Drinki

Na starej volcie był podobny temat...Voltowicze dawali przepisy na swoje ulubione drinki🙂

Jutro planuję spędzić Sylwestra we dwoje.potrzebuję przepis na jakiś fajny drink.Moje "wymagania" to:
-łatwy w wykonaniu(jestem kompletnym laikiem i nie mam pojęcia jak się robi drinki)
-łatwodostępne składniki(tak żebym nie musiała jeździć po całym mieście i szukać składników)
-najlepiej jakby był to taki w miarę "damski" drink,po którym nie skrzywię się od razu;p
Z góry dzięki za pomoc😉
Kami   kasztan z gwiazdką
30 grudnia 2008 18:51
Mój ulubiony na Sylwestra, pity z psiapsiółami nieprzerwanie od trzech lat  😁
-likier Malibu
-mleko skondensowane słodkie, chyba że nie lubisz ulepków i masz słodzony sok - to wtedy zwykłe
-sok ananasowy
-pokruszony lód
-ewentualnie troszkę Curacao
no i shaker, ale my w czasach niedostatku zastępowałyśmy słoikiem  😡
Proporcje... robimy zawsze na oko/smaka  😁 zależy czy chcesz się nim delektować (równe porcje Malibu, mleka i soku), czy upić (duuużo więcej Malibu  🏇 ). Curacao dodaję tylko ociupinkę dla smaku. Lodu też nie za wiele, bo się rozpuszcza i rozrzedza drinka  😉 i wszystko do shakera, shaker podajemy facetowi i patrzymy jak trzepie dla uzyskania solidnej ilości pianki  😅
Smacznego  💃
Brzmi fajnie 😀
Ada   harder. better. faster. stronger.
30 grudnia 2008 19:17
i patrzymy jak trzepie dla uzyskania solidnej ilości pianki  😅


Wybacz ale nie mogę  😵   🤣

A wracają do tematu to mam gdzieś w domu dwie książki o alkocholach w tym o robieniu drinków.
Jak znajdę to mogę podrzucić jakiś przepis z określonym alkoholem  🙂


Ooo szit  😡  ! Chyba gafa roku  😡 😡 😡
martva   Już nigdy nic nie będzie takie samo
30 grudnia 2008 19:18
Ada alkoHolach!  🚫
Ada dopiero teraz zwróciłam uwagę na zdanie o trzepaniu;p
D&A, prosty, ale boski...

Blue Lagon:
Blos blue (20ml), vódka(40ml), spirite, sok z cytryny:-)

[proporcje barowe...🙂]
m0niSka kocham go prawie tak jak Malibu z sokiem ananasowym!