Króliki oraz gryzonie

Kurczak , świetnie że się odnalazła 😉 A gdzie się tak zakamuflowała ??

Kami właśnie nie bardzo mam komu oddać bo chodzi o jakieś 2 tygodnie. Poza tym Martynie "czasem" zapomni się co to jest kuweta i potrafi nabrudzić trochę 😉  A jestem z okolic Zielonej Góry ..
Gienia-Pigwa   Vice-Ambasador KAV w Dojczlandii, dawniej pigwa :P
15 maja 2013 13:42
ooo krolikowa sie znalazla!! super 🙂  😅
emptyline   Big Milk Straciatella
15 maja 2013 14:23
No widzisz, wszystkiego najlepszego! Chyba jednak te urodziny nie takie złe. 🙂 Bardzo się cieszę, ulżyło mi. 🙂
Kami   kasztan z gwiazdką
15 maja 2013 15:06
Kurczak strasznie się cieszę!!! Nawet mąż chodził zmartwiony jak mu powiedziałam, że uciekła  😁

Palomina zajrzyj na forum spk i znajdź kogoś z Twojej okolicy - może przygarnie  🙂 jak byś mieszkała bliżej to mnie dwa tygodnie nie przerażają  🙂
subaru2009   Specjalizacja: Od lady do szuflady.
15 maja 2013 18:25
Kurczak uff , to dobrze ! A gdzie to się dziecię podziało ?
Kurczak   Huculskie (nie)szczęście
15 maja 2013 19:52
Nawet nie wiecie jak się cieszę 🙂

palomina,subaru2009,  była u sąsiada, który ma ogromną działkę i bywa na niej ok. 2-3 razy w roku, więc działka jest zarośnięta i ogólnie panuje tam ogromny bałagan. Wczoraj w nocy przechodziliśmy przez płot i szukaliśmy jej tak, dzisiaj rano również, a Pani Królik albo gdzieś wtedy wędrowała, albo siedziała pod stertą patyków, w których co prawda jej szukaliśmy, ale nie mieliśmy możliwości odsunąć ich całkiem. Kiedy Pusia ją znalazła była już przy płocie do nas, więc udało nam się ją zauważyć, zresztą sama do nas doszła, gdy już ją widzieliśmy i zaczęliśmy wołać.

Z Pusi jestem strasznie dumna. To mały, stajenny kundelek, który przybłąkał się kiedyś do nas i już tak został. Zdesperowani daliśmy jej powąchać poduszkę, na której Pani Królik śpi i kazaliśmy szukać. Zaskoczyła nas niesamowicie, bo nie była tego uczona, a mimo wszystko zaczęła węszyć, aż złapała trop i zaprowadziła nas prosto do uszatej.