwlekają z wysyłką, czy jest tak jak na stronce z produktem terminowo?
#link
Klami


Moje ogłoszenia
« #9065 : Grudzień 04, 2019, 09:34:06 »
Odpowiedz cytując
Jak zawsze top: konik, febro, equishop, animavet.
#link
Rude dwie
Skąd: Warszawa.


Moje ogłoszenia
« #9066 : Grudzień 08, 2019, 00:28:29 »
Odpowiedz cytując
Jakieś opinie o sklepie Paddok? Lupka wyszukuje tylko prehistoryczne opinie, trochę strach kupować w ciemno.
#link
dairoxroxi
Skąd: Poznań.



Moje ogłoszenia
« #9067 : Grudzień 08, 2019, 02:23:02 »
Odpowiedz cytując
Mega plus dla spooks.de, zamówienie złożone we wtorek, w piątek już u mnie, a paczka zagraniczna  respect. Dodatkowo w środku prezent świąteczny w ślicznym woreczku  z życzeniami, bonem, gadżetami i skarpetkami.
#link
Rude dwie
Skąd: Warszawa.


Moje ogłoszenia
« #9068 : Grudzień 11, 2019, 00:27:52 »
Odpowiedz cytując
Jakieś opinie o sklepie Paddok? Lupka wyszukuje tylko prehistoryczne opinie, trochę strach kupować w ciemno.
Nikt nic?
#link
Moon
Skąd: Kurort.


We go exactly where we belong...


WWW Moje ogłoszenia
« #9069 : Grudzień 12, 2019, 04:13:42 »
Odpowiedz cytując
Plus dla Hidalgo :-)
Niby mały gest a jaki miły ;-)
#link
azazu93
Skąd: jesteś?.



Moje ogłoszenia
« #9070 : Grudzień 12, 2019, 07:36:23 »
Odpowiedz cytując
Plusy dla :
Pro-linen za mega szybką wysylkę (na drugi dzień) mimo ze termin realizacji był ok.5dni
Agro vital, jak zwykle nie zawodni i szybciutka wysyłka.
Pegazshop, wszystko zgodne
Sklep skoczek, super obsługa i wszystko zgodne
#link
ardzik


WWW Moje ogłoszenia
« #9071 : Grudzień 16, 2019, 07:48:47 »
Odpowiedz cytując
A ja zapraszam do nowego sklepu

A ja zapraszam do regulaminu!!
 Uciszenie zostanie zdjete po usunieciu reklam z podpisow i zdjecia profilowego. W tej sprawie prosze kontaktowac sie ze mna na PW.
Vissenna
« Ostatnia zmiana: Luty 27, 2020, 20:51:02 wysłane przez vissenna » #link
larabarson
Skąd: Kraina Wschodzącego Słońca.



Moje ogłoszenia
« #9072 : Grudzień 16, 2019, 08:25:11 »
Odpowiedz cytując
ardzik ale co tu kupować w tym sklepie, skoro cały asortyment to łącznie 13 sztuk asortymentu i to w dodatku takiego no słabego smutek Powiedziałabym, że szału nie ma :S
#link
Dominika95
Skąd: Gdańsk.



WWW Moje ogłoszenia
« #9073 : Grudzień 16, 2019, 12:23:54 »
Odpowiedz cytując
Bardzo duży minus dla sklepu jeździeckiego Kashtan.
Zamówiłam wędzidło sprengera, gdzie według opisu wysyłka miała nastąpić w przeciągu 4-9 dni roboczych. Sprawdzałam to zresztą ze 30 razy, bo niektóre wysyłali od ręki(mieli na magazynie), inne do 21 dni roboczych(bo trzeba było czekać aż producent zrobi). Po upływie 10 dni roboczych zadzwoniłam do sklepu z zapytaniem co i jak, bo zależało mi bardzo żeby wędzidło dotarło w wyznaczonym terminie. Pani odpowiedziała że mają je dostać następnego dnia lub po weekendzie (ale wyślą maila do producenta dla upewnienia) i od razu wyślą więc będzie u mnie na czas(potrzebowałam do zeszłego czwartku najpóźniej). Dzwonię po weekendzie, bo nadal brak informacji o wysyłce ani o tym co odpowiedział producent. Na co Pani odpowiedziała, że producent jeszcze nie odpowiedział i do niego zadzwoni. Tym razem łaskawie oddzwoniła sama, że producent wyśle do nich wędzidło następnego dnia, więc będzie u nich czwartek/piątek. Po raz setny wytłumaczyłam, że nie wchodzi to w ogóle w grę i że gdyby od razu mnie poinformowano o rzeczywistym czasie wysyłki, to w ogóle nie składałabym u nich zamówienia. Po krótkiej dyskusji czy rezygnuję czy nie, ustaliłyśmy że producent wyśle wędzidło od razu na mój adres(co musiałam sama zaproponować). Minęły kolejne dwa dni a informacji o wysyłce czy chociaż o jej numerze, żebym mogła kontrolować gdzie jest, nadal brak. Po raz nie wiem który zadzwoniłam do sklepu i Pani powiedziała, że skontaktuje się z Panem od wysyłki i da mi znać. Minął kolejny dzień, telefonu oczywiście nie dostałam więc znowu dzwonię. Pani mnie tym razem już zbyła podając mi numer do Pana od wysyłki, który dopiero okazał się kompetentny. Powiedział że bardzo przeprasza, ale nie wie skąd sklep ma takie informacje,że wędzidło miało dotrzeć dziś, ponieważ on mówił, że dziś dopiero zostanie wysłane oraz jak się okazało w dalszej części rozmowy, podano mu zły adres wysyłki(mimo że sklep miał go przy danych zamówienia) Zaproponował, że zaznaczy wysyłkę na sobotę z odbiorem osobistym żebym mogła je mieć jak najszybciej. Jak powiedział tak było- dotarło w sobotę.
Absolutnie rozumiem, że mamy grudzień, że coś się może wydłużyć, że to producent obsunął czas wysyłki.... Ale chyba po to zostawiam swoje dane przy zamówieniu,żeby mogli mnie o takich rzeczach poinformować. I szlag mnie trafia jak ktoś mnie zbywa i tak olewa sprawę jak Panie z tego sklepu. Bo na niektóre zamówienia można poczekać i się nie pali, ale czasem zamówimy coś na czym nam zależy żeby dotarło szybko i taka informacja, że jednak nie dotrze jest bardzo przydatna.
Poza tym moim elaboratem, chciałam jeszcze dać plus dla sklepu jeździeckiego Horse Tack.
Najpierw zamówiłam, a dopiero potem przeczytałam opinie tu na forum i nie ukrywam, że się przeraziłam. Natomiast pierwsza przesyłka idealnie dotarła zgodnie z opisem. Druga natomiast -Panie zadzwoniły, że na jedną z zamówionych rzeczy będzie trzeba poczekać, bo producent szyje na zamówienie i się nie wyrobi, ale drugą mają na miejscu. Na moją odpowiedź, że na tej drugiej zależy mi żeby dotarła na czas, zaproponowały, że to wyślą jeszcze dziś, a drugą jak tylko dojdzie na koszt sklepu.
#link
blucha

Moje ogłoszenia
« #9074 : Grudzień 18, 2019, 18:46:02 »
Odpowiedz cytując
duży plus  dla BRUGE koniesklep.pl, zamówienie złożone w poniedziałek dzisiaj już u mnie, a 30 % rabatu naliczone bez problemu
#link
larabarson
Skąd: Kraina Wschodzącego Słońca.



Moje ogłoszenia
« #9075 : Grudzień 18, 2019, 20:40:07 »
Odpowiedz cytując
Wieeelki plus dla sklepu Equidea, za super promocję i dostawę w ekspresowym tempie!
#link
DeJotka
Skąd: Krańce Internetu.




« #9076 : Grudzień 18, 2019, 20:56:02 »
Odpowiedz cytując
duży plus  dla BRUGE koniesklep.pl, zamówienie złożone w poniedziałek dzisiaj już u mnie, a 30 % rabatu naliczone bez problemu

Dołączam się do pochwał, zamawiałam w weekend, dzisiaj mam już kask u siebie ^^
#link
To , że się do ciebie uśmiecham wcale nie oznacza że cię lubię.
Mogę np. wyobrażać sobie, że stoisz w płomieniach
galopada_

małoPolskie ;)


WWW Moje ogłoszenia
« #9077 : Grudzień 19, 2019, 15:53:22 »
Odpowiedz cytując
Minus dla sklepu Bergo, z którego przez wieeee lat bardzo chętnie zamawiałam i nie miałam żadnych zastrzeżeń aż do teraz  icon_rolleyes

Zostały dla mnie zamówione sztylpy i sztyblety firmy hippica. Dostałam buty w zupełnie innym odcieniu brązu niż sztylpy, o czym poinformowałam sklep. Zapytałam, czy może mają inny model sztybletów pasujących do sztylpów, nawet droższy - dopłacę. Dostałam odpowiedź, że dostają odcienie sprzętu w zależności od dostawy i że jak chce to mogę wymienić sztylpy na inne i zostało mi wysłane mmsem zdjęcie z kilkoma sztukami, a wiadomo jak to z kolorami na zdjęciach bywa - loteria. Wybrałam takie, wyglądające na podobne. Do tego musiałam zapłacić za kuriera robiącego wymianę.  Buty przyszły nie zapakowane w orginalne opakowanie tylko owinięte folią bąbelkową.
 Jakby mi napisali, że nie mają aktualnie kolorystycznie pasujących kompletów to bym nic nie zamawiałam  :S kasa zamrożona, prezent na święta. Ogólnie czuje się zrobiona w balona i olana jako klient robiący u nich zakupy od zawsze.

W sztucznym oświetleniu ciężko mi zrobić zdjęcie na którym widać różnicę. Buty są w mocno wiśniowym kolorze, Sztylpy w takim jak oczekiwalam kompletu.

Edit. Może i po zapastowaniu kolor by się wyrównał, ale nie ma takiej pewności  icon_rolleyes

Jeszcze ok, jakby to był ten sam odcień a różnica na zasadzie ciemniejszy, jaśniejszy. Ale te buty są wiśniowe i chyba trzeba mieć naprawdę w nosie klienta żeby na to nie zwrócić uwagi przy pakowaniu (szczególnie że nie w pudełku tylko luzem). Ech. A teraz potyczka z kurierem,  który na pewno przyjedzie w godzinach kiedy 90% ludzi jest w pracy i będzie zdziwiony że nikogo nie ma w domu  konik czekam na telefon, jestem w iście bojowym, świątecznym nastroju  emoty327



« Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2019, 16:24:36 wysłane przez galopada_ » #link

Moon
Skąd: Kurort.


We go exactly where we belong...


WWW Moje ogłoszenia
« #9078 : Grudzień 20, 2019, 09:26:47 »
Odpowiedz cytując
galopada_, nie żeby coś, bo doskonale rozumiem Twój zniesmacz, ale sama napisałaś, że wybór butów na podstawie zdjęcia to loteria. A sklep nie ma wpływu na to, z jakiej skóry Hippica szyje swoje produkty. I niejednokrotnie dziewczyny nawet tu, na rv, pisały, że dobór odcieni brązowego sprzętu do droga przez mękę i że właśnie nawet w Hippice się spore "rozrzuty" kolorów zdarzają.
Sklep dał Ci możliwość wyboru, przecież równie dobrze mogłabyś odesłać te buty i w jakimś stacjonarnym poszukać w pasującym odcieniu, mając w ręku docelową parę sztylp i jej odcień brązu. Tyle, że to też raczej przegrana sprawa, znaleźć odcień i jeszcze rozmiar w danym odcieniu i jeszcze w miarę szybko, ehh...  zemdlal

A ode mnie ogromny plus dla animalii, a raczej cierpliwości Quanty lol bo przed świętami wylazł ze mnie największy koszmar każdego sprzedawcy - niezdecydowany i zadający milion pytań klient  emoty327 wink
#link
dariamajka
Skąd: Śląsk/Wrocław.



Moje ogłoszenia
« #9079 : Grudzień 20, 2019, 11:23:04 »
Odpowiedz cytując
galopada_ uważam tak samo jak Moon to nie jest wina bergo, że dostałaś inne odcienie obuwia. Ta sama sytuacja mogłaby się przytrafić nawet w innych sklepach. Bardziej bym tutaj miała pretensje do Hipiki niż do Bergo.
Ja bym oddała komplet i poszukała w sklepie stacjonarnym.
#link
Nie ma koni z problemami - są tylko jeźdźcy, którzy je mają.`


https://www.instagram.com/dariamajka/?hl=pl
mils
Skąd: Oln/Lbl.



WWW Moje ogłoszenia
« #9080 : Grudzień 20, 2019, 14:50:47 »
Odpowiedz cytując
Moim zdaniem ciężko jest tu nawet mieć pretensje do Hippiki. Skóra niestety ma to do siebie jako materiał naturalny, że do końca nie da się przewidzieć jak złapie kolor czy jak się zachowa w użytkowaniu itd. Hippika nie szyje sztybletów i sztylp pod komplety, a szyje ich ogromne ilości, więc nie dziwię się, że nie dopasują wszystkiego do siebie idealnie. No niestety, uroki skóry, zwłaszcza brązowej. galopada chyba niestety zostaje Ci szukanie stacjonarnie albo przymknięcie na to oka.
Osobiście jestem fanką brązów, cały sprzęt mam brązowy i bardzo zwracam uwagę na elegancję i dopasowanie do siebie, ale... Myślę, że jak brązy się między sobą minimalnie różnią i to już jest źle, to delikatna przesada. Tym bardziej, że z daleka aż tak nie widać i nie słyszałam, żeby ktoś kiedyś skomentował takie różnice jako passe. icon_redface Ale wiadomo są różne gusta. uśmiech
#link
galopada_

małoPolskie ;)


WWW Moje ogłoszenia
« #9081 : Grudzień 20, 2019, 15:24:16 »
Odpowiedz cytując
Ja mam pretensje do kogoś kto pakowal moje zamówienie. Rzeczy były luzem, buty bez opakowania także ledwo otworzyłam paczkę i widziałam że jest coś nie halo. Nawet mój facet zauważył , że coś nie gra, także świadczy to o znacznej różnicy kolorów hihi to prezent od niego dla mnie, więc można powiedzieć, że to on był klientem i też był niezadowolony z tego zestawienia wink 
Żebym nie miała pretensji wystarczyła jedna wiadomość, że mają aktualnie problem bo kolory w partiach towaru jakie otrzymali tak znacznie od siebie odbiegają. Albo chociaż informacja w opisie produktu, że kolor może się różnić. Takiej wzmianki nie ma. Zapaliła by mi się wtedy czerwona lampka albo ogóle odstąpiłabym od zamówienia.  Nie mówcie że przesadzam biorąc pod uwagę to co widać na zdjęciach. Mieszkam na końcu świata, pracuję i nie mam czasu jechać po buty 200km w jedną stronę do najbliższego dobrze zaopatrzonego sklepu jezdzieckiego. No bez jaj.  lol Dzisiaj dostałam paczkę z drugą parą sztylpów, kolor jest identyczny, także można było dobrać je kolorystycznie tylko wystarczyło minimum chęci ze strony pracownika sklepu. A tak jestem -25zł w plecy, mam nerwa jeśli chodzi o samą sytuację i to, że kurier oczywiście przyjeżdża przed 12 bo jak wiadomo większość ludzi o tej godzinie nie pracuje albo bierze dzień urlopu czekając na paczkę  hurra!

A wystarczyła odrobina chęci i myślenia podczas patrzenia na to co się pakuje  icon_rolleyes
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2019, 15:58:08 wysłane przez galopada_ » #link

mils
Skąd: Oln/Lbl.



WWW Moje ogłoszenia
« #9082 : Grudzień 20, 2019, 16:03:00 »
Odpowiedz cytując
galopada ale pracownicy sklepu nie wiedzą ile masz km do najbliższego dobrze zaopatrzonego sklepu, ani w jakim wymiarze godzin pracujesz. Dla mnie jest oczywiste, że skóra naturalna w innym kolorze niż czarny będzie się różniła fakturą, odcieniem, kolorem, bo to do siebie ma skóra. Bardzo Cię szanuję i odbieram zawsze pozytywnie, ale pretensje do pracownika sklepu są... No troszkę słabe. Pracowałam w sklepie swego czasu, w okresie świątecznym jest naprawdę niełatwo, zwłaszcza jak masz do ogarnięcia sklep stacjonarny + internetowy, towary od różnych producentów, często zza granicy. Tutaj czasem po prostu nie ma czasu na dobieranie każdej pary butów i sztylp do siebie kolorystycznie, bo jest dużo innej pracy. Wiem, że "to tylko sprzedawca, powinien stanąć na rzęsach, żeby każdy klient poczuł się jak, nie wiem, ktoś superważny", ale... Naprawdę oczekujesz od takiej osoby, że będzie przekopywała większość butów na stanie, bo sobie życzysz idealnie dobrany odcień brązowej skóry i wpadnie na to sam z siebie? Czasem naprawdę nie ma czasu na takie rzeczy i faktycznie się poprawia na prośbę klienta. Być może jestem przewrażliwiona, jeśli tak to mea culpa, ale trąci mi to trochę lekkim poczuciem wyższości nad takim prostym sprzedawcą w sklepie... icon_redface Wiem, że każdy z nas lubi być świetnie "zaopiekowany" przez sprzedawcę, ale rzeczywistość czasem weryfikuje - jak wszędzie przecież. I ta samo, taki człowiek pewnie pomyślałby "proszę o trochę wyrozumiałości". uśmiech Spore zaniedbanie to faktycznie wysyłka bez pudełka, o to się można, a nawet trzeba otwarcie czepiać jak najbardziej.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2019, 16:06:27 wysłane przez mils » #link
galopada_

małoPolskie ;)


WWW Moje ogłoszenia
« #9083 : Grudzień 20, 2019, 16:09:17 »
Odpowiedz cytując
mils, Mówię zblizonym odcieniu, żebym mogła to zapastować i zniwelować różnicę. Buty są wiśniowe. Sztylpy karmelowe. Sorry, płacę i wymagam. Jestem osobą która wymaga dużo od siebie, a w związku z tym od innych. Szczególnie jeśli wydaje na coś swoje ciężko zarobione pieniądze.  Po raz kolejny powtarzam, że nie chodzi o IDEALNIE DOPASOWANIE koloru.

Tak jak napisałam, koniec tematu. Dostałam to czego chciałam, pasuje do siebie,  ale po interwencji. Sztylpy maja nieregularny kolor, ale wiśniowy więc nie jest to dla mnie problem 

Wtf swoją drogą z tym poczuciem wyższości  8|

Podobna sytuacja z niewłaściwym kolorem byla w przypadku kuchni moich rodziców. Jedna półka była mniej biała, bardziej ecru. Sklep stwierdził,  że to towar z innej partii. Rodzice zgłosili do sklepu reklamacje, sklep od razu wszystko uznał, pracownica przeprosila i na swój koszt odesłali półkę która już pasowała kolorem. To też robienie afery bez powodu? W tej sytuacji pracownicy samego salonu byli zupełnie bez winy, bo wszystkie paczki są fabrycznie zapakowane i przyjeżdżają prosto do magazynu  a stamtąd do klienta. A tutaj nic nie było zapakowane. Także sorry wink
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2019, 16:21:49 wysłane przez galopada_ » #link

szemrana
Skąd: BalumBalum.


MTWD



« #9084 : Grudzień 20, 2019, 17:13:08 »
Odpowiedz cytując
Kuchnia to komplet.
Buty i sztylpy to są dwa odzielne produkty.
#link
Nie rań osoby, której nie możesz zabić
KAL


« #9085 : Grudzień 20, 2019, 17:13:45 »
Odpowiedz cytując
W Sklepie Pasaz w Sopocie (hipodrom) duże promocje M.in. Na kaski UVEX
#link
mils
Skąd: Oln/Lbl.



WWW Moje ogłoszenia
« #9086 : Grudzień 20, 2019, 17:25:47 »
Odpowiedz cytując
galopada tak jak napisałam - „być może jestem przewrażliwiona, jeśli tak to mea culpa”. Doskonale rozumiem wymagania w stosunku do siebie oraz innych. Napiszę tylko po raz kolejny, tak jak Ty uważasz, że wystarczyło pomyśleć, tak ja uważam, że można by mieć trochę wyrozumiałości. uśmiech
#link
majeczka
Skąd: Warszawa.


Galopem przez życie!


Moje ogłoszenia
« #9087 : Styczeń 02, 2020, 06:34:04 »
Odpowiedz cytując
A ja Wam powiem że mam chyba farta do Horse Tack.  Jest to kolejne jakies ente zamowienie ktore przychodzi bez kłopotu. Produkty zamawiane mialy czas oczekiwania 7,14 i 21 dni. Zamowienie przyszło po niecałych 2 tyg. Może dlatego też ze ja nie wysyłam do nich maili, nie dzwonię dlatego sie nie wkurzam. Zaintersowalabym sie pewnie po 3 tygodniach Ale zawsze wszystko dociera wcześniej. Mocno polecam także Febro i Equishop.  Z Equishop zawsze przychodzi jakis kod rabatowy przy większych zamówieniach smaczki z eskadron. Jeśli chodzi o Febro to maja w ofercie głównie drogie firmy, zamówienia rzadko kiedy sa poniżej 1000 zł nigdy nie dostałam żadnego bonusa  i uwazam ze to trochę słabe bo jednak jakby nie było zawsze nas cieszą małe drobiazgi...
#link
Czasem człowiek sądzi, że ujrzał już dno ludzkiej głupoty, ale wtedy spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się, że ta studnia nie ma dna....!

W dniach 23.10 - 30.10 mam utrudniony  dostęp  do internetu. Jestem za granicą. Proszę o cierpliwość na wszystkie wiadomości odpiszę po powrocie.
easiertobe
Skąd: wlkp / Atlanta.




« #9088 : Styczeń 02, 2020, 06:49:38 »
Odpowiedz cytując
Czy ktos wie czy jakiekolwiek polskie internetowe sklepy jeździeckie wysyłają produkty za granice, a dokladniej do Stanów? Mam kilka produktow, do ktorych sie przyzwyczailam i, ktore tutaj nie sa dostępne i zastanawiam sie czy moge to zrobić sama, zanim bede prosić znajomych o kupienie w Polsce i wyslanie paczki.
#link
azazu93
Skąd: jesteś?.



Moje ogłoszenia
« #9089 : Styczeń 02, 2020, 11:05:42 »
Odpowiedz cytując
majeczka mi też doszło zamówienie z Horse Tack przed czasem bo miałam rzeczy z dostępnością 21 dni a zamówienie było po ok 2 tygodniach, może nawet wcześniej więc plus dla nich uśmiech ale fakt, też nic nie pisałam itd. Po prostu czekałam na paczke.

Ogromny plus dla bergo, jak zwykle nie zawodna szybka wysyłka. Zamówione w niedziele wieczorem, we wtorek sylwestrowy już paczka była u mnie  kwiatek
#link
Strony: 1 ... 301 302 [303] 304 305 ... 308 Odpowiedz Drukuj 

Re-volta.pl  |  Forum główne  |  Konie  |  Wątek: sklepy internetowe

poprzednia następna
Skocz do:  


Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.039 sekund z 18 zapytaniami.