Przyczepy do przewozu koni

Gillian   four letter word
08 stycznia 2015 08:06
ja mam zwykłą kamerkę do cofania i zdaje egzamin. Zamknęłam się w 300zł.
Gillian z chińczykami tak bywa  😉 trafisz jesteś zadowolony, nie trafisz w brodę sobie plujesz.  zakładaliśmy takiego taniocha do lawety, co miesiąc wymiana na nowy, po 4 wymianach kupiłem sharpa za 800zł i zapomniałem o problemie.
konik123 serdeczne dzięki  :kwiatek:

Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, przód jest wykonany w włokna szklanego, widze ze popękało troche, zakitowac i bedzie ok?
pierdoła coś tego typu będzie bardzo ok  😉  http://www.sea-line.eu/pl/kategorie-produktow/zestawy-naprawcze oczywiście nie koniecznie tej firmy, link poglądowy  😉
Serdeczne dzięki :-) konik123 po raz drugi  💘  :kwiatek:
Przerabiał ktoś może samochód dostawczy na koniowóz?
W jakiej firmie, jak wypadło cenowo?  :kwiatek: Będę bardzo wdzięczna za wszystkie informacje!
Posiada ktoś na forum może nowszą przyczepę marki IFOR WILLIAMS B 506? rok 2012 🙂 ? 
Jak się sprawuje? Wiem że ma dużo miejsca i extra sprawą jest rampa z przodu.

:kwiatek:
Bacik90, oj warto warto 😉 zdecydowanie! oglądałam kilka egzemplarzy, ale wszystkie za cenę min 24-25 tys. w końcu kupiłam Blomerta za 15, jestem zadowolona ale z Ifor Williamsa byłabym pewnie bardziej.  😍
Olson a oglądałaś nowe czy używane? 🙂 ja nawet nie bardzo się orientuje ile ten konkretnie model, który mam na oku kosztuje 🙂 Jedno ogłoszenie w Niemczech znalazłam z kwotę 6450 Euro. 
Chyba mało popularna firma u nas, prawda? 
Dziękuje bardzo za odpowiedź  :kwiatek:
Mniej popularna niż inne ale staramy się to zmienić 🙂😉)))
Biczowa   tajny agent Bycz, bezczelny Bycz
07 czerwca 2015 22:51
Orientujecie się ile może kosztować wymiana podłogi w przyczepie dwukonnej (tak pi razy oko) no i gdzie należy się udać w tym celu?
A ja mam takowe pytanko - mam taką przyczepę (w zasadzie to chyba nawet ta przyczepa bo część naklejek się zgadza) - http://heavycherry.com/machineinfo/blomert/-sapphire_2-2008-trailer-cattle_truck.html
Doł jest z drewna, góra z jakiegoś plastiku. Czy ktoś orientuje się jaką farbą pomalować to drewno? I czy jest opcja żeby z plastiku pozdejmować te naklejki?
Olson, na drewno raczej ftalowa/alkidowa, można sprężarką. Naklejki podobno lekko podgrzewając suszarką/nagrzewnicą (albo wykorzystać solidne upały). O ile to są naklejki, a nie część malowana z szablonu.
Mam pytanie z innej beczki, o rynek zbytu przyczep w Polsce. Jest zapotrzebowanie na ściągane z zagranicy i odnawiane przyczepki w przystępnych cenach? Czy jest już ich wystarczająco w kraju?
.
bez papieru jakiegoś tej przyczepy u nas nie zarejestrujesz. Trzeba zrobić pierwszy przegląd w kraju. Nr na ramie musi się zgadzać z tym co w papierach. no i musi mieć tabliczkę znamionową (taką z masami, inaczej mogą cudować). Kosz całkowity to ok 300 zł rej.
Muchozol- ponoć da się, ale to koszt rzędu 1400 zł ( o ile nic nie pomieszałam).
.
Muchozol, jak będzie świadectwo homologacji to da się. Jak nie będzie to raczej wyższa szkoła jazdy.
.
Może ktoś się orientuje gdzie dostane okno plastikowe do przyczepy boeckmann? Koleżanka nie domknęła a było pęknięte i w trasie gdzieś go wywiało  🙄
Z góry dziękuję za pomoc  :kwiatek:
.
Bacik90, skontaktuj się z przedstawicielem Bockmann na Polskę:
http://www.boeckmann.pl/kontakt

Od producenta ściągają wszystko, ja kupowałam u nich przedzielnik i różne inne ekstrasy do przyczepki.
Dzięki  :kwiatek: będę dziś dzwonić 🙂
A czy jakaś dobra dusza, moze mi napisać, ile waży mniej wecej ich przyczepa? i czy jest z tworzywa czy starego typu drewniana.
Siwa953   przyszłość zaczyna się dziś, nie jutro.. :)
30 sierpnia 2015 22:22
Orientuje się ktos z jakiej strony mozna kupic czesci do prztczep?
Jakis rok temu znalazlam taka strone a teraz nie moge :/ byly np obicia na sciany zeby kon sie nie odbijal od scian, kraty muedzy konie itp ..
Mozii   "Spełnić własną legendę..."
31 sierpnia 2015 14:58
Stronka miała w linku bodajże przyczepy do koni. Tam były części, myśmy do swojej też coś niecoś od nich kupowali 😉
SieneK   Kasia i SieneK
31 sierpnia 2015 16:44
bagnety na lemiesze (albo na odwrót)
czyli jak można  schładzarkę  wykorzystać  do rekonstrukcji kawaleryjskich
Lato niedługo się skończy. Ale lepiej późno niż wcale. Zdążyłem zainstalować w naszej przyczepie do przewozu koni wyposażenie dodatkowe.
Kilka lat myślałem o małej lodówce. Lecz na wyjazdach jest problem z podłączeniem prądu. Potrzebne jest urządzenie które przez kilka dni będzie chłodziło napoje orzeźwiające bez zasilania. Myślałem, myślałem i wymyśliłem. Wykorzystałem w tym celu schładzarkę do piwa. Taką, jaka jest w każdym barze pod bufetem i na co dzień pijecie z niej piwo. Wykonanie i wykończenie zajęło mi dużo czasu. Ale myślę, że efekt jest zadowalający. Sprawdziłem w ten łykend w Komarowie. W piątek zamontowałem, załadowałem napojami i włączyłem do prądu. Przez 3,5 godziny pracowała do zrobienia "banku lodowego" i osiągnięcia temperatury -2,5 stopnia. Zużyła około 1,3 kWh, co kosztowało złotówkę. Wyłączyłem, wylałem wodę i pozostał lód grubości 5 cm dookoła ścianek i schłodzone do temp 0 stopni napoje. W niedzielę o godzinie 11 temperatura wynosiła jeszcze 8 stopni. O godzinie 16 było już 14 stopni. Przy trzydziestostopniowych upałach, przez 2 dni mieliśmy chłodne napoje. Nie jest źle. Przy mniejszych upałach będzie lepiej. Myślę, że się sprawdzi. Zaletą jest też i to, że jest w skrzyni wojskowej i pasuje do przyczepy. Poza tym koszt eksploatacji jest niższy niż każdej innej lodówki. Czas utrzymania temperatury, myślę, że będzie zadowalający. Poza tym można w każdej chwili podłączyć przedłużacz i zrobić bank lodowy. Założenie było też takie, żeby przez cały rok chłodziła nam napoje w siodlarni. Jest przymocowana do przyczepy od spodu trzema śrubami które można bardzo łatwo odkręcić i schładzarkę przenieść. Wadą jest waga ponad 35 kg. I niewygodna obsługa, trzeba wodę nalać i wylać po zrobieniu "banku".

edit: można też zamontować obieg piwny z kranem i lać zimne piwo z kija
Czy ktoś się orientuję jak wygląda rejestracja przyczepy sprowadzonej z Anglii? Podobno w Wielkiej Brytanii przyczep do przewozu koni się w ogóle nie rejestruje (taką dostałam informację).


Nowe przyczepy z Anglii ( mam na myśli Ifor Williams) rejestruje się na podstawie faktury sprzedaży, certyfikatu COC o oświadczenia o parametrach Dystrybutora, wtedy nie trzeba tłumaczyć certyfikatu.

Nie wiem jak jest z przyczepami używanymi, moze być potrzebny przegląd przedrejestracyjny.


Pozdrawiam

Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się