sklepy internetowe

Proszę wszystkie osoby oszukane przez sklep Punkt Jeździecki o kontakt ze mną. Będę zgłaszała sprawę do prokuratury. Oszustwa właścicielki sklepu Pani Anny S wyglądają na celowe. Im więcej osób poszkodowanych się zgłosi tym większa szansa na ukaranie tej Pani.
Moon   #kulistyzajebisty
03 stycznia 2019 09:18
Plus dla Konika, minus za korzystanie z DPD  😁
Moon, no konik ma z tym problem. Jak nie inpost, to DPD. Obydwie wersje do bani w naszym rejonie.
Proszę wszystkie osoby oszukane przez sklep Punkt Jeździecki o kontakt ze mną. Będę zgłaszała sprawę do prokuratury. Oszustwa właścicielki sklepu Pani Anny S wyglądają na celowe. Im więcej osób poszkodowanych się zgłosi tym większa szansa na ukaranie tej Pani.

Proszę napisz do mnie na maila pksp@interia.eu

Ponawiam pytanie:
Czy jest ktoś z okolicy www.punktjezdziecki.pl czyli
Punkt Jeździecki (....)
Przyleśna 51F
05-506 Wilcza Góra
NIP: 9512054848

mazowieckie, PL

Czy oni w ogóle mają sklep stacjonarny?
Czy ktoś z najbliższej okolicy mógłby podjechać obejrzeć co się tam dzieje?



EDIT:moderator Dodofon = usunęłam imie i nazwisko bo niezgodne z ochroną danych osobowych
Wychodzi na to, że mają i wciąż działają. Wczoraj właścicielka publikowała wpis na grupie na fb odnośnie wyprzedaży podków, które można odebrać w sklepie stacjonarnym (mam screen). Po moim komentarzu w jaki sposób mogę się z nią skontaktować w sprawie opłaconego a niezrealizowanego zamówienia usunęła post.
post nadal jest widoczny na fejsie, właśnie na niego trafiłam
blucha a mój komentarz odnośnie zamówienia jest widoczny? Ja jak otwieram zapisany link to mam info, że zawartość niedostępna. Chyba zostałam zablokowana.
Podejrzewam że sklep Punkt Jeździecki się wyprzedaje. Dziś na fb właścicielka zamieściła ogłoszenie że sprzeda pakę. 
Pod postem z podkowami również zamieściłam komentarz. Teraz nie mam możliwości wejścia na stronę grupy. Czyżby ktoś nas blokował? Oj nieładnie!
Gillian   four letter word
04 stycznia 2019 09:14
Jaka to grupa? Może ja spróbuję coś napisać do niej
Jeden post ten z podkowami jest na WETERYNARZE+KOWALE+TRENERZY
A ten dotyczący paki na Sprzedaż sprzętu jeździeckiego - cała Polska.
Gillian   four letter word
04 stycznia 2019 11:45
napisz mi na pw nazwisko
Gillian   four letter word
04 stycznia 2019 12:48
Wiadomość odczytana, pozostaje bez odpowiedzi. Dam znać czy się odezwie.
Nasza dyskusja tutaj chyba poskutkowała bo otrzymałam maila ze sklepu, że pieniądze zostaną zwrócone wg kolejności od najstarszych zamówień.


Gillian dzięki, że Ci się chciało :kwiatek:
Po zamieszczeniu kolejnego komentarza z pytaniem o zwrot pieniędzy pod postem właścicielki sklepu również otrzymałam takiego maila. Aczkolwiek jestem człowiekiem małej wiary i ciężko mi w te zapewnienia uwierzyć. Poczekamy, zobaczymy.
Dzisiaj dostałem zwrot kasy za zamówienie z sierpnia od punktujedzieckiego, także dla mnie sprawa zakończona.
Jakie macie doświadczenia ze sklepem Healthy Horse?
Bo z tego co na razie zauważyłam kontakt bardzo słaby :/
Moon, no konik ma z tym problem. Jak nie inpost, to DPD. Obydwie wersje do bani w naszym rejonie.


Na moim końcu świata DPD to najlepszy kurier, więc dla mnie to akurat plus  😉

BTW Animavet.pl organizuje konkurs, do wygrania bony na zakupy, może warto powalczyć, szczegóły KLIK
ogromny minus dla podkowy. zamowiene z 9.12 dalej nieobecne. Kontakt praktycznie zerowy  👿
drabcio u mnie to samo - zamówienie z 5.01 na stronie widnieje od tygodnia jako "zrealizowane", a ja nadal nie mam paczki. Kontakt po prostu zerowy - na maile nie odpowiadają, telefonu nie odbierają.
A zamówienie było z przedpłatą na konto 😤
do mnie przesyłka z Podkowy z b.dużym opóźnieniem dotarła ale zerowy kontakt - tel, fb i e-mail. Za pobraniem brałam na szczęście .
Ja od tego 9 do nowego roku czekalam na WYCENE mieszanki. wyobrazcie sobie ze po ktoryms mailu wycenili. i nie przepraszajac ze 3 tygodnie nie pptragili dodac 2 do 3 tylko ribiac łaskę ze po starych cenach sprzed podwyzki w styczniu  🤔 od tamtej pory czekam. jeden przelew zwrocili bo "nie ma takiego zamówienia" przelalam znowu. dzisiaj sie zawzielam i chyba po 10 próbie  dodzwonilam sie "nie ma przlewu"
No ja pi....... Czy jakakolwiek inna firma robi mieszanki supli na zamówienie? jestem na skraju wyczerpania nerwowego i zazenowana brakiem kompetencji w kwestii wycenienia i zmieszania ze soba 6 składników  😵
Jestem mocno zdziwiona tym co piszecie... Robiłam ogrom zamówień u Podkowy i był to jedyny sklep z tak ekspresową wysyłką. Jednego dnia zamawiałam, drugiego już paczka była u mnie...
Ostatnie zamówienie robiłam w sierpniu, też bez zarzutu. Aż tak by się popsuło? Coś musi być na rzeczy.. 🙁
Weszłam tutaj sprawdzić, czy ktoś coś napisał o podkowie, a tu proszę.
Czekam od 20 grudnia,
telefon milczy, na maila nie odpowiadają  👀
Kupowałam u nich kilka razy i za każdym razem było bez zarzutu na wielki plus (szybko i często z gratisami).
Dromy
Jak zwykle mega błyskawicznie i z gratisem (próbką)  😍
ja w tamtym tygodniu zamawiałam z Podkowy, co prawda jak po dwóch dniach widziałam że nadal czekają na przelew który zrobilam od razu 🙂 i od razu go dostali bo ten sam bank, to wysłałam informacje i na drugi dzień paczka była u mnie, czyli w sumie na 4-ty dzień od zamówienia.
dea   primum non nocere
15 stycznia 2019 20:48
U mnie od Podkowy jak zwykle błyskawicznie, dopytałam tylko czy się ceny zmieniły i przesyłka poszła następnego dnia. Może zawirowania około świąteczne?
OD 9 GRUDNIA? Mój pierwszy przelew odesłal nastepnego dnia z adnotacja - ni ema takeigo numeru zamówienia 🤔 drugiego już nie zauwazyli. Jak można dopiero po 10 mailu obliczyc cene produktu w nowym roku? Na wyniki badania włosa też czekałam chyba z miesiąc. Łącznie to kupuje już te suple chyba ponad dwa meisiące
Plus dla Premier Equine. Zamówienia z BF i z okresu świątecznego szły 10 dni, ale zamówienie styczniowe złożone w czwartek, w piątek wysłane, a w poniedziałek odebrane. Wszyscy bardzo bezpiecznie popakowane.
domiwa   W poszukiwaniu prawdy, mojej prawdy...
16 stycznia 2019 07:42
Tak jak wyżej. Polecam PE. Przed weekendem zamowione, a w poniedziałek paczka u mnie 🙂
Minus dla Bergo.
Strasznie jestem zawiedziona, bo do tej pory było ekspresowo i bezproblemowo, a tym razem pokazali mi, że mają mnie w przysłowiowej D.
Wczoraj zamówiłam bryczesy, dzisiaj doszły, ale w innym niż zamawiałam rozmiarze. Napisałam reklamację, mogę oczywiście im odesłać towar - tylko słabo, że na swój koszt. Oni do błędu się zupełnie nie poczuwają.
Nie będę się awanturować o głupie naście złotych, ale więcej zakupów u nich nie zrobię.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się