Aktualności:
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Re-Volta.pl  |  Forum główne  |  Konie  |  Wątek: Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

poprzednia następna
Strony: 1 ... 452 453 [454] 455 456 ... 483 Odpowiedz Drukuj
Autor Wątek: Promocje i wyprzedaże - centrum informacji  (Przeczytany 2448163 razy)
vanille
Skąd: zewsząd i znikąd.


głowa medyka, serce koniarza, dusza podróżnika


WWW
« #13590 : Październik 30, 2018, 23:27:21 »
Odpowiedz cytując
Ja dostałam wszystko :-) ale też nie brałam raczej najbardziej chodliwego towaru
#link
Nigdy nie pozwól by strach przed przegraną wykluczył Cię z gry!
www.podrozzycie.wordpress.com
natip
Skąd: lubuskie.




« #13591 : Październik 31, 2018, 07:31:33 »
Odpowiedz cytując
Dzisiaj podobno dopiero ma być dostarczona paczka, a dopiero wczoraj późnym popołudniem (po wysyłce) wysłali maila, że nie ma rzeczy, na której najbardziej mi zależało... Trochę jestem wkurzona, bo rozumiem nawał i w ogóle, ale po tygodniu czekania i braku informacji spodziewałam się, że wszystko będzie. No i po statusie, że zamówienie przyjęte i czeka na opłacenie.
#link


Strzyga
Skąd: z defektu (taki sklep).


Życzliwościowy Przodownik Pracy


WWW
« #13592 : Październik 31, 2018, 09:09:18 »
Odpowiedz cytując
natip, ten sklep sie likwiduje. Wyprzedali WSZYSTKO, co mieli. Cały magazyn. Kończą działalność. Moze jest to połączone z jakimś osobistym smutkiem.
#link
ZŁO Dobro Dobro Strzyga Forester

Nie ma mnie duży uśmiech

Cytat: JARA
Co złego to Strzyga.
Moje prywatne halucynacje

Senior Grafik End Pijar Dizjaner
dariamajka
Skąd: Śląsk/Wrocław.



Moje ogłoszenia
« #13593 : Październik 31, 2018, 09:21:00 »
Odpowiedz cytując
w Provender.pl jest -11%, hasło HALLOWEEN11  uśmiech
#link
Nie ma koni z problemami - są tylko jeźdźcy, którzy je mają.`


https://www.instagram.com/dariamajka/?hl=pl
larabarson
Skąd: Kraina Wschodzącego Słońca.



Moje ogłoszenia
« #13594 : Październik 31, 2018, 09:43:30 »
Odpowiedz cytując
Ludziom to nigdy nie dogodzi  zemdlal Wyszarpali towar za pół darmo z likwidowanego sklepu i jeszcze pretensje, bo nie wszystko się udało wyszarpnąć.
natip ciesz się, że udało ci się dostać towar taniej niż gdziekolwiek a nie wielki żal, bo jednak nie o to chodziło icon_rolleyes
#link
flygirl
Skąd: Szczecin/Stavanger.


Ciężkie słowa ciężko mówić.


WWW Moje ogłoszenia
« #13595 : Październik 31, 2018, 09:50:23 »
Odpowiedz cytując
Jakiś kod/rabat do konika? kwiatek
#link
Przeciąg trzaska złudzeniami.

FotoFacebook
500px
jaskierkowa
Skąd: Gdańsk.


Jaskierek <3



« #13596 : Październik 31, 2018, 10:10:12 »
Odpowiedz cytując
Co do Końskich Zalotów.... Wszystko rozumiem.... wczoraj rozmawiałam z Panią - Pani mnie poinformowała, że części rzeczy nie ma i że mi zrobi za nie zwrot na konto, że resztę do mnie wysyła.... pytałam jeszcze bo w mailu byłą informacja o pobraniu - Pani powiedziała, ze to pomyłka i poszła zwykła paczka.....  a dziś..... dostaje smsa, że paczka jest pobraniowa....
Sklep telefonu nie odbiera...... nie wiem co mam zrobić....
#link


Jak całowac to ułana...
emptyline
Skąd: Sztokholm.


Big Milk Straciatella


WWW Moje ogłoszenia
« #13597 : Październik 31, 2018, 10:11:59 »
Odpowiedz cytując
jaskierkowa, zapłacić pobranie jeśli masz opcję, na bank zrobią Ci zwrot. Sklep nie odbiera bo raczej jest zamknięty. Napisz na FB do nich...
#link
jaskierkowa
Skąd: Gdańsk.


Jaskierek <3



« #13598 : Październik 31, 2018, 10:17:45 »
Odpowiedz cytując
Trochę się boję, że to np nie moja paczka - bo pobranie jest całkiem inne niż powinno być...  napisałam na facebooku i maila....
#link


Jak całowac to ułana...
larabarson
Skąd: Kraina Wschodzącego Słońca.



Moje ogłoszenia
« #13599 : Październik 31, 2018, 10:19:50 »
Odpowiedz cytując
jaskierkowa mam to samo  :S Tylko u mnie kwota jest ok. Zaraz do nich piszę.
#link
jaskierkowa
Skąd: Gdańsk.


Jaskierek <3



« #13600 : Październik 31, 2018, 10:22:09 »
Odpowiedz cytując
Najgorsze, że nie odbierają telefonu.... to, że sklep jest zamknięty nie oznacza, że nie mogą komórki odebrać...  coo?? Larabarson i co robisz? Odbierasz?
#link


Jak całowac to ułana...
larabarson
Skąd: Kraina Wschodzącego Słońca.



Moje ogłoszenia
« #13601 : Październik 31, 2018, 10:27:13 »
Odpowiedz cytując
Poczekajmy, oni dość szybko odpowiadają. Ja zapłacę za tę przesyłkę, myślę, że spokojnie zwrócą pieniądze. Coś im się musiało pomieszać. U Ciebie tylko trochę dziwnie, że kwota jest inna. Dajmy im chwilę na odpowiedź.
#link
jaskierkowa
Skąd: Gdańsk.


Jaskierek <3



« #13602 : Październik 31, 2018, 10:29:23 »
Odpowiedz cytując
Panikara ze mnie - już sie ze mną skontaktowali.....  też tak zrobię - odbiorę paczkę i ....mam nadzieję.... dostanę zwrot uśmiech
#link


Jak całowac to ułana...
larabarson
Skąd: Kraina Wschodzącego Słońca.



Moje ogłoszenia
« #13603 : Październik 31, 2018, 10:37:22 »
Odpowiedz cytując
A odpisali ci na maila czy na messengerze?
#link
jaskierkowa
Skąd: Gdańsk.


Jaskierek <3



« #13604 : Październik 31, 2018, 10:44:08 »
Odpowiedz cytując
Pani do mnie oddzwoniła uśmiech
#link


Jak całowac to ułana...
zembria
Skąd: z dziury w lesie.



Moje ogłoszenia
« #13605 : Październik 31, 2018, 10:55:48 »
Odpowiedz cytując
Ja zwrot za rzecz która nie dotarła już mam na koncie uśmiech Szybko się uwinęli.
#link
pestka



« #13606 : Październik 31, 2018, 11:00:18 »
Odpowiedz cytując
Do mnie paczka już dotarła, a zwrot za zgrzebło był na koncie bankowym jeszcze przed paczką  duży uśmiech
#link
Bessa ['] 20.08.2000-10.08.2013 - taki pies trafia się raz w życiu...
Hamburg ['] 10.01.1995-17.05.2018 - do końca wyjątkowy...
okunka


WWW Moje ogłoszenia
« #13607 : Październik 31, 2018, 11:25:46 »
Odpowiedz cytując
HORSS - 20% na wszystkie nieprzecenione produkty  hurra!

KOD: "halloween"
#link
natip
Skąd: lubuskie.




« #13608 : Październik 31, 2018, 11:28:11 »
Odpowiedz cytując
larabarson nie ważne jaki był powód, chodzi mi o prawo klienta do poinformowania PRZED wysyłką zamówienia, gdzie wcześniej wysłałam wiadomość z potwierdzeniem przelewu, bo system pokazywał brak płatności. 

W każdym innym sklepie do tej pory, w przypadku gdy ich system źle pokazywał stany magazynowe i czegoś jednak nie było lub czas się przedłużał zawsze byłam informowana - sugestie zamiany na coś co mają dostępne itd. - bo jednak możesz przez zaistniałe okoliczności w ogóle zrezygnować z zamówienia.
#link


larabarson
Skąd: Kraina Wschodzącego Słońca.



Moje ogłoszenia
« #13609 : Październik 31, 2018, 11:32:33 »
Odpowiedz cytując
Ja też już mam przesyłkę, zapłaciłam przy odbiorze i dostałam odpowiedź ze sklepu, że zaraz mi zwrócą pieniądze  wink
#link
Nobelowa12345
Skąd: tyle chamstwa na tym świecie?!?.


Nobel - moje szczęście :D


Moje ogłoszenia
« #13610 : Październik 31, 2018, 11:35:02 »
Odpowiedz cytując
Jeśli chodzi o braki i dobieranie w Końskich Zalotach, to ja dzwoniłam do nich w poniedziałek, poinformowałam panią, że gdyby czegos brakowało to chętnie dobiorę coś innego, niestety pani odpowiedziała, że nie będzie takiej mozliwości, bo robia cały czas paczki i nie wiedzą co im zostało, dopiero jak zakończą całą tę "akcję"  to dadzą informacje czy w ogóle cos zostało. Tak więc pozostaje smutek lub płacenie 2 razy za wysyłkę, gdyby ktos miał ochotę skusic się na coś dodatkowego zamiast tego, czego nie otrzymal  smutek
#link

vanille
Skąd: zewsząd i znikąd.


głowa medyka, serce koniarza, dusza podróżnika


WWW
« #13611 : Październik 31, 2018, 11:41:39 »
Odpowiedz cytując
Ja dobierałam rzeczy w weekend, tzn najpierw zapytałam czy przesyłka już poszła do mnie, a jak się dowiedziałam, że nie - to zamówiłam jeszcze kilka produktów. Wczoraj otrzymałam oba zamówienia za jedną wysyłką. Ale może już wiele osób zrobiło podobnie i się im zrobił bałagan
#link
Nigdy nie pozwól by strach przed przegraną wykluczył Cię z gry!
www.podrozzycie.wordpress.com
Strzyga
Skąd: z defektu (taki sklep).


Życzliwościowy Przodownik Pracy


WWW
« #13612 : Październik 31, 2018, 11:45:38 »
Odpowiedz cytując
natip, halo! Policja! Proszę przyjechać na revoltę!
#link
ZŁO Dobro Dobro Strzyga Forester

Nie ma mnie duży uśmiech

Cytat: JARA
Co złego to Strzyga.
Moje prywatne halucynacje

Senior Grafik End Pijar Dizjaner
vanille
Skąd: zewsząd i znikąd.


głowa medyka, serce koniarza, dusza podróżnika


WWW
« #13613 : Październik 31, 2018, 11:57:07 »
Odpowiedz cytując
natip, wiesz, normalnie bym się z Tobą zgodziła. Ale w sytuacji likwidacji sklepu, kiedy setki osób szturmują stronę, która nie wyrabia, kiedy nie wiesz już czego ile 'nadsprzedałeś', nie wiesz, w co masz ręce włożyć bo masz setki paczek do spakowania i do wysłania na już, no to jednak trochę zmienia się spojrzenie. Kupując na tak ogromnej wyprzedaży bierze się chyba pod uwagę, że różnie może być z dostępnością i człowiek się cieszy, jak cokolwiek uda mu się dostać w tak świetnej cenie. Pomijam fakt, że skoro oni nie mają pojęcia czego ile im zostało to nawet nie mają jak zaproponować Ci ewentualnej zamiany na coś innego - bo nie wiedzą na co. Jedynym sposobem na szybkie ogarnięcie stanu magazynowego jest pozbycie się całego sprzedanego towaru poprzez wysłanie możliwie wszystkich zamówień i wtedy zobaczenie, co i w jakiej ilości zostało.
Pomijam fakt, że jak na taki szturm to naprawdę mega szybko odpowiadają na wszelkie pytania i z niczego nie robią problemu - a przy tej ilości zamówień mogliby.
#link
Nigdy nie pozwól by strach przed przegraną wykluczył Cię z gry!
www.podrozzycie.wordpress.com
Moon
Skąd: Kurort.


We go exactly where we belong...


WWW Moje ogłoszenia
« #13614 : Październik 31, 2018, 12:00:49 »
Odpowiedz cytując
Ja wiem, że takie jest prawo konsumenckie by płacić i wymagać, ale kurde laski, tak z czysto ludzkiego i logicznego punku widzenia... Sklep dał info, że się likwiduje, wyprzedaje wszystko, ergo chce się pozbyć WSZYSTKIEGO z magazynu. Serio, myślicie że oni mają tam teraz głowę do tego by rozwodzić się nad kolorem przysłowiowej kopystki? Nie wiem czy pracowałyście w handlu, moim zdaniem i tak wielkie propsy, że szybko wysyłają i odpowiadają na zapewne miliony pytań, niejasności i zażaleń.
#link
izkadul


Moje ogłoszenia
« #13615 : Październik 31, 2018, 12:25:22 »
Odpowiedz cytując
końskie-zaloty cd

zamówiłam w zeszłym tyg na dwa razy- dość spore zamówienia- w pon rano dotarł kurier z paczką
dostałam chyba z 10 produktów- jednego brakowało, takie zycie kto pierwszy ten lepszy przy takich akcjach.
Zwrotna kasa na koncie za niezrealizowaną rzecz była u mnie juz w piatek (czyli w dniu wysyłki)
co więcej na stronie kupiłam szampon i okazał sie 7,5 zł tańszy na paragonie ze sklepu- tą różnicę również mi zwrócono !! kocham kocham kocham

PEŁNY SZACUN DLA SKLEPU
wielka szkoda ze sie zamykają bo obsługa na 5+

Także dziewczyny nie narzekajcie bo przy takich akcjach kto pierwszy ten lepszy i ZADNYCH pretensji do sklepu w tej kwestii być nie powinno.

Pozdrawiam
#link
Ce_dra

Moje ogłoszenia
« #13616 : Październik 31, 2018, 12:38:46 »
Odpowiedz cytując
Nie wiem, czy pamiętacie akcję -50% w equishopie, tam zwroty za brakujący towar dostałam pół roku później, po wielu interwencjach.
#link
Asiulla
Skąd: Zielone płuca PL.



Moje ogłoszenia
« #13617 : Październik 31, 2018, 12:44:35 »
Odpowiedz cytując
-30 % w AMIGO na wszystkie nieprzecenione czapraki i bryczesy.
#link
Ramirezowa
Skąd: Ślązaczka na Kaszubach! :-).


Ania i Urania !



« #13618 : Październik 31, 2018, 12:46:16 »
Odpowiedz cytując
a jakiś % do Animali?
#link
m0niSka
Skąd: Szczecin.



Moje ogłoszenia
« #13619 : Październik 31, 2018, 13:22:30 »
Odpowiedz cytując
Na www.tophors.pl darmowa przesyłka do 04.11 kwiatek
#link
Strony: 1 ... 452 453 [454] 455 456 ... 483 Odpowiedz Drukuj 

Re-Volta.pl  |  Forum główne  |  Konie  |  Wątek: Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

poprzednia następna
Skocz do:  


Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.073 sekund z 20 zapytaniami.