Kącik Małolata...:D

mils naprawdę? 👀 Przecież to zwykły wypadek...
aracas nie jestem na tym wątku dość długo, przynajmniej nie na tyle, żebym wiedziała, o co chodzi z twoją  'historią'
Nie chciałabym się wtrącać w nie swoje sprawy, ale czy mogłabym się dowiedzieć co stało się twojemu konikowi? Z resztą bardzo pięknemu. :kwiatek:
Jeżeli uznasz, że nie chcesz się tym ze mną dzielić, to zrozumiem. 😉
daliasta PW poszło do ciebie.
Ja oczywiście dzisiaj zaspałam na pierwszą lekcję. No ale trudno.
I kurczę, nie było tak fajnie w szkole jak się spodziewałam.  🤔
mils   ig: milen.ju
17 stycznia 2011 17:35
aracas może nie mam doświadczenia z wypadkami, bo spadłam z konia tylko 3 razy w życiu i to na zasadzie wylądowania na tyłku, ogólnego zdziwienia, co się stało i późniejszym śmiechu z siebie. 😉 Dla mnie więc brzmi to dość przerażająco i poważnie.
Mika no właśnie dostałam tą 5 o dziwo bez pomocy Vany! 😲 Jestem z siebie dumna. Kocham też moją mamę, która bulwersuje się na mnie za to, że nie potrafi mnie pocieszyć... 🤔
daliasta PW poszło do ciebie.


Czy ja też mogę prosić?  :kwiatek:


xxflygirlxx don't worry, ja zasypiam na każdą lekcję, która o 7.30 jest ;]
mils   ig: milen.ju
17 stycznia 2011 17:38
aracas przygotuj się na oblężenie ciekawskich nastolatek. 😁
Arroch jasne. 😉 Już wysyłam.
mils dzięki za ostrzeżenie. 😀
arcas jeśli nie problem, też bym poprosiła. Szczególnie o to jaki to tam wypadek Ci się przytrafił.

mils a żebyś wiedziała! 😁 Swoją drogą, sama obecność Vany motywuje do dobrych ocen z fizyki 😀
Happiowa   córka grabarza
17 stycznia 2011 17:47
aracas było się nie przyznawać do wypadku, teraz nie damy Ci spokoju  😉

Jest dziś coś fajnego w tv?

Mam jutro wycieczkę i wyjazd o 7 rano, o jejku jak mi się nie chce!
Happiowa fakt, zawsze mogłem powiedzieć, że mam konia, który ma połowę mózgu zamiast całego. 😁
Mika dobra.
mils   ig: milen.ju
17 stycznia 2011 17:51