Ankieta do pracy semestralnej - proszę o pomoc!

Koniczka   Latam, gadam, pełny serwis! :D
30 grudnia 2009 16:18
Studiuję anglistykę i na jeden z kursów muszę przeprowadzić badanie językoznawcze do którego potrzebne są mi wyniki ankiety z danymi zebranymi od jak największej liczby osób. Jedyne ograniczenie wobec badanych osób to to, że muszą być polskimi "nativami" 😉 Byłabym wdzięczna za pomoc i w miarę możliwości rozesłanie linku znajomym. A oto i ankieta: http://www.ankietka.pl/ankieta/33106/archaizmy.html
ushia   It's a kind o'magic
30 grudnia 2009 18:23
Powinnaś jeszcze w metryczce dodać pytanie o ilość książek przeczytanych w ciągu roku. 😉
Poszło 😉
Sama siebie zaskoczyłam, bo znaczenia wyrazów znałam, a co lepsza, w moich okolicach (podmiejskich) niektóre ze słów znajdujących się w ankiecie nadal są w użyciu 🙂
Koniczka   Latam, gadam, pełny serwis! :D
30 grudnia 2009 22:23
Pięknie dziękuję za pomoc :kwiatek:
Pierwsza ankieta, która mnie nie znudziła.
Zrobione i rozesłane dalej 😉
😁 😁 czyżby ignor z R-V przekłada się i na ankiety?po wypełnieniu nie widzę w wynikach moich odpowiedzi...nie ma np mojego "fortyfikacje,twierdza" 😉
ushia   It's a kind o'magic
31 grudnia 2009 17:43
Uwaga - wyniki ankiety odświeżają się co 6 godzin.   😎
cieciorka   kocioł bałkański
31 grudnia 2009 17:57
dopiero zobaczyłam że mozna obejrzeć wyniki :P
i zorientowałam sie że wpisałam złe wykształcenie 🙂
Uwaga - wyniki ankiety odświeżają się co 6 godzin.   😎
szkoda, myślałem że sobie trochę legalnie pomarudzę 😁
BASZNIA   mleczna i deserowa
31 grudnia 2009 21:12
dopiero zobaczyłam że mozna obejrzeć wyniki :P



ja to jednak jestem tępa  😎 , dowiedzialam sie o mozliwosci zobaczenia wynikow dopiero jak wpadlam zobaczyc jaki ferment robi Wrotki   🤣

A może to wina wina  🤣 ❓
Koniczka   Latam, gadam, pełny serwis! :D
01 stycznia 2010 00:07
Ja tam nikogo nie ignoruje, więc Wrotki Twoje spiskowe teorie nie mają żadnych podstaw 😉 I dzięki wielkie dla was wszystkich - już mam 80 wypełnionych ankiet!