STOP Skaryszew

Kurczak   Huculskie (nie)szczęście
06 marca 2012 13:59
Oczywiście, że konia nie weźmiemy na ręce tak jak psa. Akurat w mojej wypowiedzi nie to miało być najważniejsze. Chodziło mi o to, że klacz leżała na podwórku jeszcze kupę czasu i że był t bezsensowna śmierć, której można było uniknąć.
A, przepraszam 🙂
Natomiast czepianie się w stosunku do rolników jest sprowadzaniem ludzi do gorszych. A niby czemu (Kurczaczku, oczywiście absolutnie nie myślę o Tobie!!)  Gdzie są zieloni, fundaje, miłośnicy koni w przypadku sytuacji tragicznych i - o dziwo, nie dotyczacych rolników?  Może zamiast jeździć na Skaryszew pojechaliby sobie do np. Trybułowa w Warszawie? Martwy, gnijący koń pod plandeką tam nie jest niczym nadzwyczajnym ;/
,
Tomek_J, może mieszkasz na wsi, gdzie sami młodzi i rozwijający się 🙂 Np. u mnie na wsi, jestem jedynym rolnikiem, reszta to już albo dziadkowie uprawiający swoje 2ha na pszeniczkę dla kurek, albo młodsi, którzy się roli już pozbyli. A taka jest struktura wsi, że mamy małe gospodarstwa w większości, i te małe gospodarstwa cześto są nierozwijające się. I to własnie w takich miejscach pracują ludzie z dziada, pradziada wg tych samych norm i zwyczajów co przed wojną 🙂 To się zmienia na całe szczęście, aczkolwiek nie jest niestety jeszcze rzadkim obrazkiem. Wnioskuję choćby po tym jakie opinie krążą po naszym forum, w różnych wątkach.
A streotyp chłopa-kmiotka jest bardzo hałubionym obrazkiem w naszej tv. Wystarczy, że jest jakiś temat o rolnictwie, to nie pokazują nowoczesnego gospodarza na nowym ciągniku, tylko chłopa w pocie czoła orającego koniem 😀

pędzący wicher   ,,kto dosiadł konia ten dosiadł wiatr"
06 marca 2012 16:49