Aktualności:
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Re-Volta.pl  |  Forum główne  |  Konie  |  Wątek: sklepy internetowe

poprzednia następna
Strony: 1 ... 285 286 [287] 288 289 ... 291 Odpowiedz Drukuj
Autor Wątek: sklepy internetowe  (Przeczytany 963062 razy)
espana
Skąd: Wrocław.




« #8580 : Czerwiec 11, 2018, 10:01:30 »
Odpowiedz cytując
Informuję, że otrzymałam swoje zamówienie. W ramach przeprosin miłe gratisy i rabat uśmiech Polecam uśmiech
#link
ententa
Skąd: Litwini wracają?.


M&M


Moje ogłoszenia
« #8581 : Czerwiec 13, 2018, 10:05:52 »
Odpowiedz cytując
czy miał ktoś do czynienia ze sklepem ‚horselover’ ? zlozylam zamowienie i nijak nie da się ze sklepem skontaktować (ani mailowo, ani telefonicznie ani via fcb)... mam sie martwić?


ed. juz nieaktualne  wink
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 13, 2018, 11:47:08 wysłane przez ententa » #link
flygirl
Skąd: Szczecin.


Ciężkie słowa ciężko mówić.


WWW Moje ogłoszenia
« #8582 : Czerwiec 14, 2018, 23:04:30 »
Odpowiedz cytując
Ogromny plus dla Bergo. Błyskawiczna wysyłka zamówienia i jeszcze szybsza organizacja wymiany jednej rzeczy. Zamówienie złożone 12 czerwca w nocy, wczoraj przyszło, dzisiaj napisałam maila o wymianie, jutro ma być kurier z nową rzeczą. Szał. duży uśmiech
#link
Przeciąg trzaska złudzeniami.

FotoFacebook
500px
Vendettka
Skąd: to się wzięło?.



Moje ogłoszenia
« #8583 : Czerwiec 16, 2018, 08:39:31 »
Odpowiedz cytując
Ogromne +++ za 3 zaległe zakupy, sklep w rankingu ulubionych wskoczył na samą górę - szybko sprawnie, przemiła obsługa uśmiech, za to konik ostatnio mnie ciągle zawodził z zamówieniami niestety więc spada, nie wiem co się stało mają wystawiony sprzęt którego późnej nie mają smutek

Edit. Jestem guła i nie napisałam dla kogo. Wychwalany sklep dla którego lecą ode mnie plusy to DobryKon
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 16, 2018, 12:28:13 wysłane przez Vendettka » #link
SzalonaBibi
Skąd: Wschodni Koniec Świata.




« #8584 : Czerwiec 16, 2018, 09:23:07 »
Odpowiedz cytując
Ogromne +++ za 3 zaległe zakupy, sklep w rankingu ulubionych wskoczył na samą górę - szybko sprawnie, przemiła obsługa uśmiech, za to konik ostatnio mnie ciągle zawodził z zamówieniami niestety więc spada, nie wiem co się stało mają wystawiony sprzęt którego późnej nie mają smutek
Nie napisałaś jaki sklep taki super wink
#link
"Każdy z nas jest łodzią w której
Może się z potopem mierzyć
Cało wyjść z burzowej chmury
Musi tylko w to uwierzyć!"
Vendettka
Skąd: to się wzięło?.



Moje ogłoszenia
« #8585 : Czerwiec 16, 2018, 12:25:32 »
Odpowiedz cytując
SzalonaBibi O matko! Tak to jest jak się robi kilka rzeczy na raz  icon_rolleyes Plusiki lecą dla DobregoKonia uśmiech

Dodatkowo przypomniało mi się, że również duży plus dla Cavalloshop - ekspresowa wysyłka i wszystko ideolo.  uśmiech
#link
zembria
Skąd: z dziury w lesie.



Moje ogłoszenia
« #8586 : Czerwiec 17, 2018, 16:24:52 »
Odpowiedz cytując
Przestrzegam przed zakupami w sklepie "Końskie smaczki"! Zamówiliśmy nadajnik GPS jakoś w połowie maja, nie dostaliśmy żadnego potwierdzenia zamówienia, wpłynięcia pieniędzy, nic. Po licznych upomnieniach 01 czerwca dostaliśmy informację, że paczka rzekomo została własnie wysłana, od tamtej pory cisza, i na fb nie odpisują, i na meila, numeru telefonu do nich nie można nigdzie znaleźć. Sprawa wędruje na policję.
#link
tomia
Skąd: ..że znowu.




« #8587 : Czerwiec 18, 2018, 10:32:24 »
Odpowiedz cytując
czy są jakieś obiekcje do sklepu Moliver? miałabym tam pare rzeczy a oku, ale się waham.. ktoś coś  oczy2
#link
Milla
Skąd: Łódź.



Moje ogłoszenia
« #8588 : Czerwiec 18, 2018, 10:43:18 »
Odpowiedz cytując
Ogólnie czytałam, ze ze sklepem Moliver jest czasem problem z dostępnością towaru - czyli czasem termin sie potrafi bardzo wydłużyć.
Ale nie natrafiłam na opinie o ich nieuczciwości.
Dodatkowo po skorzystaniu z wyszukiwarki na górze strony możesz sobie poczytać opinie.
#link
tomia
Skąd: ..że znowu.




« #8589 : Czerwiec 18, 2018, 11:32:25 »
Odpowiedz cytując
Milla dziękuję  kwiatek
skoro czasem wystwiają i czegoś nie mają, to spróbuję przed zakupem się upwenić czy mają na sklepie to co mnie interesuje.
jeszcze raz dziękuję  uśmiech
#link
Wigorrr

Moje ogłoszenia
« #8590 : Czerwiec 20, 2018, 10:50:18 »
Odpowiedz cytując
Chyba coś się dzieje z horsetown, złożyłam zamówienie, ale nie mam pewności co do dostępności, a brak kontaktu telefonicznego nie ułatwia. Ktoś wie jak najszybciej się skontaktować?
edit. telefon nie aktywny, ale za to jest szybki kontakt mailowy
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 20, 2018, 12:56:10 wysłane przez Wigorrr » #link
amanda666
Skąd: Tomaszów Mazowiecki.



Moje ogłoszenia
« #8591 : Czerwiec 20, 2018, 11:36:15 »
Odpowiedz cytując
+ dla Nuby za ekspresowa wysyłkę, uśmiałam się tylko z ogromnego worka od paszy  wysmiewa trochę tak jak w Lays'ach  lol trochę wkurza mnie kurier DHL ehh z Animalii zamówiłam paczkę w poniedziałek rano i do dziś kuriera jeszcze nie było, jak dzwonie i pytam co z paczką to Pani mi mówi, że kurier nikogo w domu nie zastał. Byłam wczoraj cały dzień, była również teściowa i babcia, na pewno nie przeoczyłyśmy. Do was też tak DHL ma ciężko dojechać (mieszkam na wsi)? 
#link
Ramirezowa
Skąd: Ślązaczka na Kaszubach! :-).


Ania i Urania !



« #8592 : Czerwiec 20, 2018, 12:29:18 »
Odpowiedz cytując
 offtopic potwierdzam, kurierzy z DHL to kompletna porażka szczególnie na wsiach. Często mi się również zdarzało że oczekiwałam pilnie paczki, wszyscy w domu postawieni na baczność a on odhaczał że nikogo nie zastał  marze więc unikam jak ognia. Za to chwale DPD i UPS  wink
#link
Kastorkowa
Skąd: Kraków.


Szałas na hałas



« #8593 : Czerwiec 20, 2018, 12:42:07 »
Odpowiedz cytując
To u nas kompletnie na odwrót, DHL zawsze szybko i bezproblemowo nie ważne czy miasto czy do przyjaciółki na wsi a DPD to totalna porażka niezależnie od miejsca a po ostatniej akcji, która miała miejsce nigdy w życiu im nie zawierzę jakiegoś zamówienia.
#link
Szałas na hałas

http://www.zpsitupem.pl/
amanda666
Skąd: Tomaszów Mazowiecki.



Moje ogłoszenia
« #8594 : Czerwiec 20, 2018, 13:20:17 »
Odpowiedz cytując
Ramirezowa mam takie samo zdanie  hihi DPD na drugi dzień po nadaniu jest. Jakiś czas temu zamówiłam w Bergo sztyblety - to było zimą- i kurier wiózł mi je 5 dni -.-
#link
szemrana
Skąd: BalumBalum.


MTWD



« #8595 : Czerwiec 20, 2018, 19:53:39 »
Odpowiedz cytując
Bo to nie od firmy kurieskiej zależy ale od ludzia, który pracuje w tym rejonie.
Napisanie skargi to 2 minuty roboty a efekt dość szybki
#link
Nie rań osoby, której nie możesz zabić
amanda666
Skąd: Tomaszów Mazowiecki.



Moje ogłoszenia
« #8596 : Czerwiec 20, 2018, 22:55:26 »
Odpowiedz cytując
szemrana myślę, że jego przełożony o tym wie, mieszkam na takiej wsi, gdzie ludzie są tak zacofani, że zastanawiam się co ja tu tak właściwie robię  ? nawiązuję do tego, że ludzie tu nie zamawiają przesyłek. Patrzą na mnie jak na wariatke kiedy kurier przywozi mi kolejna paczkę z żarciem dla koni  wysmiewa  dzwoniłam niejednokrotnie, że spieszy mi się z tą paczka i chce ją już dziś!  Niestety odpowiedź jest jedną "przykro mi, ale kurier nie zastał nikogo w domu".
#link
Ramirezowa
Skąd: Ślązaczka na Kaszubach! :-).


Ania i Urania !



« #8597 : Czerwiec 21, 2018, 06:27:40 »
Odpowiedz cytując
Bo to nie od firmy kurieskiej zależy ale od ludzia, który pracuje w tym rejonie.
Napisanie skargi to 2 minuty roboty a efekt dość szybki

Oczywiście ze od ludzia, ale wkurzy Cie taki on i opinie masz już na temat całej firmy. Tak to zwykle działa  uśmiech
#link
Equigrav



« #8598 : Czerwiec 21, 2018, 21:40:39 »
Odpowiedz cytując
amanda666 wtedy bardzo uprzejmie informujesz osobę przez telefon, że byłaś cały dzień w domu, a przed masz monitoring. Wtedy, aż się kurzy za kurierem  wink
#link
szemrana
Skąd: BalumBalum.


MTWD



« #8599 : Czerwiec 21, 2018, 22:36:24 »
Odpowiedz cytując
Ja po prostu piszę skargę.
Podaję numer paczki i smaruję niemiły mail.
Jeśli nie ruszyłam tyłka z domu i czekałam a gamonia nie było.. robię dym.
Po drugiej czy trzeciej takiej akcji..paczki zaczynają docierać bez opóźnienia.
Gdyby każdy wkurzony odbiorca tak robił...szefostwo umiałby zdyscyplinować kuriera.
A tak ... każdy się wkurza, pozłości, kurier ma ro w d....  ponieważ nie ponosi żadnych konsekwencji.
Więc ..warto. Napisanie maila zajmuje chwilę a kurierzy w magiczny sposób zaczynają ogarniać dotarcie do mnie.
Cud
#link
Nie rań osoby, której nie możesz zabić
amanda666
Skąd: Tomaszów Mazowiecki.



Moje ogłoszenia
« #8600 : Czerwiec 21, 2018, 23:41:13 »
Odpowiedz cytując
Dziewczyny, ja jak tam dzwonie to od razu proszą kierownika  wysmiewa nikt nie chce ze mną rozmawiać, bo kiedy czekam caly dzień jak głupia a następnie tam dzwonie nie jest ani trochę miło.  Muszę wypróbować tą rozmowę z monitoringiem  hihi parę lat temu dostałam zadośćuczynienie od poczty polskiej w wysokości 1.35zl za nie dostarczenie listu na czas  konik
#link
tomia
Skąd: ..że znowu.




« #8601 : Czerwiec 22, 2018, 13:49:16 »
Odpowiedz cytując
szemrana myślę, że jego przełożony o tym wie, mieszkam na takiej wsi, gdzie ludzie są tak zacofani, że zastanawiam się co ja tu tak właściwie robię  ? nawiązuję do tego, że ludzie tu nie zamawiają przesyłek. Patrzą na mnie jak na wariatke kiedy kurier przywozi mi kolejna paczkę z żarciem dla koni  wysmiewa  dzwoniłam niejednokrotnie, że spieszy mi się z tą paczka i chce ją już dziś!  Niestety odpowiedź jest jedną "przykro mi, ale kurier nie zastał nikogo w domu".

szemrana  hihi ale się uśmiałam, jak się przeprowadziłam na wieś i zaczęłam kurierów wykorzystywać, to we wsi też aż huczało  wysmiewa pare lat i stało się dla wszystkich normą wink tylko teraz jakoś mniej zamawiam przez internet i z dostawą, bo jakość usług (moim zdaniem) spadła dość sporo.

a w temacie. dokonałam zakupu w sklepie MOLIVER i mogę z czystym sumieniem polecić. Fakt, jednej rzeczy nie mieli w kolorze jaki zamówiłam, ale od razu się kontaktowali mailowo i pytali czy inny kolor z dostępnych mi odpowiada. Reszta zakupu poszła szybciutko i sprawnie. Pozostałe przedmioty były zgodnie z wystawieniem ich na allegro. Więc jak dla mnie sklep na plus..
#link
poloniuszka


Moje ogłoszenia
« #8602 : Czerwiec 23, 2018, 13:18:56 »
Odpowiedz cytując
Czy ktoś kupował w sklepie Końkret?
https://www.sklepjezdzieckikonkret.pl/
nic nie znalazłam na jego temat icon_rolleyes
#link
DJka


« #8603 : Czerwiec 25, 2018, 22:39:37 »
Odpowiedz cytując
W Animalii zamówiłam kantar Bucasa. 3 tygodnie od złożenia zamówienia napisali mi maila, że nadal czekają na kantar, a ja bardzo cierpliwie czekam już prawie 5 tygodni... Ktoś miał podobny problem?  ke
#link
drabcio
Skąd: Poznań.



WWW Moje ogłoszenia
« #8604 : Czerwiec 25, 2018, 23:18:08 »
Odpowiedz cytując
Tak moja kolezanka. Derke kupila po 6 tygodniach w bergo wink
#link
Szczęście trzeba rwać jak świeże wiśnie. Póki jeszcze czas. Niech szczęście błyśnie. Chwycić szczęście co masz sił. Kochać żyć na jawie śnić.
andzia1



« #8605 : Czerwiec 26, 2018, 07:22:06 »
Odpowiedz cytując
Przestrzegam wszystkich przed zakupami w sklepie konskiesmaczki.pl.Zamówienie z połowy MAJA doszło dopiero wczoraj.Sprawa już szła na policje i nie spodziewałam się,że wogole ja wyślą.Przez ten czas zero kontaktu ze sklepem,żadnej informacji.Na początku czerwca dostałam jednego maila,że paczka niby w drodze.I znowu zero kontaktu.Nic.Doszła wczoraj.Pomimo tłumaczeń,że sklep został zamknięty,strona sklepu działa normalnie.Przestrzegam!
#link
Wigorrr

Moje ogłoszenia
« #8606 : Czerwiec 29, 2018, 08:00:42 »
Odpowiedz cytując
Polecam HorseTown dobry rabat na Anky, a dodatkowo gratis kopystka i podkolanówki, nigdy nie dostałam takich gratisów uśmiech
#link
rudoslaw90



« #8607 : Czerwiec 29, 2018, 08:08:23 »
Odpowiedz cytując
Chyba coś się dzieje z horsetown, złożyłam zamówienie, ale nie mam pewności co do dostępności, a brak kontaktu telefonicznego nie ułatwia. Ktoś wie jak najszybciej się skontaktować?
edit. telefon nie aktywny, ale za to jest szybki kontakt mailowy

Właścicielka dopiero rusza ze sklepem bo miała zdrowotne problemy, ja swego czasu próbowałam przez FB się dowiedzieć czy kurtka FairPlaya na stronie jest dostępna i w jakich rozmiarach, ale cisza... najciekawsze jest to że nr telefonu nie istnieje. Z tego co babeczka pisała na fb stacjonarny ma niebawem ruszyć.
#link
Głupi nie szuka prawdy ani sprawiedliwości - szuka tylko satysfakcji
Moon
Skąd: Kurort.


We go exactly where we belong...


WWW Moje ogłoszenia
« #8608 : Lipiec 03, 2018, 08:05:58 »
Odpowiedz cytując
Zachęcona promocją na Hippolyta, zamówiłam z Punkcie Jeździeckim paszę, po czym weszłam na voltę i przeczytałam post Espany...  zemdlal
Ale na szczęście, póki co kontakt spoko, odpisują na maile, mam nadzieję że w takim klimacie nasza współpraca pozostanie :P Kontakt, póki co - na plus.

A poza tym, nudny plus dla Bergo ;-)
#link
Fatalita


« #8609 : Lipiec 03, 2018, 08:57:54 »
Odpowiedz cytując
mały minus dla Konika - zamówiłam biotynę, której czas wysyłki wynosił 1 dzień. Zamówiłam w czwartek, zrobiłam przelew i we wtorek otrzymałam sms-a, że będę musiała ok. tydzień poczekać. W efekcie dostałam zamówienie prawie 2 tygodnie po przelaniu pieniędzy. Informacja przy produkcie nie została zmieniona. Nie zależało mi jakoś szczególnie na czasie, więc grzecznie poczekałam. Po prostu przestrzegam, żeby brać poprawkę na napisany przez nich czas wysyłki wink 
#link
Strony: 1 ... 285 286 [287] 288 289 ... 291 Odpowiedz Drukuj 

Re-Volta.pl  |  Forum główne  |  Konie  |  Wątek: sklepy internetowe

poprzednia następna
Skocz do:  


Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.06 sekund z 19 zapytaniami.