sklepy internetowe

+  dla animalia.pl
:kwiatek:
bjooork   sprawczyni fermentu na KZJ-cie
19 lipca 2013 13:19
plus dla horse-fit świetny kontakt, towar zgodny z zamówieniem - bardzo miła transakcja 😉

Czy ktoś korzystał ze sklepu unicorn-skrzypczak.pl ? Mają w ofercie derki na które od jakiegoś czasu choruje -Weatherbeeta JOULES  😍
.
Nie bijcie jak pytam w złym wątku: chciałby się ktoś podzielić kodem rabatowym do sklepu Pana Podkowy?  :kwiatek:
A propo Pana Podkowy- ogromny plus, zamówienie zrealizowane ekspresowo!
Plus dla dobry-koń.
Ktoś z Beckersport jest na volcie?  👀  :kwiatek:
do znudzenia ale jak zawsze zasłużony plus dla animalia.pl, duży plus równiez dla equishopu
safie   Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym termin
23 lipca 2013 15:00
plus dla animalii. W niedziele zamówione dzisiaj już u mnie i w prezencie trawokulki dostałam/koń dostał. Paczka zapakowana pancernie, będzie co "pykać"  😅
Zakupy u Pana Podkowy - błyskawiczne (również zamówione w niedzielę - dziś dotarły) i dostałam jako gratis próbkę. Milutko 🙂
Chciałabym wszystkich - po raz kolejny właściwie - przestrzec przed sklepem ATOS.
PRZEOGROMNY MINUS DLA TEGO SKLEPU !!!!! Dzwoniłam przed zlożeniem zamówienia i pytałam w ciągu ilu dni są mi w stanie wysłać trawokulki - usłyszałam wtedy - max dwa dni ! Mija już 3 tydz a trawokulek jak nie było tak nie ma. Informowałam Szanowną Panią, że to dla chorego konia i te trawokulki są mi b potrzebne. Za każdym razem mydlono mi oczy : "tak już wysyłamy" etc. W końcu po kolejnym moim tel - usłyszałam : jestem na urlopie  😵, ktoś się z Panią skontaktuje. Oczywiście nikt się nie kontaktował. Prosiłam o nr do tego " kogoś " - oczywiście nie dostałam. Teraz już wgl mam zerowy kontakt z właścicielką Atosu.  Zamówiłam trawokulki w innym sklepie...

Tak więc raz jeszcze : OGROMNY MINUS DLA SKLEPU ATOS.
Apropos zakupów przez internet..

Jutro rano wyjeżdżam na zawody i nie dostałam jeszcze:

Paki, paszy, elektrolitów, kotary  😵 Modle się że jeszcze dzisiaj część dojdzie. Chyba ostatni raz za coś z góry płacę  😤
Jak zawsze plus dla mksklepu  :kwiatek:
+ dla yard-equites  :kwiatek:
+ dla TOFIVET
karny minus dla sklepu BEWET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zostałam okłamana bezczelnie, że zamówienie zostało wysłane, a  pilnie potrzebowałam karmy,  która niby jest , niby została wysłana , a potem ani me , ani be ani pocałuj mnie w nos . Po co takie instytucje otwierają sklepy inernetowe - widma, skoro są niezdolne do prowadzenia takiego biznesu i tylko zabierają ludziom czas ???? A niech jeszcze jakiś naiwniak zapłaci im przed dostawą .....
Mega wielki plus dla sklepu Bergo
i pozdrowienia dla Pana Michała  👍
anetakajper   Dolata i spółka
26 lipca 2013 08:50
+ dla yard-equites 
Dostałam lepsze i droższe elektrolity w cenie tych co zamawiałam. Oczywiście kask jest rewelacyjny  😜
- dla Atosa, to najgorszy sklep z jakim  współpracowałam, na dodoatek Pani, z którą ma się przyjemność romawiać telefonicznie ma tendencje do mijania się z prawdą. Przy pierwszym zamówieniu podobnie jak Aimee upewniałam się, że towar jest dostępny w magazynie- oczywiście czekałam tygodniami. Z drugiego zamówienia w końcu zrezygnowałam i teraz czekam przeszło tydzień za zwrotem swoich pieniędzy. Nigdy więcej , odradzam mocno, chyba że ktoś lubi się użerać z ludzmi skrajnie niekompetentnymi.

+ dla HORSEHAUSE małe opóźnienie z powodu urlopów ale wszystko sprawnie, dobry kontakt, jestem bardzo zadowonona, co najważniejsze nie ma się wrażenia, że ma się do czynienia z mało rozgarniętą pietnastolatką 🙄

+ dla Animali to chyba mój ulubiony sklep, bardzo profesjonalne podejście, łapie sie na tym, że jeżeli czegoś potrzebuje to szukam najpierw u nich.

+ dla Equishop'u za błyskawiczną wysyłkę
+ dla Arcus-konie za te ich wyprzedaże  😍
Dla zainteresowanych, od jutra do niedzieli darmowa wysyłka w Pasi-koniku 🙂
aleqsandra   Kreujemy swój świat tym w co wierzymy
26 lipca 2013 18:22
+ dla animalii

bardzo dobra obsluga klienta, fajny system monitorowania zamówienia, wszystko ok z zamowieniem

zooaptece polecam zmianę dostawcy, bo kurier Opeka strasznie zawalil sprawe
Aimee i Ritta Ja mam to samo co wy. Zamówiłam pasze na początku czerwca. Miały zostać do mnie wysłane w ciągu 2 tygodni. Dodzwoniłam się dopiero po miesiącu do sklepu, gdzie dowiedziałam się,ze nie mają paszy jeszcze w magazynie i proponują zamianę na inne. Dostałam nową ofertę sądząc,że mają ją na magazynie i dostane pasze w ciągu max tygodnia. Jak się pewnie domyślacie nie stało się tak. Tydzień temu ( po prawie 1,5 msc. ) dostałam 2 worki paszy, 6 dni później przyszły kolejne 2 ( żeby było śmieszniej z innego sklepu jeździeckiego). Na pozostałe 2 ciągle czekam. Pani  z Atosu zapewniła mnie,że wyśle je 29 lipca.
Jednak,żeby jeszcze lepiej podkreślić niekompetencje tego sklepu. Dnia  2013-07-10  o godzinie 09:48 dostałam e-maila ,, Zamówienie zostało zrealizowane i wysłane."  🤬
ekuss   Töltem przez życie
27 lipca 2013 17:48
Ode mnie +dla animalii
Animalia, Equishop, Konik, Mustang ..... niezawodne.
Wielki + dla Dobrego Konia !
Wielki + dla bergo
+ dla Animavet
derby   "Pamiętajcie, tylko spokój Was uratuje."
28 lipca 2013 14:32
wielki ------- dla sklepu BERGO, ja wiem, że nie pracują w niedzielę, ale na pytanie mógł łaskawie
odpowiedzieć, a nie -nie ładnie odpowiedzieć i się rozłączyć, zwłaszcza że pytanie nie wymagało zerwania się
do pracy.


Mega wielki plus dla sklepu Bergo
Zamówiłam w poniedziałek w środę doszło 🙂
wielki ------- dla sklepu BERGO, ja wiem, że nie pracują w niedzielę, ale na pytanie mógł łaskawie
odpowiedzieć, a nie -nie ładnie odpowiedzieć i się rozłączyć, zwłaszcza że pytanie nie wymagało zerwania się
do pracy.

wiesz, tylko jak tak każdy dzwoni w niedzielę z "jednym pytaniem", to można szału dostać. do mojego ojca tak klienci wydzwaniają - i mają do tego prawo, ale jeśli dzwonią zgłosić awarię... tylko że niektórzy dzwonią w niedzielę o 7 rano czy o 23 (a zresztą o której by nie dzwonili, niedziela to niedziela) zgłosić awarię, o której wiedzą od wtorku (ale przecież wcześniej nie potrzebowali internetu, więc po co było zgłaszać od razu?). albo zapytać, ile kosztuje założenie internetu. jakby nie można było tego zrobić w dzień roboczy. 🤔wirek: jeśli nawet mnie te telefony denerwują, to co dopiero ojca... nie wiem, jak dokładnie wyglądała sytuacja z Bergo, ale wcale się nie dziwię, że pracownik mógł nie chcieć odpowiedzieć nawet na to jedno pytanie. nie wiem, czy Ty byś była zadowolona, gdyby ktoś Ci przypominał o pracy w momencie, gdy od tej pracy właśnie odpoczywasz?
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się