Aktualności:
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Re-volta.pl  |  Forum główne  |  Towarzyskie  |  Wątek: Nie tylko fotografowane, także rysowane... cz.III

poprzednia następna
Strony: 1 [2] 3 4 ... 63 Odpowiedz Drukuj
Autor Wątek: Nie tylko fotografowane, także rysowane... cz.III  (Przeczytany 353108 razy)
janek15
Skąd: Terespol.




« #30 : Grudzień 07, 2008, 17:55:58 »
Odpowiedz cytując
kasska prace są spoko. jest parę niedoskonałości, one zawsze są w sumie, naprawde prace podobają mi sie. lekko, swobodnie.  gdybyś tego nie rzuciła, kto wie, prace teraz byłyby rewelacyjne; ale czasu się nie cofnie.  wink no to nie ma, jak zabrać się za rysowanie kobył. powodzenia z wyprzedzeniem duży uśmiech
#link
RYSUJĘ NA ZAMÓWIENIE. PISAĆ NA PRIV, KTO CHĘTNY uśmiech
m.indira
Skąd: Jarosław i nie tylko....


407 ...



« #31 : Grudzień 07, 2008, 17:58:12 »
Odpowiedz cytując
ta tą pannę (Kasske) to powinno sie tłuc pedzlem po głowie , ale ona juz o tym wie , słyszła to nieraz duży uśmiech
#link
janek15
Skąd: Terespol.




« #32 : Grudzień 07, 2008, 18:01:26 »
Odpowiedz cytując
hehe duży uśmiech no szkoda, że to rzuciłas. ale w każdym momencie możesz do tego powrócic. ja czekam oczy2
#link
RYSUJĘ NA ZAMÓWIENIE. PISAĆ NA PRIV, KTO CHĘTNY uśmiech
m.indira
Skąd: Jarosław i nie tylko....


407 ...



« #33 : Grudzień 07, 2008, 18:18:54 »
Odpowiedz cytując

to jest to co najbardziej mi sie podoba , ta moja najlepsza z prac
« Ostatnia zmiana: Grudzień 07, 2008, 18:21:57 wysłane przez m.indira » #link
janek15
Skąd: Terespol.




« #34 : Grudzień 07, 2008, 18:22:43 »
Odpowiedz cytując
a to akurat znam. masz w avatarze, he, zauwazyłem cool a tak na serio, wyjasniłas mi wszystko o co w tej pracy tak naprawde chodzi. i jak patrze teraz na to, rzuca mi sie w oczy wiadomosc, ktora od Ciebie dostalem. nie bede kradl Twoich slow, poprostu powiem, ze piekne.
#link
RYSUJĘ NA ZAMÓWIENIE. PISAĆ NA PRIV, KTO CHĘTNY uśmiech
Karmelita

Moje ogłoszenia
« #35 : Grudzień 07, 2008, 19:02:20 »
Odpowiedz cytując
Wow m.indira rewelacja!
#link
kasska
Skąd: kielce/wawa.




« #36 : Grudzień 07, 2008, 20:01:21 »
Odpowiedz cytując
indira  oczy2 nie bij! :P
na swieta bede musiala przysiasc bo sie Dziadek strasznie domaga jakiejs chabeciny na sciane kolejnej. zobaczymy co z tego wyjdzie
#link
m.indira
Skąd: Jarosław i nie tylko....


407 ...



« #37 : Grudzień 07, 2008, 21:08:40 »
Odpowiedz cytując

to ocenione najwyżej , w sumie sama nie wiem czemu duży uśmiech
wszystkim katujacym , nie rysuję!!! rysowałam i puki nie dojde do zdrowia darujcie sobie , w dodatku teraz zapakowałam sie w gips ...
#link
cieciorka
Skąd: warszawa.


kocioł bałkański



« #38 : Grudzień 07, 2008, 21:22:04 »
Odpowiedz cytując
abre, jesli siade i cos stworze, to dam znac

kasska to drugie jest piekne!
#link
abre
Skąd: Dziki Wschód.


tulibudibu


WWW
« #39 : Grudzień 07, 2008, 21:53:18 »
Odpowiedz cytując
Co wykombinowałaś, że w Cię zagipsowali?
A rysunek dobry bo ma energię, jest plama, jest linia, są emocje uśmiech
#link
Zbiór fotograficznych linków klik
Anka

Dressage


WWW
« #40 : Grudzień 07, 2008, 21:58:27 »
Odpowiedz cytując
http://b0.grono.net/194/107/gallery-21763186-500x500.jpg to mi przypomina pewna ksiazke o dwoch chlopcach, ktorzy sie zalapali do pracy w stadzie ogierow, jak sie uczyli jezdzic i powozic, jak ugniatali gnoj zimnokrwistymi i jak potem pomogli pewnemu cyganowi (ruskowi?) konia (konie) ukrasc... Podoba mi sie ta praca.

 offtopic czy ktos sobie ta ksiazke i jej tytul przypomina?
#link
m.indira
Skąd: Jarosław i nie tylko....


407 ...



« #41 : Grudzień 07, 2008, 22:01:16 »
Odpowiedz cytując
łopatologia z obojczykówną , ramionka mi sie do kupy złożyły Abre ... taki mały wypadek miedzy zadkami końskimi duży uśmiech
« Ostatnia zmiana: Grudzień 07, 2008, 22:17:25 wysłane przez m.indira » #link
abre
Skąd: Dziki Wschód.


tulibudibu


WWW
« #42 : Grudzień 07, 2008, 22:16:24 »
Odpowiedz cytując
Ała... to musiało boleć.
#link
Zbiór fotograficznych linków klik
Wizja
Skąd: zachód.


Skąd wziąć siłę do dalszej walki...?



« #43 : Grudzień 07, 2008, 22:38:50 »
Odpowiedz cytując
m.indira - jestes niesamowita!!
#link
"...and maybe someday we'll meet and talk not just speak..."
janek15
Skąd: Terespol.




« #44 : Grudzień 07, 2008, 23:01:56 »
Odpowiedz cytując
Magda, wspaniale. Dopracowane, a lekkie i swobodne. Czuć polot i emocje. No i wracaj do zdrowia, heh, nawet kiedy zdrowa jesteś, to rzadko co narysujesz duży uśmiech duży uśmiech To czekam.
#link
RYSUJĘ NA ZAMÓWIENIE. PISAĆ NA PRIV, KTO CHĘTNY uśmiech
cieciorka
Skąd: warszawa.


kocioł bałkański



« #45 : Grudzień 07, 2008, 23:12:40 »
Odpowiedz cytując
Anka dzieki,ale to praca głownie odtworcza. faktycznie z ksiazki, ale z ksiazki z wierszami, tej o ktorej piszesz nie kojarze uśmiech
#link
Anka

Dressage


WWW
« #46 : Grudzień 08, 2008, 21:31:07 »
Odpowiedz cytując
Anka dzieki,ale to praca głownie odtworcza. faktycznie z ksiazki, ale z ksiazki z wierszami, tej o ktorej piszesz nie kojarze uśmiech

Ja myslalam i myslalam i w koncu mi sie przypomnialo. To byla ksiazka Adama Grudy "Granica wielkiej przygody"  konik
#link
janek15
Skąd: Terespol.




« #47 : Grudzień 08, 2008, 21:49:31 »
Odpowiedz cytując



Lubię ta prace, mimo, że nie jest doskonała. Powstała szybko, poczatkowo na podst. zdjęcia, tylko zarys, potem tylko wyobraźnia. Popełnione długopisem duży uśmiech
#link
RYSUJĘ NA ZAMÓWIENIE. PISAĆ NA PRIV, KTO CHĘTNY uśmiech
kasska
Skąd: kielce/wawa.




« #48 : Grudzień 09, 2008, 00:11:35 »
Odpowiedz cytując
tu taka ciekawostka co mozna zrobic z nudow na zajeciach, zeby tylko nie zajac sie tym co potrzeba  hihi



a tu kolejna ciekawostka czyli ujawnienie rzeczywistej wielkosci konika :P
http://i34.photobucket.com/albums/d141/mamutowa/konik.jpg
#link
quantanamera
Global Moderator
Skąd: Warszawa.


konie z szopy


WWW Moje ogłoszenia
« #49 : Grudzień 09, 2008, 01:33:44 »
Odpowiedz cytując
Kasska, spodziewałam się pudełka zapałek wink

Janek, bardzo podobają mi się Twoje prace. Masz niezłą kreskę, rysunki są bardzo dobre kompozycyjnie. Jeśli się mogę zasugerować 15tką z Twojego nicka, to chylę czoła. Rysuj jak najwięcej, szkicuj, podpatruj zdjęcia, już w tej chwili Twoje prace robią wrażenie.

BTW, jak byłam mała, to rysowałam... Teraz pracuje na wektorach i zdjęciach, na szkicownik nie ma czasu smutek

Pisałam listy (dla dobra czytelnika tekst został ocenzurowany):

Smarowałam też wszędzie dużo najróżniejszych koników (pełno uwag w szkole - na lekcji rysuje konie:

A w okresie, kiedy toczyła się we mnie walka dobra ze złem (naturalnie, teraz wygrało to drugie) popełniałam nawet takie do cna kiczowate landszafty:


Słodko uśmiech
#link
taki.tam.blog.o.koniach www.quantanamera.com
Amber
Skąd: Warszawa.




« #50 : Grudzień 09, 2008, 10:24:26 »
Odpowiedz cytując
Indirko, juz dawno nic ładnego mi nie namalowałaś , mam jakieś szanse na kolejny obraz/grafikę/szkic na sciane ?
#link
kasska
Skąd: kielce/wawa.




« #51 : Grudzień 09, 2008, 10:36:41 »
Odpowiedz cytując
przeciez pisze, ze zagipsowana;)
#link
janek15
Skąd: Terespol.




« #52 : Grudzień 09, 2008, 17:25:04 »
Odpowiedz cytując
guanta , 16 lat oczy2 hihi dzięki, na pewno tego nie rzucę. nie zamierzam. pozdrawiam wink

Magda jest narazie niedysponowana duży uśmiech Ale czekamy kiedy wyzdrowieje.  duży uśmiech Rączki masz zdrowe, więc rysuj emota2006092
#link
RYSUJĘ NA ZAMÓWIENIE. PISAĆ NA PRIV, KTO CHĘTNY uśmiech
cieciorka
Skąd: warszawa.


kocioł bałkański



« #53 : Grudzień 10, 2008, 00:50:09 »
Odpowiedz cytując
janek, juz wklejales kiedys ten obrazek, bardzo go lubie i jestem pod wrazeniem, ze to dlugopis.

kasska- tez imponujace uśmiech

troche mnie nakreciliscie, wyciagnelam zakurzona teczke i zaczelam przegladac. poza brakiem zabudowania przestrzeni zauważyłam jeszcze jedna rzecz, poniekad zwiazana. zroznicowanie powierzchni. jakos tak strasznie dbalam o to, zeby  nie bylo widac olowka, wyraznych kresek... straszne to. porzyczylam aparat, to moze cos wstawie.
zaluje dwoch kolejnych rzeczy-ze rysowalm na kartach przynoszonych z biura, czyli zapisanych z jednej strony. i drugiej- prob reprodukji witkacego, ktore kiedys tam robilam na dzien patrona. dwie duze prace- 1,5 na jakies 2,5 i jedna ok metra. nie moge tego wziac bo nalezy do szkoly. szkola nawet nie wie, gdzie to jest wiec nie moge pojsc i zrobic sobie foty.
#link
Querido
Skąd: Poznań.




« #54 : Grudzień 10, 2008, 14:34:11 »
Odpowiedz cytując
Tak sobie oglądam te wasze prace i powiem,że jestem pod ogromnym wrażeniem.. Śliczne..
Ja sama sporo rysowałam za czasów podstawówki i na początku liceum.. Niestety potem jakoś zabrakło czasu a szkoda bo bardzo to lubiłam.. Poszperam trochę w starym papierzyskach to może znajdę jakąś pracę i wrzucę.. uśmiech
#link
janek15
Skąd: Terespol.




« #55 : Grudzień 10, 2008, 14:36:43 »
Odpowiedz cytując
To czekamy  duży uśmiech Własnie o to chodzi aby prezentować swoje prace, te stare, te nowe, wszystkie.  duży uśmiech
#link
RYSUJĘ NA ZAMÓWIENIE. PISAĆ NA PRIV, KTO CHĘTNY uśmiech
Querido
Skąd: Poznań.




« #56 : Grudzień 10, 2008, 21:55:29 »
Odpowiedz cytując
No dobra kochani.. Odgrzebałam stara teczkę z kilkoma rysunkami które mi się zachowały..
Większość jest wyblaknięta..

Daaaaleko mi do Was i choć dziś już nie rysuję to widzę,że wiele można by poprawić ale jak prace sprzed lat to sprzed lat.. Nie będę ich "podrasowywać" wink

To zaczynamy

Jedna z moich ulubionych, choć niedokończona





W czasie nudów na lekcji  cool





wisienki



nieudolny portret  wink



wyścigówka



inspirowane Egiptem wink




Tylko się prosze nie śmiać bo się w sobie zamknę wink  hihi
#link
janek15
Skąd: Terespol.




« #57 : Grudzień 10, 2008, 21:59:08 »
Odpowiedz cytując
Dlaczego mamy się śmiać? duży uśmiech  Poprostu pokazujesz nam swoje prace duży uśmiech
#link
RYSUJĘ NA ZAMÓWIENIE. PISAĆ NA PRIV, KTO CHĘTNY uśmiech
Querido
Skąd: Poznań.




« #58 : Grudzień 10, 2008, 22:05:11 »
Odpowiedz cytując
A temu że tu same cudowne prace a moje to ot takie bazgroły wink
#link
janek15
Skąd: Terespol.




« #59 : Grudzień 10, 2008, 22:11:40 »
Odpowiedz cytując
A wcale, że nie :P
#link
RYSUJĘ NA ZAMÓWIENIE. PISAĆ NA PRIV, KTO CHĘTNY uśmiech
Strony: 1 [2] 3 4 ... 63 Odpowiedz Drukuj 

Re-volta.pl  |  Forum główne  |  Towarzyskie  |  Wątek: Nie tylko fotografowane, także rysowane... cz.III

poprzednia następna
Skocz do:  


Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.106 sekund z 19 zapytaniami.