Aktualności:
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Re-Volta.pl  |  Forum główne  |  Konie  |  Wątek: sklepy internetowe

poprzednia następna
Strony: 1 ... 300 301 [302] 303 Odpowiedz Drukuj
Autor Wątek: sklepy internetowe  (Przeczytany 1075014 razy)
dea
Skąd: Gdańsk.


primum non nocere



« #9030 : Sierpień 17, 2019, 06:50:07 »
Odpowiedz cytując
Sklepy powinny się tym kierować - czy klient wyrobi się ze skarmieniem danego produktu jednemu koniowi zgodnie z zaleceniami do końca terminu przydatności.

Przy 5l probiotyku to raczej z definicji niemożliwe. To jest większe opakowanie, dla kilku koni lub np. pryskania stajni czy kopyt. Coś jakby kupić paletę jogurtów dla jednego dziecka wink

25.08 rzeczywiście krótki, reklamacja zasadna, ale jeśli potrzeba dla jednego konia i tylko do jedzenia, to brałabym 1l.
#link
Umysł należy mieć otwarty... ale nie tak, żeby mózg wypadał
YMMV!
"The only real mistake is the one from which we learn nothing."-- John Powell
strawberry
Skąd: Wrocław.



Moje ogłoszenia
« #9031 : Sierpień 23, 2019, 11:18:29 »
Odpowiedz cytując
Niestety minus dla sklepu jeździeckiego Bergo za towar niezgodny z opisem i nie poczuwanie się do wymiany. Popręg niby 135cm ma realnie 131cm mierzone od krawędzi sprzączki do krawędzi sprzączki. Pan właściciel powiedział żebym go sobie naciągnęła to będzie miał 135  lol
« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2019, 11:24:15 wysłane przez strawberry » #link
Wigorrr


Moje ogłoszenia
« #9032 : Sierpień 23, 2019, 11:25:20 »
Odpowiedz cytując
W Bergo są mega zabiegani, ja kilka razy zamawiałam towar, którego nie było na stanie i właściciel proponował mi coś lepszego w cenie tego co zamówiłam. Czasem przesyłał też inny produkt np. kopystkę za 11 zł zamiast tej za 5 zł. No ale przy popręgu to już trochę słabo ehh a na metce jest 130 czy 135?
#link
strawberry
Skąd: Wrocław.



Moje ogłoszenia
« #9033 : Sierpień 23, 2019, 11:34:26 »
Odpowiedz cytując
Na metce jest 135 (popręg API) ale dla kogoś kto chce dotychczasowy popręg 130 zmienić na 135 żeby ułatwić sobie zapinanie robi to dużą różnicę  wink Dla mnie po prostu towar niezgodny z opisem bo mnie interesuje realna długość popręgu w cm a nie to co jest napisane.

Od lat robię praktycznie tylko tam zakupy dla kilku koni i zawsze było ok. Ostatnio nawet łatwiej się dodzwonić niż kiedyś. Dlatego tym razem zdziwiło mnie podejście do klienta  smutek
« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2019, 11:36:25 wysłane przez strawberry » #link
dariamajka
Skąd: Śląsk/Wrocław.



Moje ogłoszenia
« #9034 : Sierpień 27, 2019, 10:45:41 »
Odpowiedz cytując
Hej, czy zamawiał ktoś ze strony https://www.sklepgalop.pl?
#link
Nie ma koni z problemami - są tylko jeźdźcy, którzy je mają.`


https://www.instagram.com/dariamajka/?hl=pl
Fatalita


« #9035 : Sierpień 27, 2019, 12:41:55 »
Odpowiedz cytując
NIE polecam sklepu butydlakoni.pl. 24.07 zamówiłam buty przy których było napisane, że czas realizacji to 4 dni. 01.08 (czyli trochę ponad tydzień później) napisałam maila z pytaniem co z moim zamówieniem. Odpowiedzi brak. Próbuję dzwonić, kilka razy o różnych porach. Nikt nie odbiera telefonu. Piszę drugiego maila, odpowiedzi brak. Odpowiedzieli mi dopiero 05.08 (poniedziałek), że w przeciągu tygodnia wyślą i że ten model jest sprowadzany na życzenie klienta, dlatego to tyle trwa. Mimo to zamówione przeze mnie buty dalej wisiały w sklepie z czasem realizacji 4 dni. 12.08 (czyli tydzień po ich odpowiedzi) ponownie napisałam maila z pytaniem co z przesyłką. 2 dni później dostałam odpowiedź, że tych butów nie ma w europejskiej hurtowni i muszą je sprowadzić z USA, ale w przeciągu tygodnia powinny być u nich. Na tym etapie minęły już 3 tygodnie od złożenia przeze mnie zamówienia. Jakby mnie o tym sprowadzaniu z USA raczyli powiadomić wcześniej to mogłam spokojnie sama sobie te buty kupić z jakiejś zagranicznej strony i pewnie czas realizacji byłby podobny. Piszę do nich, że proszę żeby mnie powiadomili jakby jednak nie przyjechały w przeciągu tygodnia. 23.08 (ponad tydzień po ostatnim mailu i prawie miesiąc od złożenia zamówienia) piszę ponownie i pytam czy już coś wiadomo. Odpowiedzi brak. Znów próbuję dzwonić. Telefonu nikt nie odbiera. Wczoraj (26.08) dostałam automatycznego maila ze sklepu, że wysłali, a dziś paczka do mnie w końcu dotarła.
Najbardziej wkurza mnie to, że o niczym nie informowali, wszystkie informacje musiałam wręcz siłą od nich wyciągać. Niestety to chyba jedyny sklep w Polsce, który oferuje tak szeroki wybór butów dla koni...  :S I wiem, że nie tylko ja miałam z tym sklepem problemy, bo w wątku o butach dla koni kilka osób też się na niego skarżyło.
#link
Wigorrr


Moje ogłoszenia
« #9036 : Sierpień 29, 2019, 08:39:34 »
Odpowiedz cytując
Ja pierwszy raz robiłam zamówienie w tophors i jestem zadowolona uśmiech
#link
dariamajka
Skąd: Śląsk/Wrocław.



Moje ogłoszenia
« #9037 : Wrzesień 06, 2019, 10:38:23 »
Odpowiedz cytując
+ dla tophorse.pl
#link
Nie ma koni z problemami - są tylko jeźdźcy, którzy je mają.`


https://www.instagram.com/dariamajka/?hl=pl
Gillian
Skąd: Kołobrzeg.


four letter word


WWW
« #9038 : Wrzesień 06, 2019, 11:03:37 »
Odpowiedz cytując
TopHors jest top!!!
ZdrowyKoń - czas oczekiwania na paszę niemożebnie długi, bez żadnej informacji, mail i messenger milczy. Dostałam połowę zamówienia a resztę po 2 tygodniach. Niefajnie.
#link
a jak nie Ty - to kto mi został...?
rox

ogony trzy


Moje ogłoszenia
« #9039 : Wrzesień 08, 2019, 09:43:47 »
Odpowiedz cytując
Czy jest jakaś pozytywna opinia nt butydlakoni.pl? Przez allegro tak samo kiepsko im to idzie?
#link
maluda


Moje ogłoszenia
« #9040 : Wrzesień 08, 2019, 10:57:32 »
Odpowiedz cytując
Na FB, bodajże około dwa tygodnie temu, ktoś im wystawił negatywa.
#link
JagodaJ



« #9041 : Wrzesień 14, 2019, 08:34:49 »
Odpowiedz cytując
Ogromny minus dla horsetack.pl, czekałam 2 tygodnie (w tym akurat nie ma nic złego, bo czas oczekiwania na towar to 7-14 dni), jednak gdy paczka do mnie nie dotarła, musiałam sama skontaktować się ze sklepem, czemu się tak stało! Dodatkowo, codziennie byłam zbywana (zwalano winę na Szydłowskiego, że nie wysyłają towaru, nie ma kontaktu itp. Szydłowski akurat ten towar miał na stanie, bo się z nimi kontaktowałam wcześniej - jednak rozumiem, że sklep horsetack mógł czekać na zamówienie większej partii towaru, no ale bez przesady). Nie wspomnę o niedopisywaniu na maile, Pani, która odbiera od nich telefon zachowuje się mega nieprofesjonalne i wręcz nieuprzejmie - zamurowało mnie, gdy przy pierwszym telefonie do sklepu w słuchawce usłyszałam rzucone chamskim tonem "SŁUCHAM".
W końcu zrezygnowałam z dalszego oczekiwania, zapewniano mnie, że z powodu wydłużonego czasu oczekiwania na towar i winy leżącej po stronie sklepu, zwrot kasy dostanę jeszcze w zeszły czwartek, najpóźniej piątek. I co? Nic uśmiech
Z tego co widzę na ich fb, nie jestem pierwszą osobą, z tak negatywnymi doświadczeniami odnośnie tego sklepu. Co z tego, że w sklepie internetowym jest wystawiony fajny towar, skoro i tak on do nas nie dotrze, a ze zwrotem kasy będzie problem? Szkoda czasu na ten sklep, odradzam serdecznie.
#link
Equigrav



« #9042 : Wrzesień 15, 2019, 22:34:40 »
Odpowiedz cytując
Szkoda gadać z tą obsługą z Horse Tack, chamówa na maksa. Ja na przykład już ponad pół roku czekam na odesłanie rzeczy. Spisałem na straty, bo były to jakieś pierdoły za marne grosze, ale niesmak pozostaje.
#link
zembria
Skąd: z dziury w lesie.



Moje ogłoszenia
« #9043 : Wrzesień 16, 2019, 06:58:36 »
Odpowiedz cytując
Plusik dla crazy-horse.pl/ Szybko i przyjemnie jak zawsze uśmiech
#link
Gillian
Skąd: Kołobrzeg.


four letter word


WWW
« #9044 : Wrzesień 16, 2019, 08:21:15 »
Odpowiedz cytując
Animavet - szóstka z plusem, zamówienie zrealizowane z prędkością światła uśmiech
#link
a jak nie Ty - to kto mi został...?
Rude dwie
Skąd: Warszawa.


Moje ogłoszenia
« #9045 : Wrzesień 21, 2019, 01:14:41 »
Odpowiedz cytując
+ dla AnimaVet - jak zawsze cudownie kocham
+ dla TopHors - super kontakt, ekspresowa realizacja kwiatek
#link
majeczka
Skąd: Warszawa.


Galopem przez życie!


Moje ogłoszenia
« #9046 : Wrzesień 21, 2019, 20:44:05 »
Odpowiedz cytując
Duzy Plus dla Salonu Pegaz super promocje, szybka przesyłka, wszystko extra!
#link
Czasem człowiek sądzi, że ujrzał już dno ludzkiej głupoty, ale wtedy spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się, że ta studnia nie ma dna....!

W dniach 23.10 - 30.10 mam utrudniony  dostęp  do internetu. Jestem za granicą. Proszę o cierpliwość na wszystkie wiadomości odpiszę po powrocie.
aquamaryna



« #9047 : Wrzesień 28, 2019, 21:37:59 »
Odpowiedz cytując
Pytanko, czy zamawiał ktoś może z tej strony:  https://www.bjerkemmall.com/jazda-konna-i-hippika-c-1577_2171.html?
#link
dakotowa


« #9048 : Październik 16, 2019, 23:08:17 »
Odpowiedz cytując
Też jestem ciekawa tej strony bo dziwnie mega niskie ceny i żadnych informacji o danych firmy brak adresu, nipu
#link
azazu93
Skąd: jesteś?.



Moje ogłoszenia
« #9049 : Październik 17, 2019, 08:24:11 »
Odpowiedz cytując
Ja próbowałam zamówić ale niestety przy próbie zapłaty jakies błędy wyskakiwały i nie dało się zapłacić.
Jeśli ktoś bedzie zamawiać od nich, chętnie się przyłączę.
#link
INIA
Skąd: Poznań.




« #9050 : Październik 27, 2019, 10:25:33 »
Odpowiedz cytując
Cześć
Czy ktoś kupował z tego sklepu asosab.com ?
#link
larabarson
Skąd: Kraina Wschodzącego Słońca.



Moje ogłoszenia
« #9051 : Październik 28, 2019, 05:42:30 »
Odpowiedz cytując
Ja próbowałam zamówić ale niestety przy próbie zapłaty jakies błędy wyskakiwały i nie dało się zapłacić.
Jeśli ktoś bedzie zamawiać od nich, chętnie się przyłączę.
U mnie to samo, nie da się zapłacić.
#link
mx
Skąd: Warszawa.




« #9052 : Październik 28, 2019, 12:55:57 »
Odpowiedz cytując
Duzy plus dla Pegaza, szybka i darmowa wysyłka, super kontakt, łacznie z propozycją zmiany sposobu wysyłki żeby zamowienie było szybciej u mnie.
Minus dla HorseTack... trudny kontakt, problemy ze zwrotem towaru.
Equishop, kolejny plus, zawsze niezawodni  kwiatek
#link
kitty


WWW Moje ogłoszenia
« #9053 : Październik 28, 2019, 15:38:22 »
Odpowiedz cytując
Dobra, poddaję się.....
MEGA MINUS DLA HORSETACK
Zamówienie złożone we wrześniu, opłacone przez szybkie płatności, pod koniec września mail ze sklepu że jak nie opłacę zamówienia, to anulują  8|
Ponoć winę poności dostawca usługi owych szybkich płatności. Kontakt ciężki, nawet bardzo. Otóż część zamówienia otrzymałam uwaga! 24.10, otrzymałam również telefon, że zamówionych bryczesów nie ma i proszą o nr konta do zwrotu. Kasy nie ma, na sms nikt nie odpisał....  Kasa zamrożona, ochraniacze nie przyszły na termin, w którym były potrzebne, kasa za bryczesy wisi.... Ach przepraszam, dostałam super gratis w ramach przeprosin ( pani podkreślała, że się postara) próbkę mashu i kod na 10% ( co sekunde sklep ma promo na 20% ) No sorry Horse Tack, klient to klient, trzeba troszkę zadbać....
#link
JagodaJ



« #9054 : Październik 28, 2019, 21:22:40 »
Odpowiedz cytując
Horse tack to jest dramat. Mi kasę za towar, którego nie dostarczyli, przelali dopiero po wysłaniu sms z informacją, że jeśli w ciągu x dni nie zrobią przelewu, to wystawię im negatywne opinie wszędzie, gdzie to tylko możliwe. Szkoda czasu i nerwów na ten sklep.
#link
kitty


WWW Moje ogłoszenia
« #9055 : Październik 28, 2019, 22:09:23 »
Odpowiedz cytując
Ja już dzwoniłam do prawnika.... Więc niebawem skończy się moje proszenie.... Szkoda mi bardzo tego sklepu, bo mają fajny asortyment i dobre ceny, no ale jak nie ma chęci, to jest jak jest.
#link
JagodaJ



« #9056 : Październik 28, 2019, 22:20:04 »
Odpowiedz cytując
Mam o nich dokładnie takie same zdanie - asortyment świetny, obsługa chamska, fatalna i robiąca łaskę, że mają wysłać coś, co jest zapłacone.
#link
Robaczek M.
Skąd: Kraków.


i jej gniade szczęście:)



« #9057 : Październik 29, 2019, 18:37:36 »
Odpowiedz cytując
Jakieś opinie na temat sklepu Minihorseshop? Mają tyle fajnych rzeczy w naszych rozmiarach ale zastanawiam się czy warto uśmiech
#link
"Ktokolwiek powiedział, że szczęścia nie można kupić za pieniądze, nie wiedział że można kupić konia"
_Gaga


Moje ogłoszenia
« #9058 : Listopad 10, 2019, 18:06:50 »
Odpowiedz cytując
pegazshop.pl
2 maile z pytaniem o wymiary ciucha: bez odpowiedzi. W tygodniu - nie teraz, w długi weekend.
W końcu zamówiony większy (co tam, kurtka może być trochę za obszerna), plus 2 inne rzeczy. Przyszła kurtka... dziecięca. W opisie słowa o tym, że to dziecięcy rozmiar nie było.
Pozostałe rzeczy: zamówione specjalnie droższe, lepszej jakości (na tym mi zależało), przyszły najtańsze, najgorsze, bezużyteczne da mnie (nie wspominając że zamówiłam 2xdroższe niż dostałam)
Kolejny mail z zapytaniem o formę zwrotu - bez odpowiedzi
Dodam, że nie dzwoniłam, bo przypominało mi się o tym o jakiś nieprzyzwoitych porach.
Maila mogę wysłać o 5 rano, ale dzwonić z zapytaniem o wymiar ciucha raczej nie wypada wink
Odsyłam całe zamówienie, a sklep, przynajmniej w internetowej formie - zdecydowanie odradzam
« Ostatnia zmiana: Listopad 10, 2019, 18:08:42 wysłane przez _Gaga » #link
Lepiej profesjonalnie odstawiać amatorkę, niż amatorsko silić się na profesjonalizm
Sivrite


Moje ogłoszenia
« #9059 : Listopad 10, 2019, 18:09:03 »
Odpowiedz cytując
pegazshop.pl
Pozostałe rzeczy: zamówione specjalnie droższe, lepszej jakości (na tym mi zależało), przyszły najtańsze, najgorsze, bezużyteczne da mnie (nie wspominając że zamówiłam 2xdroższe niż dostałam)
Czyli że zamówiłaś, dajmy na to, trochę lepsze szczotki do szorowania konia, a dostałaś w ogóle inne, tańsze produkty? Oo To taki przykład z pierwszego skojarzenia na temat tego, z czym sklep mógłby w ogóle coś takiego odpierdzielić.
#link
Strony: 1 ... 300 301 [302] 303 Odpowiedz Drukuj 

Re-Volta.pl  |  Forum główne  |  Konie  |  Wątek: sklepy internetowe

poprzednia następna
Skocz do:  


Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.059 sekund z 19 zapytaniami.