buty dla koni

Diakonka   Jestem matką trójki,jestem cholerną superwoman!
30 kwietnia 2009 14:11
farciara!
no właśnie - nie mogłam się opanować, jak zobaczyłam że Pani Marta wystawiła na allegro OM w moim rozmiarze za pół ceny  😜
a przecież miałam wiosną kupić Turf Kingi    🤔wirek:

teraz będę szukać powodów i dorabiać teorie że koniecznie potrzebne mi są jeszcze jedne nowe buty dla konia na zimę  😁
CeraŁ   dużo dużo zmian..
03 maja 2009 17:07
Witam.. ja w sprawie butów jestem zielona.. ale mam pytanie /które zresztą pewno już was męczy ;D/. Ja głównie jestem terenowcem, moja kobyła chodzi podkuta, nic z nogami nie ma. Myślałam nad butami ze względu na przyjemnośc podczas jazdy moją jak i konia i chciałam się zapytać jakie buty polecacie - takie najzwyklejsze, zeby tylko nie spadały no i żeby ceny nie były kosmiczne bo 1200 za buty na 4 nogi to raczej odpada... Tym bardziej że nie są u mnie koniecznością.. a jedynie zachcianką  😁  👀 . Ogladałam buty na stronach sklep.horses.pl bodajże i tam zauwazylam że są tak jakby 2 rodzaje butów. Te tańsze - czyli tylko tak jakby but na spód i te droższe już z tym dodatkiem zapinanym nad kopytem.. Czym się różnią? ; O
kcj90, strona 10 wątku. Sama o to pytałam i wydaje mi się, że dobra odpowiedź to odpowiedź BeAtry.
Ogladałam buty na stronach sklep.horses.pl bodajże i tam zauwazylam że są tak jakby 2 rodzaje butów. Te tańsze - czyli tylko tak jakby but na spód i te droższe już z tym dodatkiem zapinanym nad kopytem.. Czym się różnią? ; O


Hej,
Moim zdaniem buty bez gaiterow nie maja sensu. Spadaja przy wiekszym ruchu np. galop...a potem wez i je znajdz gdzies w gaszczach 😎
Easycare Epic sa podajrze najpopularniejsze...sama je zreszta mam..

zalaczam film z nowym patentem - niby nic -ale wystarczy posmarowac kopyta jakims preparatem do kopyt (sliskim) i buty zakladam o 30 sek. krocej 🥂
ugh...za chwile dolacze jak to rozszyfruje...
Kto○s zamawiał buty z sklep.horses.pl ? Jak długo czekało sie na przesyłkę?