Aktualności:
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Re-volta.pl  |  Forum główne  |  Towarzyskie  |  Wątek: M jak mieszkanie czyli wszystko o urzadzaniu:)

poprzednia następna
Strony: 1 ... 750 751 [752] 753 754 ... 757 Odpowiedz Drukuj
Autor Wątek: M jak mieszkanie czyli wszystko o urzadzaniu:)  (Przeczytany 2170501 razy)
andzia1



« #22530 : Październik 19, 2019, 20:44:22 »
Odpowiedz cytując
Emptyline-a może łatwiej i trwalej byłoby pomalować te płytki?
#link
emptyline
Skąd: Sztokholm.


Big Milk Straciatella


WWW Moje ogłoszenia
« #22531 : Październik 19, 2019, 23:45:46 »
Odpowiedz cytując
Muszę zamaskować dziury i mieć możliwość usunięcia - to wynajmowane mieszkanie. Jeszcze w grę wchodzi panel ale trochę nie mam jak go dobrze przymocować.
#link
halo
Skąd: księstwo mazowieckie.




« #22532 : Październik 20, 2019, 01:05:42 »
Odpowiedz cytując
emptyline, a może kupić folię do oklejania samochodów? Ona ma trochę odporności termicznej. Potem można ją ściągnąć.
Ja bym tak zrobiła w wynajmowanym: załatała dziury szpachlówką i nakleiła folię.
#link
Człowiek kulturalny musi dojść do najwyższego artyzmu w trzech rzeczach: chodzeniu po mieście, ujeżdżaniu konia i elokwencji.
L. Alberti.
Dużo, dużo łatwiej wyrządzić krzywdę człowiekowi czy zwierzęciu niż ją Naprawić.
kasska
Skąd: kielce/wawa.




« #22533 : Październik 20, 2019, 17:15:01 »
Odpowiedz cytując
epmtyline,
a dużo masz tych płytek? I jak wyraźna jest faktura na nich? Ja zaklejałam u siebie w mieszkaniu dwie takie podłużne "ozdobne", fakturana nich była bardzo delikatna, ale wygląda to ok, chyba nawet nikt się nie zorientował do tej pory, że to naklejki  hihi
#link
emptyline
Skąd: Sztokholm.


Big Milk Straciatella


WWW Moje ogłoszenia
« #22534 : Październik 20, 2019, 17:25:10 »
Odpowiedz cytując
kasska, ze 36, 15x15, faktura nie jest jakaś mocna, są takie troszkę nierówne, w stylu cegły. Chciałabym je zakleić naklejką z motywem, więc głupio liczę na to, że może nie będzie to przeszkadzało?
Halo, te folie są w mało ciekawych kolorach, poza tym nie chcę ryzykować z czymś co nie jest przeznaczone do kuchni w nie/moim mieszkaniu. To już wolę powalczyć z panelem. kwiatek
« Ostatnia zmiana: Październik 20, 2019, 17:28:56 wysłane przez emptyline » #link
fin
Skąd: Hlavní město Praha.




« #22535 : Listopad 10, 2019, 20:42:01 »
Odpowiedz cytując
Czy któraś z Was ma może doświadczenie ze zmianą koloru skórzanej kanapy? Chodzi o to, że w mieszkaniu, które będziemy wynajmować jest gigantyczna skórzana kanapa w okropnym beżowo-kremowym kolorze. Właścicielka nie chce się jej pozbywać, ale pomyślałam, że może zgodziłaby się na przebarwienie (na czekoladowy brąz). Da się to zrobić samemu, czy lepiej od razu postawić na firmę?
#link
majek
Skąd: Kent/UK.


zwykle sobie żartuję



« #22536 : Listopad 11, 2019, 15:25:54 »
Odpowiedz cytując
Jak juz jest okropna bezowa, to watpie, zeby wygladala lepiej w jakimkolwiek innym kolorze. Moim zdaniem to droga zabawa - czy wezemiecie firme, czy nakupujecie te barwiace cos. Ja zmienialam kolory torebek specjalnymi mazidlami i ciezko to bylo zrobic rowno, duzo tego szlo na centymetry kwadratowe no i potem troche farbowalo czasami.
Tez mnie kiedys maz uszczesliwil taka piekna jasna kanapa, podejrzewam, ze podobny model. Myslalam, ze sie rozwiode (no bo jak byc z kims, kto nie rozumie kompletnie moich estetycznych potrzeb)
Ja w koncu zarzucilam ja poduszkami, fakt, ze ta kanapa miala taka zalete, ze latwo z niej bylo wycierac plamy - a moje dzieci byly wtedy male i plam bylo sporo. I to byla jej jedyna zaleta podejrzewam.
Nie znosilam jej, zwlaszcza latem, jak sie nogi przyklejaly przy siadaniu.


A wy trzymajcie kciuki, wreszcie po dwoch latach po przeprowadzce udalo nam sie dojsc do porozumienia z mezem, wymyslilismy calkiem fajny projekt przebudowy i dobudowki i go zlozylismy w urzedzie. Teraz bede czekac - 6 tygodni maja na decyzje. A potem bedziemy sie jakies 8 lat budowac...  Mam po co zyc.

#link
sorry, ale nie mam polskich znakow
magda



« #22537 : Listopad 11, 2019, 20:12:42 »
Odpowiedz cytując
fin, załóż jakąś ładną narzutę - prościej i taniej wyjdzie
#link
dobby
Skąd: Kraków.



« #22538 : Listopad 12, 2019, 00:03:54 »
Odpowiedz cytując
fin, my zmienialiśmy całe poszycie, bo wychodziło nie tak tragicznie, ale u nas to była ekoskóra, a nie skóra.
#link
majek
Skąd: Kent/UK.


zwykle sobie żartuję



« #22539 : Listopad 12, 2019, 12:47:35 »
Odpowiedz cytując
Narzuta zjezdza z tych skorzanych kanap, przerabialam.
#link
sorry, ale nie mam polskich znakow
fin
Skąd: Hlavní město Praha.




« #22540 : Listopad 12, 2019, 12:50:12 »
Odpowiedz cytując
No właśnie każde rozwiązanie jest bez sensu hihi

- farbowanie przez firmę wyjdzie drogo
- farbowanie przez nas pewnie nie wyjdzie, bo tego nie umiemy
- narzuta zjedzie albo nie zasłoni całej kanapy

Bez sensu. W czwartek jedziemy podpisać umowę, więc spróbujemy jeszcze raz zapytać, czy kanapa musi zostać. Jest koszmarna, bo to taki ogromny narożnik na 5 osób, zajmuje cały pokój a do tego odstrasza kolorem.
#link
dempsey
Skąd: Frankonia.

fiat voluntas Tua


WWW
« #22541 : Listopad 12, 2019, 13:38:31 »
Odpowiedz cytując
fin, znajdź taki pokrowiec-skarpetę
https://www.bonprix.pl/style/pokrowiec-na-naroznik-etno-475845105/?catalogueNumber=934510&nl=false&utm_source=homebook&utm_campaign=homebook_psm&utm_medium=cpc
https://www.homebook.pl/produkty/pokrowce-na-meble/opcje-przeznaczenie-na-sofe
albo znajdź dobrego tapicera współpracującego z kumatą krawcową od pokrowców na wymiar -to będzie droższe ale porządniejszse
#link
"Incitatus był pełen zalet
nie przemawiał nigdy
natura stoicka
myślę że nocą w stajni czytał filozofów"
____________________________
http://bylsobiefolblut.blogspot.com
fin
Skąd: Hlavní město Praha.




« #22542 : Listopad 12, 2019, 13:41:56 »
Odpowiedz cytując
dempsey, o, fajne te skarpety! To będzie faktycznie najłatwiejsze rozwiązanie, dzięki za pomysł duży uśmiech

Wspomniany koszmarek...



Edit: chciałabym ją zamienić na zwykłą kanapę dwuosobową, a w miejscu gdzie jest narożnik, wstawić bieżnię. Ramy łóżka tam nie będzie, do wnęki pójdzie komoda i psia klatka. Docelowo chciałabym ciemnobrązową kanapę i jedną ścianę ciemnozieloną. Pozostałe meble są w kolorze stoliczka.
« Ostatnia zmiana: Listopad 12, 2019, 14:17:23 wysłane przez fin » #link
Latissimus



« #22543 : Listopad 12, 2019, 15:19:09 »
Odpowiedz cytując
smarcik, polecam folię lustrzaną. Efekt identyczny jak w przypadku lustra, a wyjdzie taniej i przede wszystkim bezpieczniej. wink Klienci często kupują właśnie taką folię jako tańszą alternatywę luster, zwłaszcza tych dużych - ściany, sufity, itp. i mówią, że przy odpowiednim montażu nie widać, że to folia. wink
Odgrzebałam staroć,  ale czy może ktoś ma taką folię i mógłby dać znać jak się sprawuje  kwiatek
Miało być lustro na całą ścianę, ale boję się zrywania tapet i kolejnych kosztów  zemdlal
#link
smartini
Skąd: Kraków/Toruń.



WWW
« #22544 : Listopad 12, 2019, 16:17:06 »
Odpowiedz cytując
OH OH! To teraz pytanie, czy ktoś ma taką skarpetę na kanapę i do tego futrzaste zwierze i może polecić coś mało kłaczącego się? 3:)
#link
Koń to nic innego jak ekskluzywna, drogia w utrzymaniu eko-niszczarka do banknotów o wysokim odsetku usterek i z kosztownym serwisem
facebook photos
Chorizo BorderCollie
galopada_

małoPolskie ;)


WWW Moje ogłoszenia
« #22545 : Listopad 29, 2019, 19:08:44 »
Odpowiedz cytując
Nie rzuciły się którejś z was w oczy zwykle białe szafki nocne? Najlepiej trzyszufladowe, ale dwie też będą ok. Wszędzie królują teraz takie z pustą częścią pod pojedyncza szuflada albo "drewnianym"  blatem...  ehh może i bym znalazła jakąś za grubą kasę, ale celuje coś z normalniejszej półki cenowej niż tysiak za jedną wysmiewa fajnie by było tak do 300zl jedna.  Znalazłam w sumie dwie interesujące mnie w internecie, ale chciałabym mieć większy wybór i zobaczyć ja na żywo
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2019, 19:11:31 wysłane przez galopada_ » #link

Gienia-Pigwa
Skąd: z dupy maryni.


Vice-Ambasador KAV w Dojczlandii, dawniej pigwa :P



« #22546 : Listopad 30, 2019, 00:14:04 »
Odpowiedz cytując
Malm z ikei ... tylko, ze sa w co drugim domu wink
#link
Libella
Skąd: warszawa.



WWW Moje ogłoszenia
« #22547 : Grudzień 09, 2019, 12:57:02 »
Odpowiedz cytując
Rozglądam się za fotelem rozkładanym, takim, na którym w razie czego mogę położyć gościa na noc i nie wstanie bardzo połamany wink Chętnie też nie za drogi, najchętniej do 1000zł. Przejrzałam Ikeę, ale bez szału. Może macie coś takiego do polecenia?
#link
majek
Skąd: Kent/UK.


zwykle sobie żartuję



« #22548 : Styczeń 07, 2020, 12:21:50 »
Odpowiedz cytując
Wymyslilam sobie kafelki pseudo-marmurowe w lazience. Biale z jasnoszarymi mazajami. Czy na podloge dawac tez `pseudo marmur` tylko np ciemny? Nie moge dac tych samych kafelkow, kupilam koncowke serii po taniosci i mi nie wystarczy, a dwa - nie nadaja sie - beda sie slizgac. Szafki mam czarne, styl nowoczesny.
Nie widze w necie polaczen z innymi kafelkami na podlodze, co myslicie?

I mam jeszcze jedno pytanie lazienkowe. Czy sprawdza sie wanna tzw dwustronna, z odplywem na srodku, czy brac klasyczna? (z rurami nie ma problemu)

Libella, pewnie juz po ptakach, ale ja mam tego brzydala z IKEI i go uwielbiam, zawsze sie swietnie wysypiam, jak sie z mezem pokloce i ide spac na tym czyms. Jak to nie stoi na srodku pokoju to jeszcze ujdzie wizualnie.
#link
sorry, ale nie mam polskich znakow
monia
Skąd: Dolnośląskie.



WWW Moje ogłoszenia
« #22549 : Styczeń 07, 2020, 12:49:40 »
Odpowiedz cytując
majek zrobię ci foto jak wyglądają te kafle, ja mam na podłodze duże a na ścianach mniejsze.

edit.foto
« Ostatnia zmiana: Styczeń 07, 2020, 13:05:19 wysłane przez monia » #link

 
  •   Idol II 16.01.2011
  • Julia 02.05.2012
  •   Analena G 12.02.2012
  • Wilii 02.02.2014
Gienia-Pigwa
Skąd: z dupy maryni.


Vice-Ambasador KAV w Dojczlandii, dawniej pigwa :P



« #22550 : Styczeń 07, 2020, 13:04:45 »
Odpowiedz cytując
majek, ta bede miec teraz w lazienkach w nowym mieszkaniu, na dole prawdziwy kamien, na scianach kafle:



gdybym to byla ja, to juz bym do tej podlogi wolala dac jednak kafle jednokolorowe.

zreszta w ogole ta podloge musze jakos przerobic wink mam ja w przedpokoju, duzym pokoju z kuchnia i w pralni. W sypialniach parkiet. Kompletnie nie mam teraz pomyslu jak urzadzic duzy pokoj  icon_rolleyes mieszkanie super i spelnia wszystkie oczekiwania, ale ktos wymyslil ta podloge od bani troche  zły Sama w sobie jest piekna, owszem ale nie na mieszkaniu  zły
« Ostatnia zmiana: Styczeń 07, 2020, 13:09:05 wysłane przez Gienia-Pigwa » #link
majek
Skąd: Kent/UK.


zwykle sobie żartuję



« #22551 : Styczeń 07, 2020, 14:35:16 »
Odpowiedz cytując
dziekuje, dziewczyny, fajne te lazienki.
Faktycznie chyba sprobuje znalezc do kompletu te wieksze kwadratowe plytki na podloge.
#link
sorry, ale nie mam polskich znakow
halo
Skąd: księstwo mazowieckie.




« #22552 : Styczeń 07, 2020, 22:17:45 »
Odpowiedz cytując
majek, daj na podłogę marmur - nie będziesz żałować.
#link
Człowiek kulturalny musi dojść do najwyższego artyzmu w trzech rzeczach: chodzeniu po mieście, ujeżdżaniu konia i elokwencji.
L. Alberti.
Dużo, dużo łatwiej wyrządzić krzywdę człowiekowi czy zwierzęciu niż ją Naprawić.
majek
Skąd: Kent/UK.


zwykle sobie żartuję



« #22553 : Styczeń 08, 2020, 10:47:45 »
Odpowiedz cytując
cos ty, podloga mi spadnie pietro nizej uśmiech

Tak na serio to to jest lazienka na pietrze dla dzieci i nie chce w nia inwestowac zbytnio. Nawet sie zastanawiam nad wysokiej jakosci linoleum - mielismy w poprzednim wynajmowanym domu i sama bylam zdziwiona jak to sie super sprawdzalo. Bylo cieplo od podlogi, szybko sie to sprzatalo, jak upadl lakier do paznokci, to sie nie stukl (a na kafelkach juz nie raz, kafelki mozna domyc zmywaczem, fug juz nie domylam, skrobalam). No i nie bylo slisko, jak sie cos wylalo. Nawet w kuchni/jadalni mielismy linoleum udawajace drewniana podloge i bardzo lubilam.

Plus nie chce nic z polyskiem na podloge - moj pies ma problemy z blednikiem i ona nie wchodzi na zadne lsniace powierzchnie.

Moze nie z marmurem, ale z kamieniem naturalnym i ogrzewaniem podlogowym bede szalec w swojej lazience pewnie juz nie w tym roku. Mam wybrane takie cuda, ze juz sie nie moge doczekac, jak to bede sprzatac!

W ogole to trzymajcie kciuki, jutro bedzie decyzja w naszym urzedzie planowania, czy projekt naszej rozbudowy w ogole przeszedl... Przez miesiac mozna bylo zglaszac watpliwosci, jedni sasiedzi tylko zglosili, ze nie zgadzaja sie na balkon (ale mi na nim nie zalezalo, nawet uwazam, ze lepiej bez niego). Nikt inny nie zglaszal zadnych protestow - przynajmniej do wczoraj.. 
#link
sorry, ale nie mam polskich znakow
halo
Skąd: księstwo mazowieckie.




« #22554 : Styczeń 08, 2020, 11:09:45 »
Odpowiedz cytując
Kciuki w ważnej sprawie, będą.
A! Jak dziecięca na piętrze to zrób "wylewkę": żywica-płatki-żywica.
Jak w "użyteczności publicznej", takie linoleum natryskowe z brokatem wink
Teraz to już chyba można samemu sobie położyć, pożyczając sprężarkę.
To się może wydawać drogie, ale nie ma odpadów. No i tworzy się wanna na całej podłodze, zalanie dołu nie grozi.
#link
Człowiek kulturalny musi dojść do najwyższego artyzmu w trzech rzeczach: chodzeniu po mieście, ujeżdżaniu konia i elokwencji.
L. Alberti.
Dużo, dużo łatwiej wyrządzić krzywdę człowiekowi czy zwierzęciu niż ją Naprawić.
majek
Skąd: Kent/UK.


zwykle sobie żartuję



« #22555 : Styczeń 08, 2020, 11:18:13 »
Odpowiedz cytując
Pomysle, ale brokat sobie daruje wink
#link
sorry, ale nie mam polskich znakow
ilonakaminska80


« #22556 : Luty 03, 2020, 10:26:07 »
Odpowiedz cytując
A może między łóżkiem a narożnikiem umieścisz zasłonę, która doskonale odgrodzi i zapewni prywatność?
By taniej wyszło to polecam uszyć zasłony samemu - to banalnie proste uśmiech
Kupujesz dobrej jakości .......- takie by nie prześwitywały i taśmę ściągającą. Sama tak zrobiłam i jestem zachwycona (no i nikt mi nie zagląda do łóżka wink )
 spam - po raz kolejny
« Ostatnia zmiana: Luty 03, 2020, 13:25:52 wysłane przez Dodofon » #link
Lotnaa
Skąd: Bayern München.


I'm lovin it! :)



« #22557 : Marzec 03, 2020, 20:32:27 »
Odpowiedz cytując
Dziewczyny, wy wiecie wszystko  kwiatek
Czy możecie mi polecić jakieś merytoryczne strony www czy blogi na temat nie tyle urządzania czy wystroju wnętrz, a o organizacji rzeczy w domu, piwnicy i kuchni? Tak, żeby było ładnie, składnie, logicznie i by łatwiej było utrzymać porządek? To się może wydawać proste i oczywiste, ale z naszym chaotycznym podejściem do życia wciąż mamy bałagan, i w związku z planowaną przeprowadzką jestem zdeterminowana, żeby w końcu jakoś uprościć życie.
#link
galopada_

małoPolskie ;)


WWW Moje ogłoszenia
« #22558 : Marzec 03, 2020, 20:36:42 »
Odpowiedz cytując
Lotnaa, ja korzystam z pinteresta wink studnia bez dna jeśli chodzi o pomysły na organizację pomieszczeń/szaf wink
#link

Lotnaa
Skąd: Bayern München.


I'm lovin it! :)



« #22559 : Marzec 04, 2020, 08:34:22 »
Odpowiedz cytując
galopada_, o dzięki, faktycznie masa pomysłów, aż nie wiadomo, na co patrzeć  emoty327
#link
Strony: 1 ... 750 751 [752] 753 754 ... 757 Odpowiedz Drukuj 

Re-volta.pl  |  Forum główne  |  Towarzyskie  |  Wątek: M jak mieszkanie czyli wszystko o urzadzaniu:)

poprzednia następna
Skocz do:  


Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.097 sekund z 18 zapytaniami.