sklepy internetowe

+ dla Animalii 🙂 Co prawda upatrzonej derki nie dostałam, myśleli, że dostępna u producenta a okazało się, że nie ale sprawnie zaoferowali spory rabat na wybrana derkę o podobnych parametrach.
Sprawnie i przyjemnie 🙂
desire   Druhu nieoceniony...
09 lutego 2018 13:15
[quote author=Trzcinka link=topic=81.msg2706564#msg2706564 date=1503401824]
Czy ktoś miał jakiekolwiek problemy z zakupami w sklepie jeździecki Parkur? (http://www.parkursklep.pl/)
Zamówiłam u nich ogłowie, kiedy przyszło okazało się że skóra jest cała popękana i na dodatek z dziwnym białym "nalotem" (nie był to kurz). Od razu dzwoniłam że chcę oddać ogłowię i oczekuję zwrotu pieniędzy. Odesłałam je 20 lipca. Od tamtej pory dzwoniłam kilkakrotnie dlatego że nie otrzymałam od nich zwrotu. Wysyłałam również maile i nic a od kilku dni nie odbierają ode mnie telefonów...
Ktoś się spotkał z czymś podobnym? Co robić?  😵



Oddali Pani  w  końcu pieniądze  za ogłowie? Ja przeszłam z  tym sklepem dokładnie  to samo.  Zdecydowanie NIE polecam i  ostrzegam wszystkich, którzy  zastanawiają  się czy  zrobić  zakupy  w  tym sklepie  przez  internet. Wybór  każdego innego sklepu  będzie lepszy.
[/quote]

kat.jot, ja otrzymałam pieniądze z powrotem dopiero, gdy postraszyłam ich rzecznikiem konsumenta i negatywnym komentarzem na allegro.. opisywałam tu zresztą i również nie polecam zakupów w tym sklepie.
dzięki za  wpis, a Pan ze sklepu  zarzekał się, że  nigdy nie  miał  problemów  z kupującymi, a pieniądze co mój telefon - to on wczoraj  już  pieniądze przesłał, tylko dziwnym sposobem  nie  było ich tam - ale gdy powiedziałam, że  jak mi nie  odda pieniędzy za zwrócony towar  to  sprawę zgłoszę  jako  podejrzenie przestępstwa  do prokuratury -  to pieniądze  znalazły drogę  na moje konto. Po raz kolejny nie  polecam  sklepu parkur z Chwaszczyna.
Bardzo polecam Klawunde! Pomimo początkowych problemów z zamówieniem, super kontakt (pomimo mojego podstawowego j niemieckiego), miła obsługa i co najważniejsze ekspresowa wysyłka do polski. Stanowczo jeszcze nie jeden raz zrobię tam zakupy 😉
rybka   Różowe okulary..
20 lutego 2018 10:20
Czy może wiecie co się dzieje ze sklepem Punkt Jeździecki??

Złożyłam zamówienie 20 dni temu i cisza.... napisałam 2 maile i cisza... telefonu nikt nie odbiera ...
Osobiście pierwszy raz w życiu slyszę o tym sklepie.

Czy ktos wie jak tam unique-equine? Czy planują wznowienie?
rybka   Różowe okulary..
20 lutego 2018 17:26
Sklep Punkt Jeździecki odezwał się, wyjaśnienia są, więc wszystko Ok. Pewnie post przyspieszył odp
Ode mnie plus dla Bergo. Zamówiłam dwie derki w przecenie, jedna miała czas oczekiwania 5 dni, po telefonie do sklepu okazało się że może być dopiero pod koniec lutego. Zaproponowano mi więc nie ekonomiczną, a model comfort za niewielką dopłatą. Już druga taka sytuacja, gdzie można wyrwać coś lepszego z magazynu w super cenie. Jestem bardzo zadowolona  💘
Na fb jest informacja ze equiversum wznawia działalność..
Dla CavalloShop;
- za ogromne pudło i całe mnóstwo śmieci, a w środku tylko pasza i bat :/ oraz za brak żadnego gratisu mimo zamówienia za grubo ponad 6stów...
+ za dobry kontakt
Koszulka na fakturę też pozostawia wiele do życzenia, ale kto by się koszulki czepiał 😉 mogłaby być troszkę bardziej czysta i nie dziurawa  😂
Zaległe 2 plusy dla sklepgalop.pl za szybką realizację i bezproblemowe wymiany  😉 I przyjemne ceny  💃
+++ Dla sklepu Grene.pl Super obsługa nie za wysokie ceny i pomimo,że nie chciałam składać reklamacji a tylko uprzedzić, ze towar troszkę został uszkodzony zapewne przy pakowaniu i tak wysłali mi nowy 🙂 Polecam, choć końskich rzeczy jest tam mało 🙂
Znacie jakiś sklep jeździecki z bogatym asortymentem dla konia full
Interesuję mnie sprzęt ujeżdżeniowy
Interesuję mnie sklep internetowy w którym jest dosyć tanio i dodają jakieś gratisy badź rabaty za większe zakupy
Z góry dzięki za odp!  :kwiatek:
jak zwykle + duży dla animalia.pl 🙂 dziękuję za próbkę cuksów Nuba...koń oszalał ze szczęścia
Ode mnie:
+ dla animalia, jak zawsze, ekspresowa realizacja
+ dla Hidalgo
+ dla equishopu to już u mnie standard  😍
+ dla True Rider, ze względu na brak jednej rzeczy wysyłka podzielona na dwa na koszt sprzedawcy  🙂 Super kontakt ze strony sklepu.
martva   Już nigdy nic nie będzie takie samo
07 marca 2018 09:04
Kolejny plus dla Animalii - jak zwykle rewelacja i do tego jeszcze pomoc w kryzysowej sytuacji  😍
anetakajper   Dolata i spółka
07 marca 2018 09:46
To Tylko ja ma pecha do animali  🙄
Zamówiłam 14 lutego - do dzisiaj zamówienia brak. Termin realizacji 14-16 dni.
Następnym razem jak przyjdą do mnie witaminy to od razu zamówię kolejne...może dojdą zanim skończą się pierwsze  😂
+ dla mksklep - szybka wysyłka, żadnych problemów,
+ dla podkowa liny - jak wyżej,
+ dla bergo - miłe promocje, szybko, oprócz tego bezproblemowa wymiana rozmiaru,
+ dla pieceofhay, z zastrzeżeniem, że wysyłka na mój gust trochę droga.
ushia   It's a kind o'magic
07 marca 2018 11:42
anetakajper, ale 16 dni roboczych mija dokladnie jutro 😉
anetakajper   Dolata i spółka
07 marca 2018 12:47
anetakajper, ale 16 dni roboczych mija dokladnie jutro 😉


Licząc tak to faktycznie trzeba czekać miesiąc  ehh
Z innych sklepów dzwonią i mówią, że tego i tego nie ma czy będę czekać, czy wysyłać to co jest, a resztę dosłać. a w animalii cisza.
ushia   It's a kind o'magic
07 marca 2018 12:55
no ale co mają mówic jak sa w terminie , a Ty skladajac zamowienie widzialas czas dostawy  - jak chcialas miec osobno wyslane to bylo albo zlozyc dwa zamowienia albo napisac 🙄
jest u nich wyraźnie napisane ze termin dotyczy dni roboczych (jak zreszta wszedzie), malo tego, jest zastrzezenie ze to termin orientacyjny i moze sie wydluzyc - ale wtedy ZAWSZE pisza/dzwonia

malo tego, jak sie kiedys zdarzylo ze producent wycofal artykul ktory mieli w ofercie to zaproponowali podobny - duzo drozszy w cenie tego wycofanego
anetakajper   Dolata i spółka
07 marca 2018 13:13
1 preparat miał 14-16 dni inne 48 godzin do 7 dni 😉
No to skoro nie złożyłaś dwóch zamówień i nie dodałaś komentarza o podzieleniu wysyłki to trwa kompletowanie  🙄
Ode mnie + dla Equidea, dobry kontakt, przy czym bardzo miła obsługa. Paczkę (przedpłata) zamówiłam wczoraj o godz. 12, a doszła do mnie dziś o godz. 11, czyli nawet nie 24h 🙂
Livia   ...z innego świata
07 marca 2018 14:24
Ode mnie dwa zaległe plusy - dla Konika jak zwykle, i dla animalii 🙂
Mojej kolezance jak sie w koncu wkurzyla i do nich napisala doto dostala info ze jednak tej rzeczy nie bedzie.. (czas oczekiwania podany 14 dni a napisala do nich chyba po 5 tygodniach..
drabcio, mi się też zdarzylo, że mi animalia czegoś nie ściągnęła (jakiejś nietypowej sieczki chyba) ale o wszystkim byłam informowana, w końcu zmieniliśmy zamówienie na coś innego i tyle. Trudno. Nie ma sklepu, który miałby w magazynie bezwzględnie wszystko, a dostępność podawana przez producentów czasami bywa zawodna. Sklep nie jest w stanie nic na to poradzić.
Aktualnie też czekam na nietypowy suplement, ściągany bodaj z USA. Czas oczekiwania do 16 dni, czekam od 23 lutego czyli 10ty dzień. Zgodnie z informacją od sklepu, paczka powinna być u nich w tym tygodniu, czyli u mnie pewnie w przyszłym. I chociaż mi się trochę spieszy i mogłabym sama ściągnąć suplement z zagranicy, to kompletnie nie mam pretensji do sklepu, że nie mają na stanie nietypowych produktów i trzeba na nie trochę poczekać. Trzeba to trzeba. Trudno.
Dodam, że typowe produkty, czyli np. musli które jest w stałej ofercie zawsze dostaję z dnia na dzień.
Wieeelki , wielki plus dla Kariny.
Poszłam pomacać i ocenić kolorki czapraków na żywo. Pani ze wynosiła kolejne na światło dzienne i przykładałyśmy zdjęcia moich koni  🤔wirek: Wróciłam do domu przemyśleć temat i wieczorem zrobiłam zamówienie z osobistym odbiorem. Następnego dnia weszła promocja i moje rzeczy kosztowały sporo taniej. Wystarczył jeden telefon i po pół godzinie miałam sms-a, że zapraszają po odbiór w cenie promocyjnej.
Oczywiście mogłam anulować a potem zamawiać z innego konta, ale nie chciałam kombinować.
_gaga, ale odpisanie po wielu tygodniach, ze jednak tego nie sciagną 😉
drabcio, mi w przypadku tej sieczki też tak odpisali. Najpierw miała być na już, potem za kilka dni, potem za kolejnych kilka dni. Pewnie ich polski dystrybutor , lub producent zwodził i tyle. Jaki sklep ma na to wpływ? 🙁
Uwierz żaden ale to żaden sklep nie chce sobie robić jaj z klientów i nie zwodzi ich tygodniami , że ściągany towar przyjdzie - wiedząc, że to nierealne... Po co miałby to robić?
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się