Aktualności:
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Re-Volta.pl  |  Forum główne  |  Towarzyskie  |  Wątek: Powietrze pachnie jak malinowa mamba, czyli JEST FAJNIE

poprzednia następna
Strony: 1 [2] 3 4 ... 43 Odpowiedz Drukuj
Autor Wątek: Powietrze pachnie jak malinowa mamba, czyli JEST FAJNIE  (Przeczytany 215328 razy)
armaquesse

Moje ogłoszenia
« #30 : Grudzień 14, 2010, 13:43:53 »
Odpowiedz cytując
a mi Poczta Polska zgubiła papiery od auta i teraz czeka mnie wycieczka do Włoch aby je odzyskać jupii  emoty327 Włochy sa cudne  hurra!
#link
incognito
Skąd: okolice Wrocławia/Sobótka.


W życiu należy postępować w zgodzie ze sobą.



« #31 : Grudzień 14, 2010, 13:50:39 »
Odpowiedz cytując
Jak miło,że powstał taki pozytywny kącik. wink


Ja od września czuje błogą radości,cieszy mnie każdy dzień,bo codziennie jest bardziej na plus niz na minus.
Wiadomo były jakieś gorsze chwile,ale piękno życia nastraja mnie pozytywnie i wypełnia po brzegi,więc
te mniej pozytywne kwestie są nieistotne.Zwłaszcza od jakiegoś miesiąca jest BOSKO!
Jak ja kocham swoje zycie emoty327 Chociaż na dobrą sprawę nie dzieje się nic wielkiego.
Życie sobie płynie,chodze do szkoły,w której uwielbiam spędzac czas,mam znajomych,przyjaciół.
Mam z kim poświrowac,komu sie zwierzyc.Jestem zdrowa.Realizuje swoje pomysły.
Nie moge narzekac na brak czegokolwiek...no chyba,żę słońca,ale w tej kwestii niestety nie jestem
w stanie nic zrobic.

Wybaczcie taki "esej" jak to mi wspaniale,ale miałam ogromną ochotę to gdzieś napisac
i w końcu mam gdzie kwiatek
#link
"Ciesz sie Zyciem z radosna otwartoscia dziecka. Twoje serce zna tylko Tu i Teraz. Tylko bez Jutra jestes odporny na ciosy. Wczoraj - juz dawno za Toba. Zyj..."
ciri
Skąd: z miłości.




« #32 : Grudzień 14, 2010, 15:38:05 »
Odpowiedz cytując
odkad pamietam jestem optymistka (wiadomo, ze zdarzaja sie wzloty i upadki) i przyznam, ze czesto ludzie patrza na mnie jak na ufo, kiedy tak po prostu usmiechne sie do kogos w tramwaju albo wpadam na uczelnie najzwyczajniej w swiecie bedac w dobrym humorze wink
niestety nasza narodowa cecha jest narzekanie, a tego nienawidze szczerze, najwyzszy czas to zmienic duży uśmiech

bardzo sie ciesze, ze mam kochajaca rodzine, mozliwosc studiowania, ze mam pasje, ze zblizaja sie swieta, ze jestem zdrowa (odpukac;) ) i mam dom, do ktorego zawsze z radoscia wracam, czego wiecej potrzeba? duży uśmiech

to sa bardzo ogolne sprawy, ktore mnie uszczesliwiaja, male przyjemnosci tylko dopelniaja to uczucie i naprawde nie moge zrozumiec, jak ktos moze zamartwiac sie pierdolami i opowiadac wszystkim wokolo jaki to on nie jest biedny, jak ma w zyciu ciezko i jakie okropne problemy go przesladuja diabeł
#link
agniecha930



« #33 : Grudzień 14, 2010, 16:38:21 »
Odpowiedz cytując
Wiecie co mnie rano pozytywnie nastawia do świata? Słuchawki i jakieś fajne reggae, głoośno wink
Ostatnio moje słuchawki do telefonu zwyczajnie umarły. Więc na święta zażyczyłam sobie od mikołaja jakieś fajne, nauszne i mp3. duży uśmiech
#link
Sankaritarina


Moje ogłoszenia
« #34 : Grudzień 14, 2010, 16:39:54 »
Odpowiedz cytując
ciri, Witaj w klubie! hihi
Tzn, ja to jestem jak kolory w kalejdoskopie wink I przy tym widać po mnie absolutnie wszystkie emocje i to dosyć mocno.

agniecha930 Mnie tak ostatnio nastraja Alice in Chains hihi Tak, nawiasem mówiąc, uważaj z głośnością. Znam gościa, któremu to zaszkodziło. smutek


W sumie, dziś i wczoraj mam takie piękne i błogie dni samej radości. hihi Jeszcze niedawno rozpaczałam po związku, ale teraz czuję się świetnie!
Przeżywam muzykę, przeżywam czytanie, a do tego znowu rysuję:), śpiewam nad obornikiem hihi uśmiecham się do słupów, domów, psów, drzew i ludzie się na mnie w busie dziwnie patrzą hihi

I się dopisuję do tematu:
- koń mi przytył hurra!
- studia są super hurra!
- ludzie się do mnie uśmiechają hurra!
- od soboty nasadziłam 6 portretów, a wczoraj kupiłam kilka ołówków różnej "miękkości" hurra!

Może by tak w końcu nauczyć się tańczyć.....  oczy2
#link
W tym szaleństwie jest metoda
pokemon
Skąd: podkarpackie.



WWW
« #35 : Grudzień 14, 2010, 18:06:08 »
Odpowiedz cytując
Dwa lata temu baba okradła mi gabinet - nie wiem, czy ktoś to pamięta. Nie dość, że ją złapali i dostała wyrok, to oddaje mi kasę  hurra! 200 zł co miesiąc dostaję przelew  hurra! jeszcze kilka przxelewów przede mną uśmiech
#link
new.day


« #36 : Grudzień 14, 2010, 18:45:40 »
Odpowiedz cytując
oo ja nie pamiętam, dużo ma ci spłacić no i jak wpadła  konik
#link
Mgła



« #37 : Grudzień 14, 2010, 19:09:39 »
Odpowiedz cytując
Mam najlepsze, najpiękniejsze i najzdolniejsze konie na świecie, i w dodatku nawet śmiem twierdzić, że mnie lubią  hihi dodatkowo idealnego chłopaka, wspaniałe przyjaciółki i nadchodzą ŚWIĘTA! duży uśmiech Taaaaak się cieszę, mimo że czeka mnie zarwana nocka (kolejna..) nad biologią.. ale zdążyłam nawet to polubić! wink

wszystkim życzę takiego zadowolenia z życia! wink
#link
honey
Skąd: Edinburgh.

bunny



« #38 : Grudzień 14, 2010, 19:20:11 »
Odpowiedz cytując
Mam same problemy ze zdrowiem, nie jeżdżę, mam ciągle pod górkę jeśli chodzi o szkołę, wybieram się na studia, po których nie ma przyszłości, ledo uzbierałam kasę na wyjazd na sylwestra, teraz dodatkowo siedzę przeziębiona.

Ale... Mam cudownego chłopa, z którym dogaduję się jak z nikim innym, mamy cudownego psa, cudowne marzenia i cudownie się wspieramy. Dlatego nawet, kiedy przez zdrowie (raczej brak) czuję się jak ścierka, to świadomość, że ktoś w razie czego przybiegnie do mnie z gwiazdką z nieba dla mnie, jest cudowna.
#link
Strucelka
Skąd: Kraków.


Nigdy nie przestawaj kochać...



« #39 : Grudzień 14, 2010, 22:12:29 »
Odpowiedz cytując
Mam wspaniałych dwóch Chłopców, którzy przyprawiają mnie o uśmiech i udowadniają, że to oni są moim życiowym szczęściem love
Razem z Belfastem cały czas progresujemy, co jest piękne i niezwykle mnie cieszy i satysfakcjonuje.

Zbliżają się święta, a więc i wolne. Przyjeżdża moja przyjaciółka, zanosi się na 2 tygodnie szaleństw i imprez emoty327

Nadchodzi też wielkimi krokami studniówka, z której okrutnie, okrutnie się cieszę i nie mogę się jej doczekać tanczacalinka

No i pojawił się w moim życiu ktoś, kto równie mocno jak moi Chłopcy przyprawia mnie o uśmiech i... motylki w brzuchu icon_redface Tak więc czekam, jak sytuacja się rozwinie, bo śmiem stwierdzić, że po baaardzo długim 'miłosnym odwyku' należy mi się ktoś, kto w kryzysie przytuli i pocieszy uśmiech
#link
Likier
25.03.2001 - 15.05.2012



ahawa
Skąd: Dolsk.




« #40 : Grudzień 14, 2010, 22:16:09 »
Odpowiedz cytując
Moje słońce postanowiło mi kupić nowy pasek do nachrapnika i dodatkowe zapięcie, aby znów nie zaginął w akcji  love
No i dostałam jabłkową gumę SHOCK  emoty327

Ah, i jeszcze ta cudowna szarlotka  kocham pychota
#link
Edytka
Skąd: Warszawa.


era Turbo-Seniora | Musicalowa Mafia


WWW
« #41 : Grudzień 14, 2010, 22:20:15 »
Odpowiedz cytując
Pamiętacie 'zabawę w radość' z 'Pollyanny'?
tak mi sie skojarzyła z tym wątkiem uśmiech
#link
Embracing your inner sexy vegan goddess.

Powiedzieć komuś: Idiota! - to nie obelga, lecz diagnoza.
BASZNIA
Skąd: ok.Poznania.


mleczna i deserowa


WWW
« #42 : Grudzień 14, 2010, 22:23:00 »
Odpowiedz cytując
Bardzo pozytywny watek, brawo!

A u mnie: sniegu napadalo, ale maz wrocil calo i zdrowo z drogi! A ja lubie snieg wink.

PO okresie ciszy znowu sukcesy zawodowe, wprawdzie nie finansowe, ale zawodowe owszem uśmiech.
#link


new.day


« #43 : Grudzień 14, 2010, 23:08:50 »
Odpowiedz cytując
a ja dzis tez pozytywnie  tanczacalinka

wszystkie sprawy do przodu i w dobrym kierunku  emoty327
#link
sznurka
jedyna niekwestionowana księżniczka;]


WWW
« #44 : Grudzień 15, 2010, 07:44:49 »
Odpowiedz cytując
a ja mam pięknie ubraną choinkę i strasznie mnie cieszy jej widok!

sienka był kiedys, faktycznie, ja niestety ostatnio dwa kubaski straciłam
#link
[/url]
maxowa
Skąd: Wrocław.


WWW
« #45 : Grudzień 15, 2010, 09:41:06 »
Odpowiedz cytując
a ja zdałam egz 1 na biegłego  wink wink ;)normanie, ale mam prezent na święta  hurra!
można wkuwać na następny  hihi
#link
sienka



« #46 : Grudzień 15, 2010, 11:17:12 »
Odpowiedz cytując
sznurka zazdroszcze choinki!

Ja dla odmiany wieczorem popakowalam prezenty, a dzis kolejny super dzien - zaraz zjem przedwczesny obiadek (makaron z lososiem i szparagami mniaaam) i lece po reszte prezentow, wracam zeby wziac psa do lasu, potem na godzine do pracy, a wieczorem lece potanczyc, gdyz dostalam w ramach prezentu swiatecznego od M. karnet na zajecia uśmiech

#link


my_karen
Skąd: Cleggan/ Lwówek Śląski.


Connemara SeaHorse



« #47 : Grudzień 15, 2010, 13:09:14 »
Odpowiedz cytując
a ja mam pięknie ubraną choinkę i strasznie mnie cieszy jej widok!
sznurka, podsunęłaś i cudowny pomysł na poprawienie nastroju jeszcze bardziej! kwiatek (ja zwykle ubieram dopiero w Wigilie).

Jest cudownie, za oknem zaśnieżone skałki, w kominku ogień, przyszła przesyłka, której oczekiwałam od jakiegoś czasu i cieszę sie jak dziecko duży uśmiech

Uwielbiam TAKA zime i zawsze wtedy mam dobry humor uśmiech Przed chwilą wróciłam z padoku, moje dwa koniska mają niesamowita radoche w tym śniegu  emoty327
#link
You can't stop the waves but you can learn to surf.
thaya
Skąd: Warszawa.




« #48 : Grudzień 15, 2010, 13:25:27 »
Odpowiedz cytując
A ja byłam wczoraj na świetnym koncercie, z dużą dozą pozytywnego szaleństwa, usłanego przecinkami w odpowiednim stylu uśmiech
Byłam w innym  świecie, w innych emocjach.
Moj Narzeczon po powrocie skwitował " chcialbym zebys codziennie byla taka szczęśliwa", bo z reguły mnie pesymizm wszechowładniajacy dopada.
Dla wszystkich którzy nie byli niech żałują, a Ci co narzekają teraz ze ktos cos zamulał...a kij im w nos uśmiech było świetnie. konik
#link




Edytka
Skąd: Warszawa.


era Turbo-Seniora | Musicalowa Mafia


WWW
« #49 : Grudzień 15, 2010, 20:27:10 »
Odpowiedz cytując
fajnie jest  tanczacalinka
W A'damie świeciło słońce (coś niespotykanego), wysłałam 28 hand-made kartek, dostałam kartkę z Chin

siedzę pod polarem z 2l dzbankiem truskawkowej herbaty, uczę się do egzaminów i myślę, że już za tydzień będę w Polsce i ucałuje konia w nos
#link
Embracing your inner sexy vegan goddess.

Powiedzieć komuś: Idiota! - to nie obelga, lecz diagnoza.
fin
Skąd: Hlavní město Praha.




« #50 : Grudzień 15, 2010, 21:25:10 »
Odpowiedz cytując
Czytanie tego wątku poprawia nastrój duży uśmiech

Jest fajnie bo przyszedł prezent świąteczny dla taty, a przez przypadek w rozmowie wyszło, że chciałby to coś dostać wink
Jest fajnie też dlatego, że w końcu naszkicowałam ołówkiem na ścianie obrazek, który od dłuższego czasu planowałam zrobić i w sobotę będę kolorować, bo kupiłam już farby duży uśmiech
#link
 
naciol



« #51 : Grudzień 15, 2010, 21:45:46 »
Odpowiedz cytując
jutro wsiadam! kocham Jezujezujezu jak się cieszę
#link
Dzionka
Skąd: Warszawa.




« #52 : Grudzień 15, 2010, 23:55:46 »
Odpowiedz cytując
A ja złożyłam z lubym kanapę z IKEI i odpowiednio przetestowałam wink i jestem strasznie happy ^^ Poza tym zapowiada się bardzo fajny, oby również końsko, weekend i nie mogę się doczekać piątku! No i super dziś było w pracy. Jednak taki reset tygodniowy dobrze mi zrobił i aż cały makijaż spłynął mi ze śmiechu duży uśmiech
#link
karolinaaa
Skąd: Włocławek/Wrocław.




« #53 : Grudzień 16, 2010, 02:04:03 »
Odpowiedz cytując
A ja jestem szczęśliwa, otoczona najlepszymi bitami pod słońcem wink
Dużo radości sprawia mi też to, że swoje oddanie muzyce już niedługo wyrażę tatuażem o którym długo marzyłam.

No i jeszcze jest fajnie bo emade wysyła mi fajne linki  duży uśmiech
http://www.youtube.com/watch?v=30QQ_smwaG8  hihi
#link
" włączam play i czas przestaje istnieć "
sznurka
jedyna niekwestionowana księżniczka;]


WWW
« #54 : Grudzień 16, 2010, 07:44:02 »
Odpowiedz cytując
moja najlepsza koleżanka urodziła wczoraj córunię i strasznie się cieszę!
#link
[/url]
ikarina
Skąd: Wielka Brytwanna.




« #55 : Grudzień 17, 2010, 11:28:51 »
Odpowiedz cytując
A ja po krótkiej przerwie wróciłam na R-V, stwierdzam, że jest fajnie i... przyjeżdżam do Polski na święta i bardzo, bardzo mnie to cieszy, bo nie było mnie tam od roku i strasznie się stęskniłam duży uśmiech
#link
Cytuj
Mad kobieta z pistoletu .... Nie jest dobrym pomysłem
Ikarina, Ty bobrze!  wysmiewa
kleopatra66



« #56 : Grudzień 17, 2010, 12:44:36 »
Odpowiedz cytując
nie znoszę zimy ale:
-dziś świeci słońce i poszłam na spacer cztery razy z psem ( z każdym szczeniaczkiem osobno hihi)
-wczoraj kupiłam prezenty, już prawie wszystkie
-moje przeziębienie już prawie całkiem odpuściło
-zrobiłam stroik świąteczny na stół i mi się podoba
#link
grast

Gary :*


WWW
« #57 : Grudzień 17, 2010, 13:05:29 »
Odpowiedz cytując
1. odwołali nam zjazd w ten weekend duży uśmiech
2. poszłam na zakupy zainwestować w końcu w siebie a nie w konia :P
3. wczoraj doszła mata do tańczenia na prezent do mojej małej kuzynki a ja cały czas ją testuje, bo to świetna zabawa duży uśmiech
#link
Gniady, 3 białe nogi, szeroka łysina, że koń dobry, to nie nowina!
baffinka



« #58 : Grudzień 17, 2010, 15:37:19 »
Odpowiedz cytując
fajnie to mało powiedziane  duży uśmiech jutro w końcu do koninek pojade  konik stęskniłam się przez te 2 tygodnie za nimi
#link
Alvika
Skąd: Gdańsk.


W sercu pingwin, w życiu foka. Ale niebieska!


WWW
« #59 : Grudzień 17, 2010, 15:57:20 »
Odpowiedz cytując
Malinowa mamba... nie, cały 10-pak malinowej mamby  emoty327 
Poczekam jeszcze miesiąc albo dwa i wtedy rozbeczę się ze szczęścia.
#link
..:: Królewna z drewna i koń na kwadratowych biegunach ::..
Strony: 1 [2] 3 4 ... 43 Odpowiedz Drukuj 

Re-Volta.pl  |  Forum główne  |  Towarzyskie  |  Wątek: Powietrze pachnie jak malinowa mamba, czyli JEST FAJNIE

poprzednia następna
Skocz do:  


Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.06 sekund z 18 zapytaniami.