Aktualności:
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Re-volta.pl  |  Forum główne  |  Towarzyskie  |  Wątek: telefony komórkowe

poprzednia następna
Strony: [1] 2 3 ... 122 Odpowiedz Drukuj
Autor Wątek: telefony komórkowe  (Przeczytany 429174 razy)
zen


WWW
«Start : Listopad 16, 2008, 11:21:00 »
Odpowiedz cytując
w ciagu calego 2008 roku mialam 4 modele nokii i wszystkie rowno sie psuly-albo wysiadal mikrofon, albo cos sie dzialo z uruchomieniem, albo sie zawieszaly, albo bateria sie nagrzewala i aparat parzyl albo..

teraz mam samsunga omnie. jak na razie przestawilam sie na ekran dotykowy i powoli powoli ucze sie nowych funkcji- jestem milo rozczarowana tym modelem, bo zawsze bylam wierna nokii i myslalam ze ma najprostszy uklad- a tu taka niespodzianka Gives thy a finger
#link

Gość

« #1 : Listopad 16, 2008, 11:51:00 »
Odpowiedz cytując
A ja od miesiąca mam Sony Ericssona W380i. Na razie zadowolona jestem. Wcześniej miałam Simensa C75 i poza tym, że czasami potrafił się zawiesić, to tylna ścianka obudowy zupełnie nie trzymała. Przed Simensem pamiętam, że miałam jakiś stary model Sony Ericssona i był niezawodny. Nawet raz go utopiłam w stawie, ale po wysuszeniu na słońcu działał jak nowy Cool Tak więc, moja opinia na temat Ericssonów jest jak najbardziej pozytywna uśmiech

-okwiat
#link
Poncioch
Skąd: teraz Wawa.


Moje ogłoszenia
« #2 : Listopad 16, 2008, 12:04:00 »
Odpowiedz cytując
ma ktoś może sony ericssona S 500i ?
jak sie sprawdza?
bardzo mi sie podoba, ale wolę nie kupować w ciemno
#link
margaritka
Skąd: Białystok - Mińce.


Cantair HBC, a Nerwina na emeryturze;)



« #3 : Listopad 16, 2008, 12:07:00 »
Odpowiedz cytując
moja nokia zostala przejchana przez samochod po asfalcie ( tylko mikrofon do wymiany) upada przynjamniej raz dziennie w blocie sie walala i chyba wszedzie byla lacznie z woda i dzielnie sie trzyma!
#link
Querido
Skąd: Poznań.




« #4 : Listopad 16, 2008, 12:38:00 »
Odpowiedz cytując
Ja obecnie mam Samsunga D900 którego uwielbiam. Ale jako,że kończy mi się umowa i mogę dostać nowy telefon to rozważam kilka modeli.. Najbardziej wpadł mi w oko Samsung F480 z dotykowym ekranem.. Ma ktos może taki? Albo słyszał coś o nim??
#link
zen


WWW
« #5 : Listopad 16, 2008, 12:41:00 »
Odpowiedz cytując
moja mama go ma i sobie nawet chwali uśmiech
ale powaznie- trzeba duzo samozaparcia zeby sie przestawic na dotykowy ekran...
#link
kleopatra66



« #6 : Listopad 16, 2008, 12:50:00 »
Odpowiedz cytując
ja mam teraz Nokię 6500 slide. raz była naprawiana, ale z mojej winy, ponieważ wypadła mi z kieszeni podczas upadku na rozprężalni i jakieś kopytko wkomponowało ją w piasek :?
ogólnie telefonik jest super, szczególnie duża pojemność karty(dużo mp3 wchodzi duży uśmiech duży uśmiech duży uśmiech ) i dosyć dobry 3 MP aparat
#link
Dworcika
Kierowca Bombowca
Skąd: CG/CT/CB.


Fantasmagoria



« #7 : Listopad 16, 2008, 13:04:00 »
Odpowiedz cytując
Zaczynałam od starej motorolki - jakieś 8 lat temu. Solidne diabelstwo - pancerne mogłabym wręcz powiedzieć.
Później była Nokia - no prosta w obsłudze i to jedyne co mogę powiedzieć na plus...No i 'fizycznie' dosyć odporna, ale motce nie dorównała.
Następnie Siemens MC60 - ja go lubiłam, chociaż tylny panel kiepsko się trzymał.
Dalej nie pamiętam co było, ale doszłam do Samsunga. Bez ŻADNYCH bajerów - X200. Nie ma w sobie nic - aparatu,dzwonków bajernych (tylko poli), muzyki...nic. I kocham go uśmiech Nigdy nie zawiódł, ma klapkę co na koniach jest akurat mocno na plus, bateria długo trzyma. Mam jeszcze jakąś Nokię jako 2 telefon. Nienawidzę jej :[ ale zrezygnować nie mogę...
#link

Cytat: Sankaritarina
Trochę jak z Michaliną - Michasia to mi się kojarzy z dziewczynką w burzy kręconych włosów uprapraną lodami, a nie z dorosłą panią, za to Michalina brzmi świetnie!
karolinag4
Skąd: Warszawa.




« #8 : Listopad 16, 2008, 13:06:00 »
Odpowiedz cytując
Ja mam SE W890i
Ogólnie bardzo zadowolona jestem uśmiech
#link
"No farewell could be the last one, if you long to meet again" - Tobias Sammet "Farewell"

Gość

« #9 : Listopad 16, 2008, 19:17:00 »
Odpowiedz cytując
Ja posiadam Samsunga E250. Dramat. Był już 4 razy w serwisie. Rozsuwa się przy użyciu siły, teraz znowu zawieszają się klawisze, bluetooth czasem nie znajduje żadnego urządzenia, pomimo, że są aktywne tuż obok... Fuj.
#link
Dzionka
Skąd: Warszawa.




« #10 : Listopad 16, 2008, 19:53:00 »
Odpowiedz cytując
Ja od 2 dni mam Nokię muzyczną 5310 i jest świetna uśmiech Jest grubości iPoda, ma dużą kartę pamięci i bateria b. długo trzyma. Polecam uśmiech Dla mnie Nokia to jedyny słuszny telefon- zdradziłam ją raz z Siemensem i nigdy więcej!!
#link
Madźź
Skąd: Gdańsk.



« #11 : Listopad 16, 2008, 19:58:00 »
Odpowiedz cytując
ja też mam SE w890i i tez jestem bardzo zadowolona wink
#link
Gillian
Skąd: Koszalin.


four letter word


WWW
« #12 : Listopad 16, 2008, 21:14:00 »
Odpowiedz cytując
mama Samsunga U-600, dotykowy - zdążył mi już narobic siary jak "samo" się zadzwoniło nie tam gdzie trzeba i pewna osoba usłyszała słowa których słyszec absolutnie nie powinna :-P ogólnie telefonik jest super, robi świetne zdjęcia!
#link
a jak nie Ty - to kto mi został...?

Gość

« #13 : Listopad 16, 2008, 23:59:00 »
Odpowiedz cytując
JA mam SE 880i i jestemmmm bardzo zadowolona...Dzieki pamieci wymiennej nie trzeba zadnych przenosnych flashów ani odtwarzaczy mp3
#link
szafirowa
Skąd: Warszawa.


inaczej- może być równie dobrze


Moje ogłoszenia
« #14 : Listopad 17, 2008, 01:11:00 »
Odpowiedz cytując
ja juz przerabiam 3 z kolei model S.E. i jakos nie wyorazam sobie zmiany tej marki. w domu mamy lacznie 3 rozne w tej chwili wink odkad felerne joystic'i odeszly do lamusa nie mam do nich zastrzezen.teraz marzy mi sie ten z aparatem 5MP
#link


'Koniu krzywy,koniu siwy,
ozdobiony łachem grzywy,
kocham zawiew zmydlonych
twym potem rzemieni
mery
Skąd: z pakamery :].


:)



« #15 : Listopad 17, 2008, 02:04:00 »
Odpowiedz cytując
mam dwa pyt.
po 1. ile powinny kosztowac sluchawki do nokii? i po 2. jak moge znalezc model sluchawek jaki potrzebuje do mojego tel.... ale mnie to denerwuje ehh
#link
szafirowa
Skąd: Warszawa.


inaczej- może być równie dobrze


Moje ogłoszenia
« #16 : Listopad 17, 2008, 10:36:00 »
Odpowiedz cytując
mery wydaje mi sie ze na oba pytania odpowie niezawodne...allegro. modele masz wypisane-tylko wybierac. a ceny od 6zl wink
http://www.allegro.pl/search.php?string=s%C5%82uchawki+nokia&category=4&country=1
#link


'Koniu krzywy,koniu siwy,
ozdobiony łachem grzywy,
kocham zawiew zmydlonych
twym potem rzemieni
mery
Skąd: z pakamery :].


:)



« #17 : Listopad 18, 2008, 01:36:00 »
Odpowiedz cytując
ojej na wpisanie sluchawki nokia nie wpadlam, buhahaha Laughing

dzieki szafirowa Smile
#link
emade



« #18 : Listopad 19, 2008, 15:02:00 »
Odpowiedz cytując
ja miałam nokie,motorole,samsungi,LG (katastrofa... ) i teraz mam Nokie e65 i czaje się na iPhone Apple uśmiech
#link
I bear the wounds of all the battles I avoided

http://dillasaysgo.tumblr.com <-
Karolcia
Skąd: Piaseczno.




« #19 : Listopad 19, 2008, 17:00:00 »
Odpowiedz cytując
ja właśnie dziś dostałam SAMSUNGA F480 i zen ma rację - trzeba się przestawić na ekran dotykowy ... więcej wrażeń mogę mieć za kilka dni uśmiech
#link
Nigdy nie wchodź w dyskusje z debilem. Najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
zen


WWW
« #20 : Listopad 19, 2008, 21:45:00 »
Odpowiedz cytując
bedziesz zadowolona- ja juz swoj 'rozgryzlam' i zaraz wczytuje mu automape zeby i to przetestowac. jak dla mnie wrazenia pozytywne. mam nadzieje ze sie szybko czulosc nie zuzyje. nigdzie nie znalazlam info na ile dotkniec w jednym punkcie jest odporny monitor. oby na biliardy Razz
#link
Querido
Skąd: Poznań.




« #21 : Listopad 20, 2008, 00:18:00 »
Odpowiedz cytując
No to dziewczyny czekam z niecierpliwością na kolejne newsy odnoście F480.. Do podjęcia decyzji mam jeszcze trochę czasu bo przeniesienie numeru z jednej sieci do drugiej wiąże się niestety z około 30 dniowym czekaniem więc chętnie posłucham dalszych opinii.. uśmiech
#link

Gość

« #22 : Listopad 20, 2008, 00:30:00 »
Odpowiedz cytując
mi też się niedługo umowa kończy tyle że nic a nic dla siebie nie widze ciekawego
chciałabym to samo co mam teraz (SE W300i - super hiper trzymająca bateria) tylko z lepszym aparatem - kosztem np mp3playera - zeby mozna było zrobić czytelne zdjęcie np rozkładu autobusów...
tyle ze nic w ofercie plusa nie ma takiego ;/ może przekonam się do rozsuwanych...
samsungi odpadają, dotykowe ekrany też - mam ograniczone pole manewru
#link
martva

Już nigdy nic nie będzie takie samo


Moje ogłoszenia
« #23 : Listopad 20, 2008, 09:05:00 »
Odpowiedz cytując
Własnie, dobry temat! Stoje obecnie przed dylematem, jaki teraz telefon wybrac, poniewaz za niecaly miesiac konczy mi sie umowa. Moze cos doradzicie? Bylabym baardzo za nokia, jakas taka nowoczesniejsza, ale tez zebym nie zapłaciła za nia fortuny. wink Ogolnie to cos przyjemnego, fajnego i nie koniecznie typowo biznesowego wink
#link
Karolcia
Skąd: Piaseczno.




« #24 : Listopad 20, 2008, 10:56:00 »
Odpowiedz cytując
zen to w niego można również automapę załadować? nie wiedziałam Rolling Eyes daj znać jak hula to w razie czego będę podpytywać na PW żeby sobie ulepszyć uśmiech
#link
Nigdy nie wchodź w dyskusje z debilem. Najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
Dzionka
Skąd: Warszawa.




« #25 : Listopad 20, 2008, 11:25:00 »
Odpowiedz cytując


martva, polecam ten telefon uśmiech Dostałam go od Ery za 1zł przy przedłużaniu umowy i jest naprawdę świetny uśmiech
#link
Querido
Skąd: Poznań.




« #26 : Listopad 20, 2008, 13:47:00 »
Odpowiedz cytując
                 
Delfin napisał:
zen to w niego można również automapę załadować? nie wiedziałam Rolling Eyes daj znać jak hula to w razie czego będę podpytywać na PW żeby sobie ulepszyć uśmiech


Też sie chetnie dowiem czegoś wiecej uśmiech
#link
zen


WWW
« #27 : Listopad 20, 2008, 17:09:00 »
Odpowiedz cytując
heh, jak zwykle namotalam:
otoz automape wczytalam do mojej omni a nie do tego F480..o tym F pisalam w sensie, ze moja mama ma taki i podobnie jak w kazdym dotykowym tzreba sie przestawic a to na poczatku bywa irytujace. sorry za zamieszanie smutek kwtk
#link
Karolcia
Skąd: Piaseczno.




« #28 : Listopad 20, 2008, 17:23:00 »
Odpowiedz cytując
spoko uśmiech nic się nie stało uśmiech
póki co w chwilach luźniejszych w pracy bawię się dalej nowym fonem uśmiech
#link
Nigdy nie wchodź w dyskusje z debilem. Najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
zen


WWW
« #29 : Listopad 20, 2008, 17:38:00 »
Odpowiedz cytując
ja juz swoj opanowalam i jest super uśmiech tylko najbarzdiej wkurza mnie to, ze nie moge w samochodzie zwyklego 'ok' w sms wpisac. poprzednie nokie to znalam na pamiec i w ciemno stukalam poprawne sms uśmiech
#link
Strony: [1] 2 3 ... 122 Odpowiedz Drukuj 

Re-volta.pl  |  Forum główne  |  Towarzyskie  |  Wątek: telefony komórkowe

poprzednia następna
Skocz do:  


Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.175 sekund z 19 zapytaniami.