Prestige

nasicc,
wydaje mi się, że forumowa dramka miała to siodło.
ushia   It's a kind o'magic
17 listopada 2017 10:48
czy po nr seryjnych w prestige da sie sprawdzic date produkcji siodla?
ewentualnie czy jak napisze do przedstawiceli na Pl to mi sprawdza? 🙂
Gillian   four letter word
17 listopada 2017 11:14
z tego co pamiętam, to da się.
czy po nr seryjnych w prestige da sie sprawdzic date produkcji siodla?
ewentualnie czy jak napisze do przedstawiceli na Pl to mi sprawdza? 🙂


O ile pamiętam to da radę miesiąc i rok. Kiedyś mi sprawdzili. Jak wejdziesz na stronę Prestige to powinna tam tez chyba być instrukcja jak rozkminić numer seryjny. Jest do odczytania chyba data produkcji, rozmiar łęku i rodzaj skóry/partia. Stawiam że miesiąc i rok produkcji to ostatnie 4 cyfry w 8 cyfrowym ciągu przed literkami.
ushia   It's a kind o'magic
17 listopada 2017 13:54
Dziękuję  :kwiatek:
Cześć, jakies opinie o Top dressage (ta starsza wersja) lub Hippos dressage?  :kwiatek:
Ja mam Hipposa i uwielbiam ( niestety nie pasuję na mojego konia) Nie jezdziłam w wielu Prestigach ,ale ma mporównanie ,np.: z Dogem i wolę Hipposa
Czy ktoś wie może łęk 30 wg prestige odpowiada daw magowi....?
tak samo rozmiar M wg daw maga to prestige jest 33/34?  🤔 🤔
KU PRZESTRODZE Chciałam kupić nowe siodło. Obejrzałam na stronie Equishop, zadzwoniłam i zamówiłam. Przyjechała do mnie pani Aleksandra, konia zmierzyła , siodło dostarczyła. Niestety siodło nie leży jak powinno. Po kilku telefonach p.Aleksandra zaleciła wypełnienie formularza na stronie Equishop to ona przyjedzie... taka przyjemność kosztuje 700 zł . Ponieważ siodło nowe, prawdopodobieństwo że sprzedawca nawalił duże nie chciałam się zgodzić na tak wysoką cenę. Po jakimś czasie pani Aleksandra przestała odbierać telefony. poprosiłam o pomoc innego pasowacza (współpracującego z Equishop ) ... Siodło za szerokie i podkładka miała rozwiązać problem . Dostałam 10 % zniżki na zakup  👀 podkładki . Siodło dalej leży żle bo koń okazał się krzywy a żaden z pasowaczy tego nie zauważył.
Napisałam więc do sklepu i zostałam odesłana na www.drzewo.com bo p Aleksandra nie była pracownikiem i cyt :" Od dłuższego czasu nasza firma nie współpracuje już z p. Aleksandrą w zakresie sprzedaży i dopasowania siodeł. W czasie kiedy kupowała Pani siodło z naszej oferty wszystkie transakcje sprzedażowe z usługami dopasowania były realizowane przez firmę Fit & Ride Aleksandra .. i przez tą firmę wystawiane były dokumenty sprzedażowe. Jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, lecz pomimo chęci pomocy nie mamy ku temu podstaw, ponieważ z formalnego punktu widzenia nie jesteśmy sprzedawcą tego produktu i usługi"

Szkoda że maile od tej Pani były z adresu sklepu, kaucja wpłacana też na ich konto . Byłam absolutnie przekonana że kupuję siodło w Equishop.Nikt NIGDY nie wspomniał że jest inaczej. Paragon z gwarancją schowałam do szuflady żyjąc w błogim przekonaniu że mam z profesjonalistami do czynienia.
tekże tego.
Jeśli masz te maile, ewidentnie wysłane ze oficjalnego maila sklepu (o ile np. już się nie zmienił, wtedy musiałabyś udowodnić, że wcześniej podany był inny mail), to myślę, że w sądzie, szczególnie razem z przelewem na konto sklepu, bez problemu być wygrała. O ile, oczywiście, chce Ci się ciągać ich po sądach. Kwota spora, nowe Prestige'e to przecież około 10 tysięcy.
A paragon jest przez kogo wystawiony?
Z paragonem kłopot bo wyblakł i nic nie widać. A maile mam, w stopce nazwa firmy , adres, telefon, NIP. Chciałam sprawę załatwic polubownie ale chyba trzeba będzie sądownie. Postawa członka zarzadu mnie zagotowała. Z ciąganiem po sadach kłopotu nie ma bo siostrzenica i kuzynostwo to prawnicy.
Majowa, stawiam że po pierwszym piśmie od prawnika wraz z kopiami tego co masz Equishop załatwi sprawę polubownie i nie będziesz się z nim ciągali po sądach. Dziwne, kupowałam z zeszłym roku (inny prasowacz był) sprzedawcą był Equishop. A wizyta pasowacza 400 zł a nie 700 jak po pół roku chciałam żeby przyjechał.

I beż łaski, nic nie musiałam wypełniać na stronie sklepu.
co kraj to pasowacz  😉 nie miałaś przyjemności z p. A .
Byłam świadkiem dokładnie takiej samej sytuacji w Equishopie. Pani Aleksandra sprzedała siodło więc oni już umywają ręce od reszty (chodziło o pierwszą darmową poprawkę siodła - zapis w umowie!). Pan się prawie że wykłócał, że to już nie oni za to odpowiadają, bo Pani Ola już dla nich nie pracuje.

Umowa kupna z Equishopem. Dla mnie kpina totalna.
Kupując samochód w salonie przy pomocy pracownika X, po zwolnieniu tego pracownika przestaną przyjmować mój samochód na serwis?  🤔 😂
Kluczowe jest to kto wystawił paragon/fakturę. Jeśli Equishop to odpowiada Equishop ,jeśli Pani Ola i jej firma no to niestety .

Puma akurat zły przykład. 🤣 widziałam wiele reportarzy ,że ludzię kupili wadliwe auta z salonu ,diler umywa ręcę a ludzie mają pretensję do marki auta.Tylko odpowiada diler a nie ,np.: Toyota Polska jako przedstawicielstwo marki w PL.
Byłam świadkiem dokładnie takiej samej sytuacji w Equishopie. Pani Aleksandra sprzedała siodło więc oni już umywają ręce od reszty (chodziło o pierwszą darmową poprawkę siodła - zapis w umowie!). Pan się prawie że wykłócał, że to już nie oni za to odpowiadają, bo Pani Ola już dla nich nie pracuje.

Umowa kupna z Equishopem. Dla mnie kpina totalna.


Tak czułam że nie jestem jedyna . To bardzo ale to bardzo żle świadczy o firmie.
Kluczowe jest to kto wystawił paragon/fakturę. Jeśli Equishop to odpowiada Equishop ,jeśli Pani Ola i jej firma no to niestety .

Pani Ola przyjechała bez faktury i ew. zaproponowała wysłanie pocztą. Ponieważ cały czas rozmawiałm z Equishop do głowy mi nie przyszło że robią taki numer. Dopiero wczoraj się dowiedziałam że to nie u nich kupiłam siodło. Dla mnie to celowe wprowadzania klienta w błąd.
Odebrałaś siodło za 10 koła bez faktury...  🤔  o mamo... I to jest właśnie to... Ludzie nie sprawdzają dokumentów,towaru,kwituja odbiór a potem wychodzą jaja i pretensje do całego świata. No ja mam takie dane na fakturze

Screen gigant.
RatinaZ, ale Equishop jest dilerem Prestige.
Nikt nie ma pretensji do Prestige Italy.
Człowiek całe życie się uczy i głupi umiera  🙇 Tak się kończy zaufanie do ludzi. Zastanawiam się czy nie napisać do Prestige Italy. Powinni wiedzieć jak działa ich przedstawiciel.
Majowa, - nie głupi pomysł, ale oni za to nie do końca odpowiadają, znaczy, mogą nie pomóc Tobie. Za to z pewnością na miejscu firmy chciałabym wiedzieć o takim partaczu, bo to bardzo negatywnie wpływa na opinię.  Zahaczyłabym też o ukiok, potrafi pomóc w takich sprawach, tak samo rzecznik praw konsumenta. Niestety, na Twoją niekorzyść mocno wpływa brak faktury... jak płaciłaś? Przelew czy gotówka? Jak przelew, to zobacz kto był odbiorcą, potwierdzenie przelewu to taki sam dowód zakupu jak paragon 🙂 Tak samo jeśli kupowałaś przez utworzone przez siebie konto w sklepie internetowym to powinno być to zapisane na tym koncie.
Lanka_Cathar   Farewell to the King...
11 sierpnia 2018 21:09
Ja powiedziałam, że nigdy więcej Prestige. Są chętni do sprzedaży siodła, ale już nie do serwisu. Siodło kupowałam, jak jeszcze przedstawicielem był Paweł Kostrzewa. Kilka lat później chciałam je sprawdzić i dopasować raz jeszcze. Zadzwoniłam do EquiShop i:

1) "do Pani to strasznie daleko" - z Katowic do Warszawy;
2) "proszę zrobić zdjęcia i wysłać siodło, to poprawimy" - nie wierzę w takie poprawki;
3) "mogłaby Pani przyjechać z koniem" - ależ oczywiście, że mogłabym, mam za dużo wolnej gotówki;
4) brak odpowiedzi na maile;
5) cisza, nikt nie odbiera, nie oddzwania.

Osoba kontaktowa - p. Ola. Siodło opchnę dalej i poszukam bardziej wiarygodnej marki.
Lanka_Cathar, to trochę dziwne co piszesz, pan Pawel Kostrzewa jest aktualnie przedstawicielem Prestige, w tym roku zabierał moje siodło do poprawek. I w dodatku kontakt do niego dostałam dzwoniąc do Equishopu ....

Jakiegoś Matrixa chyba tam mają w tym Equishopie.

Ja kiedyś pisałam emaila do Prestige Italy bo czegoś mi tam Equishop nie dosłał co miało być w promocji. Odpowiedzieli mi pozytywnie w ciągu 24 godzin. Nawet byłam zdziwiona, bo często z Włosi działają podobnie jak Equishop a tu taka niespodzianka ....
Lanka_Cathar   Farewell to the King...
12 sierpnia 2018 06:51
Dance Girl, teraz to nawet nie wiem, kto jest przedstawicielem, bo temat zarzuciłam, koń chodzi w kompletnie innym siodle, a Prestige wisi, bo zbieram się, żeby się go pozbyć. Zwłaszcza, że i tak łęki nam się skończyły. Był moment, że EquiShop zerwał współpracę z p. Kostrzewą. Tak, jak napisałam, ruszałam ten temat kilka lat temu i odbiłam się od ściany. A byłam na prawdę upierdliwa. Łącznie z dzwonieniem z innego numeru z nadzieją, że odbiorą. Co do samego sklepu, to bryczesy załatwili mi w tempie ekspresowym, więc tu narzekać nie mogę.
Napisałam do Prestige Italy. 28 sierpnia otrzymałam wiadomość że ktos Equishop się ze mna skontaktuje. Do teraz cisza. Profesjonalizm zwala z nóg.
Witam, szukam porady co do wyboru modelu siodła prestige, które będzie podobnie wygodne jak siodło ubo , podobnymi klockami kolanowymi.Skokowe lub o profilu skokowym.
Testowałam siodło venezia , dla moich kolan super jednak wymuszalo dosiad fotelowy,  miałam meredith jednak kolana mi w nim odstają i brakuje mi w nim miękkiego oparcia, dlatego idzie na sprzedaż. Czy ktoś jest w stanie doradzić jakiego modelu szukać? ew inna marka, do 4tys zł
viperkaa, power jump?
ciężko znaleźć Power nim o w tych granicach cenowych🙁
Jak obecnie z jakością skóry w ogłowiach itp., no i jak z jakością serwisu itd. siodeł ?
Klami ja w zeszłym roku robiłam siodło i jestem bardzo zadowolona  😉 nic się z nim nie dzieje, troche się bałam ze tak miękka skóra będzie się szybciej niszczyć, ale nadal wyglada jak nowka po wyczyszczeniu  💘 pan po kilku miesiącach sam się odezwał, że będzie w okolicy i sprawdzi jak leży na koniu i ponownie po roku przyjechał bez żadnego problemu obejrzeć czy wszystko jest jak należy  🙂
charlieeee, a jak z tym dopasowaniem ? Ogarniają ?
Nie ukrywam, że trochę kusi mnie Prestige właśnie ze względu na plastyczność i łatwość robienia modyfikacji.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się